momenttiavainta ei yksimukisessa juurikaan tarvitse, ehkä sylinterikannen kiristämiseen, jos siihenkään. kunhan on järki päässä ja edes jotain hajua kuinka kireälle mikäkin mutteri ja nippeli tarvitsee kiristää..
snuarrow kirjoitti:mikäli on joskus säätänyt edes hitusen ajatuksen kanssa, niin kyllä sen kampiakselin asennon muistaa. eli tietenkin yläkuolokohtaan puristustahdilla. mitään kampiakselin lukituspulttia ei tarvita, ei ole niin pilkulleen onko se kampiakseli juuri ykk vai kenties muutaman kymmenen astetta jompaan kumpaan suuntaan. nokassa ei kuitenkaan siinä vaiheessa ole nousua joten venttiilivälys on vakio.
momenttiavainta ei yksimukisessa juurikaan tarvitse, ehkä sylinterikannen kiristämiseen, jos siihenkään. kunhan on järki päässä ja edes jotain hajua kuinka kireälle mikäkin mutteri ja nippeli tarvitsee kiristää..
Laban kirjoitti:Kertokaas mielipiteitä että kumpi pyörä kannattaisi ostaa, kun kesällä olisi tarkoitus jompikumpi hankkia. Eli 450 exc tai 525 exc. Haluaisin vain että joku jolla on kokemusta asiasta kertoisi hyviä ja huonoja puolia näistä kahdesta pyörästä ja kumpaa hän suosittelisi. Ymmärtääkseni 525 on hieman katuystävällisempi jousien säätöjen ansiosta, mutta olen myös kuullut että 450 exc:ssä on enemmän tehoa kuristamattomana. Kiitos etukäteen.
:'( kirjoitti:Laban kirjoitti:Kertokaas mielipiteitä että kumpi pyörä kannattaisi ostaa, kun kesällä olisi tarkoitus jompikumpi hankkia. Eli 450 exc tai 525 exc. Haluaisin vain että joku jolla on kokemusta asiasta kertoisi hyviä ja huonoja puolia näistä kahdesta pyörästä ja kumpaa hän suosittelisi. Ymmärtääkseni 525 on hieman katuystävällisempi jousien säätöjen ansiosta, mutta olen myös kuullut että 450 exc:ssä on enemmän tehoa kuristamattomana. Kiitos etukäteen.
Vain katukäyttöön?
Saa, koska eihän sen tarvitse olla tasan 25kW, vaan alle. Eikös nuo yleensä kuristeta johonkin 14kW tjsp?Laban kirjoitti:Kyllä, unohdin sanoa.
E: Tuossa kun vähän laskeskelin, niin ymmärsinköhän oikein että ktm 450 tai 525 ei voi saada rekisteröityä 25 kW koska se ylittäisi sen 0,16 kW tehopainosuhde rajan?
Winegum kirjoitti:Saa, koska eihän sen tarvitse olla tasan 25kW, vaan alle. Eikös nuo yleensä kuristeta johonkin 14kW tjsp?Laban kirjoitti:Kyllä, unohdin sanoa.
E: Tuossa kun vähän laskeskelin, niin ymmärsinköhän oikein että ktm 450 tai 525 ei voi saada rekisteröityä 25 kW koska se ylittäisi sen 0,16 kW tehopainosuhde rajan?
WPWW kirjoitti:Suzuki drz 400 parempi vaihtoehto, ainostaan katukäyttöiseen 25kw:hen.
Laban kirjoitti:WPWW kirjoitti:Suzuki drz 400 parempi vaihtoehto, ainostaan katukäyttöiseen 25kw:hen.
Kiitos, mutta tässä oli nyt kyse näistä kahdesta pyörästä.. Varmasti on parempia vaihtoehtoja mutta kumpi näistä? Ja onko siis niin ettei voi saada kumpaakaan rekisteröityä 25 kW että sitä voisi ajaa pikku A-kortilla?
Winegum kirjoitti:Laban kirjoitti:WPWW kirjoitti:Suzuki drz 400 parempi vaihtoehto, ainostaan katukäyttöiseen 25kw:hen.
Kiitos, mutta tässä oli nyt kyse näistä kahdesta pyörästä.. Varmasti on parempia vaihtoehtoja mutta kumpi näistä? Ja onko siis niin ettei voi saada kumpaakaan rekisteröityä 25 kW että sitä voisi ajaa pikku A-kortilla?
Ei tasan tuohon 25 kW:iin niinkuin sanoit, eli jos kuristetulla meinaat ajella niin se on se 12 kW.