Smode kirjoitti:Okei. Nyt heräs vaan kiinnostus, kun entinen omistaja oli pessyt ilmanputsarin:P Kattelinki että on vähä kärsineen näkönen:D
Joo-o, meitä on moneksi...
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
stumpe kirjoitti:Tarttis sähkö-apua. Ei varmaa oikea paikka kirjoittaa (?), mutta Seppo löytyy kuiteski tallista.
Eli cebarissa tulee valosta kolme johtoa h4 kantaan. Ostin uuden maskin jossa h4-liitin menee siihen suoraan kiinni, mutta tämä antaa virran pitkille valoille... umpion sisässä on erikseen pieni hehkulamppu, joka on siis lyhyitä varten ja tälle tulee erikseen 2 johtoa.
Eli 3 johtoa tulee sebarista ja maskissa on yhteensä 5 johdonpäätä siis 3 johdonpäätä h4 lampunkantaan, joilla toimii pitkät, ja 2 johdonpäätä lyhyille. Mikä avuksi? Mihin liitän nuo maskista tulevat 2 johdonpäätä?
JP_89 kirjoitti:stumpe kirjoitti:Tarttis sähkö-apua. Ei varmaa oikea paikka kirjoittaa (?), mutta Seppo löytyy kuiteski tallista.
Eli cebarissa tulee valosta kolme johtoa h4 kantaan. Ostin uuden maskin jossa h4-liitin menee siihen suoraan kiinni, mutta tämä antaa virran pitkille valoille... umpion sisässä on erikseen pieni hehkulamppu, joka on siis lyhyitä varten ja tälle tulee erikseen 2 johtoa.
Eli 3 johtoa tulee sebarista ja maskissa on yhteensä 5 johdonpäätä siis 3 johdonpäätä h4 lampunkantaan, joilla toimii pitkät, ja 2 johdonpäätä lyhyille. Mikä avuksi? Mihin liitän nuo maskista tulevat 2 johdonpäätä?
Pieni hehkulamppu kuulostaa kyllä erehdyttävästi parkilta? Ei kyllä 600 cebareista ole tietoa mutta näin jotenkin veikkaisin
Kona89 kirjoitti:Nonii tuli cebari hankittua ja nyt pitäs saada rekisteröityä se omiin nimiin.
Elikkäs pyörä on papereissa 25kw mutta todellisuudessa jotain muuta. Haluaisin saada pyörän myös papereihin "täystehoiseksi". Onnistuuko että että marssin konttorille ja sanon että otin kuristukset pois ja haluaisin rekisteröidä sen normaalitehoilla vai alkaako ne iniseen ja pyytämään jotain dynolappuja yms.??
Smode kirjoitti:Minkälainen homma on etujarrupalojen vaihto? Onnistuuko ilman renkaan irroitusta?
stumpe kirjoitti:Iltaa!
taas tarvitaan janttereiden apua. Eli cbr laitoin leveän stongan... alunperinhän jarruletku lähtee oikean kahvan tuntumasta kuskin näkökulmasta ja menee siitä vasempaan jarrusatulaan (kuskin näkökulma). yleinen neuvo tähän on että laittaa jarruletkun menemään oikean puoleisen jarrusatulaan ja niin tein, mutta miten siitä jatkoletku vasemmalle jarrusatulalle? liitoskohta osoittaa päinvastaisen suuntaan... mitä te tekisitte? kuva kertoo enemmän kuin tuhat ja yksi sanaa:
mitäs jos käyttää vain yhtä jarrusatulaa ja toimiiko homma, alkaako "puoltamaan" jarruttaessa?