Mitä luultavimmin jonkumoinen luikaste lukkoon auttaa. Omassa härpättimessäni ei saanut tankolukkoa ollenkaan päälle, reilusti smörää pinnoille ja johan rokkaa.Hepe kirjoitti:Omassa mopossa on ongelmaa virtalukon kanssa, avainta saa käyttää lukossa vaikka kuinka monta kertaa ja väännellä eri suuntiin että saa pois tankolukosta tai virrat päälle. Että onko sisukset kenties hapettunu ja auttaisko lukkoöljy tjsp asiaan?
hansu1 kirjoitti:Mitenkä ootte kuljettanu moottoripyörää kärryllä? Lähinnä tuota sidontaa ja pyörän asentoa koskien. Sidotaanko pyörä kuormaliinalla niin että tukijalka on maassa(kärryn pohjaa vasten), vai niin että pyörä olisi mahdollisimman pystyasennossa? Entä monellako liinalla ja mistä sidonta tapahtuu? Kuormaliinat ja sidonta ovat kyllä ihan tuttua, mutta kertaakaan en kaksipyöräistä oo sitonu, ja pyörähän pitäisi kuitenki saaha pysymään pystyssä sekä paikallaan kuljetuksen ajan.
Itse käyttäisin pyörässä kuin pyörässä 98e5. Tuo 95e10 sisältää sen verran jo alkoholia että tekee hallaa kumiosille jne..hansu1 kirjoitti:Noniin... tänään tuli haettua pyörä. Honda CB 600F Hornet vm. 1998. Jäi kuitenki myyjältä kysymättä, että mitä bensalaatua nuissa käytetään?
Epoksi kirjoitti:Itse käyttäisin pyörässä kuin pyörässä 98e5. Tuo 95e10 sisältää sen verran jo alkoholia että tekee hallaa kumiosille jne..hansu1 kirjoitti:Noniin... tänään tuli haettua pyörä. Honda CB 600F Hornet vm. 1998. Jäi kuitenki myyjältä kysymättä, että mitä bensalaatua nuissa käytetään?
Lottokone kirjoitti:Epoksi kirjoitti:Itse käyttäisin pyörässä kuin pyörässä 98e5. Tuo 95e10 sisältää sen verran jo alkoholia että tekee hallaa kumiosille jne..hansu1 kirjoitti:Noniin... tänään tuli haettua pyörä. Honda CB 600F Hornet vm. 1998. Jäi kuitenki myyjältä kysymättä, että mitä bensalaatua nuissa käytetään?
Näinpä, eikös tossa e10:ssä ollu vielä joku juttu, ettei sovellu vanhempiin pyöriin/autoihin, vai muistankohan nyt aivan väärin? Noh anycase, 98 lienee se varmempi vaihtoehto.
|Psychosocial| kirjoitti:korjatkaa toki jos meni väärään topiciin, mutta tuosta suizan GSF:stä (600 ja/tai 650) eli bandiitista olis kysyttävää ku ajattelin viimestään ensikevääksi vaihtaa semmoisen alle, eli:
- onko minkälaisia tyyppivikoja?
- mihin kannattaa erityistä huomiota kun menee katsomaan/ostamaan?
- minkälaisia sivuääniä koneesta pitäisi/ei pitäisi kuulua?
- onko tässä sama systeemi joittenkin esim. kawojen kanssa että esim 24tkm lähistöllä olevat kannattaisi tarkistaa että nokkaketju ok? tai muuta vastaavaa isoa remppaa milloin?
- minkälainen pyörä yleisesti? onko sopivan kokoinen ~170cm kuskille?
kiitokset etukäteen:)