ErkkaQ kirjoitti:Paljon about maksaa muunnospalat, joilla saa clip-on tangon tilalle normi/fatbar tangon?
Kannattaa katsella purkaamoita jos sattus löytymään halvalla, jostain purkupyörästä t-pala, johon saa stongan kiinni.
ErkkaQ kirjoitti:Paljon about maksaa muunnospalat, joilla saa clip-on tangon tilalle normi/fatbar tangon?
Hanzel kirjoitti:Tietääkö kukaan, että meneekö DEP 125RE/X äänenvaimennin kiinni gianellin alkukäyrään suoraan ?!??!
-_Joonas_- kirjoitti:ErkkaQ kirjoitti:Paljon about maksaa muunnospalat, joilla saa clip-on tangon tilalle normi/fatbar tangon?
Kannattaa katsella purkaamoita jos sattus löytymään halvalla, jostain purkupyörästä t-pala, johon saa stongan kiinni.
hansu1 kirjoitti:Minkähän verran maksaisi jos liikkeessä teettäs etujarrun ilmauksen? Luulis että liikkeellä kovin kauaa menis, jos niillä vaan kunnon laitteet on. Vai kannattaako itse ruveta räpeltään? Joskus aikoinaan mopoon suorittanu ilmauksen, mut nyt kun pyörässä on kaksi jarrusatulaa eessä, niin vaikuttas ainaki vähä monimutkasemmalta hommalta.
timo78 kirjoitti:Moro!
Pitäis omaan kawasakiin z 750 vuosimallia -07 vaihtaa slipari ixilin hyperlow xl malli!
vakioputkeenhan tulee pakokaasuvirtauksen säätölaitteen johdot 2kpl ja
tosa kyseisessä putkessa ei ole niille paikkoja, niin miten se asia on ratkaistu
teillä esim muissa sliparin vaihdoissa
Kiitos!
SJK kirjoitti:Oisko täällä mitään vinkkejä? Kaverin isäll Honda CX500 ja sanoi, että jos oikeen nopeeta meinaa kiihdyttää ja kierrättää vähä normaalia enemmän niin rupee pätkimään, vissiin polttoaineen saannissa jotain? Jos tyhjäkäynniltä lyö nopeeta kaasun pohjaan sammuu, onko normaalia? Ajattelin, että ei ole, mutta en sitte tiedä, kuinka hyvin tollanen vanha kaasari kone kerkee mukaan?
Tonz^ kirjoitti:Kertokaahan mikä ninjassani kusee.
Ongelma on sellainen että olen vaihtanu uuden moottorin pyörääni ja sain eilen pärrän siihen vaiheeseen että pääsi koeajolenkille. kierroksia pyörä ottaa tyhjäkäynnillä normaalisti, jos oikein tapille kierrättää niin ampuu putkeen vähän mutta luulen että tämä johtuu pyörään vaihdetusta factory ajoituskiekosta. mihin suuntaan se nyt sitten ajoitusta onkaan muuttanut?
Ajaessa pyörä nyki ja röpötti eikä heti ottanut kierroksia kun avasin kaasua. pari kertaa sain pyörän kiihtymään kunnolla mutta parin sekunnin kiihdytyksen jälkeen "pooon rörprörpröprröp" ja pyörä meinasin sammua jos avasin kaasua, tyhjäkäynnillä pysyi kyllä käynnissä. sitten kun taas vähän aikaa ajeli pienillä kierroksilla niin pystyi avaamaan kunnolla taas kaasun ja kiihdyttämään.
bensapuolella vika tuntuisi olevan? voiko kaasarien synkat vaikuttaa näin paljon jos ovat päin peetä?
pyöränä siis kawa zx9r -99 jossa -00vm kone, muutoksina dynojetin suutinsetti, acran täysputkisto ja tuo factory ajoituskiekko