Nyt heräs cebari henkiin. Putsasin tulpat ja otin kaasuttimista kuristukset pois, niin melko helposti pärähti käyntiin.
Smode kirjoitti:Noniin, eli vaihteeksi taas cbr:n kanssa ongelmia. Ongelmat alko kun pyörä oli sateessa vajaa 2 tuntia ja lähin ajamaan. Pääsin 4 km ja moottori sammui. Kun pyörä lähti päälle ei se meinannut pysyä päällä ja sammui hetken päästä. Sain pyörän kotiin ja aamulla pyörä starttasi ilman mitään ongelmia. Lähdin ajamaan ja pääsin muutaman kilometrin ja pyörä sammui. Pyörä lähti päälle ja sammui uudestaan muutaman kilometrin päästä. Hetken odottelun jälkeen pyörä starttasi, tätä jatkui 500 metrin pätkissä jolloin pyörä toimi ja taas sammui, välillä toimien kunnolla hetken ja välillä taas huonommin.
Välillä tuntui ettei pyörä olisi toiminut kaikilla tulpilla.Mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään? Kunhan tästä vitutuksesta pääsen yli niin irrottelen tulpat ja testaan niiden toimivuuden. Ei kai ole mahdollista, että tulpat ovat kaikki menneet huonoon kuntoon?
Smode kirjoitti:Noniin, eli vaihteeksi taas cbr:n kanssa ongelmia. Ongelmat alko kun pyörä oli sateessa vajaa 2 tuntia ja lähin ajamaan. Pääsin 4 km ja moottori sammui. Kun pyörä lähti päälle ei se meinannut pysyä päällä ja sammui hetken päästä. Sain pyörän kotiin ja aamulla pyörä starttasi ilman mitään ongelmia. Lähdin ajamaan ja pääsin muutaman kilometrin ja pyörä sammui. Pyörä lähti päälle ja sammui uudestaan muutaman kilometrin päästä. Hetken odottelun jälkeen pyörä starttasi, tätä jatkui 500 metrin pätkissä jolloin pyörä toimi ja taas sammui, välillä toimien kunnolla hetken ja välillä taas huonommin.
Välillä tuntui ettei pyörä olisi toiminut kaikilla tulpilla.Mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään? Kunhan tästä vitutuksesta pääsen yli niin irrottelen tulpat ja testaan niiden toimivuuden. Ei kai ole mahdollista, että tulpat ovat kaikki menneet huonoon kuntoon?
Ensku kirjoitti:Piirtäkää nyt rautalakamalli miten tuota mekaanista n-kiristintä kannattaa säätää.
- Pitääkä koneen olla lämmin?
- Pitääkö edes avata "suojakopan", vai riittääkö että kiristää hiukan (esim. puolikiekkaa) ja kuuntelee jos ääni häipyy?
- Ääni kuuluu selvästi vain koneen ollessa kylmä, häipyy pikku hiljaa koneen lämmetessä. Onko silloin edes tarvetta kiristää?
Apuva.
Smode kirjoitti:Noniin, eli vaihteeksi taas cbr:n kanssa ongelmia. Ongelmat alko kun pyörä oli sateessa vajaa 2 tuntia ja lähin ajamaan. Pääsin 4 km ja moottori sammui. Kun pyörä lähti päälle ei se meinannut pysyä päällä ja sammui hetken päästä. Sain pyörän kotiin ja aamulla pyörä starttasi ilman mitään ongelmia. Lähdin ajamaan ja pääsin muutaman kilometrin ja pyörä sammui. Pyörä lähti päälle ja sammui uudestaan muutaman kilometrin päästä. Hetken odottelun jälkeen pyörä starttasi, tätä jatkui 500 metrin pätkissä jolloin pyörä toimi ja taas sammui, välillä toimien kunnolla hetken ja välillä taas huonommin.
Välillä tuntui ettei pyörä olisi toiminut kaikilla tulpilla.Mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään? Kunhan tästä vitutuksesta pääsen yli niin irrottelen tulpat ja testaan niiden toimivuuden. Ei kai ole mahdollista, että tulpat ovat kaikki menneet huonoon kuntoon?