E: ja käykö silloin enää nykyiset esim R6:t mitkä on kuristettuna 25kW tehoihin? vai pitääkö ne silloin ottaa täysiin tehoihin
JP_89 kirjoitti:CBR on enemmän tai vähemmän käyttökyykkyjen ikoni, kestävä ja miellyttävä, eikä tarvitse mutkaisellakaan tiellä häpeillä. Muut ovat ehkä vähän sporttisempia, mutta katuajoon ensimmäiseksi pyöräksi ottaisin aika varmasti cbr:n. Vikoina ei taida olla kuin nokkaketjun kiristin, jos sitä ei jo tuohon vuosimalliin korjattu?
Thundercat on myöskin hyvä vaihtoehto, cbr:n tapaan enemmän katuajoon suunnattu, mutta en ole varma oliko siinä vanhan R6:n tapaan ongelmia vaihteistossa? Se kannattaa ainakin kokeilla ostettaessa
jaqee kirjoitti:No nii. tähän on tultu et pitäis alkaa kattelee sitä oikeeta pyörää. Oon mietiskelly että joko gsx-r600 -01 ja 36tkm. Tai sitten kawan zx6r 636 -02 39tkm
kawasakista oon lukenu että luotettava vehe
suzukista en oo lukenu mitää mutta kyllähän niitä liikentees näkee.. Eikös noi kummatkin oo jo ruiskulla? onko jotain isoja juttuja mitä pitäisi tietää kummastakin pyörästä, mitkä vaikuttaa suuresti pyörän valitsemiseen?
|Psychosocial| kirjoitti:^tai että jos tämän vuoden puolella ostais vaikka 05 r6:n kuristettuna 25kW:iin niin onko se laillinen ensivuonna
Vile11 kirjoitti:Sattuuko kukaan muuten tietämään, koskea nuo uudet A2-ajokortin rajoitukset koskea nykyisen pikku-a:n omistajia? Eli saako ensikesänä enää ajaa alle 25kw pyörää, mistä tehot ylittyisi yli 70kw täysitehona, pikku-a kortilla?