Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 25.4.2012 23:43

ErkkaQ kirjoitti:Paljon about maksaa muunnospalat, joilla saa clip-on tangon tilalle normi/fatbar tangon?

Kannattaa katsella purkaamoita jos sattus löytymään halvalla, jostain purkupyörästä t-pala, johon saa stongan kiinni.
ErkkaQ
Pyörä:
ZXR 750
Liittynyt:
16.9.2008 15:27
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut ErkkaQ » 26.4.2012 9:29

Onks ne uutena sit törkeen kalliita?
Hanzel
Pyörä:
KTM 125 EXC 06
Liittynyt:
26.2.2012 22:31
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut Hanzel » 26.4.2012 14:13

Tietääkö kukaan, että meneekö DEP 125RE/X äänenvaimennin kiinni gianellin alkukäyrään suoraan ?!??! :D
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut Husky510 » 26.4.2012 16:32

Hanzel kirjoitti:Tietääkö kukaan, että meneekö DEP 125RE/X äänenvaimennin kiinni gianellin alkukäyrään suoraan ?!??! :D


Tuolla varmaan tiedetään paremmin
http://www.motot.net/forum/viewforum.php?f=13
tai tuolla
http://www.motot.net/forum/viewforum.php?f=12
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
hansu1
Paikkakunta:
NIVALA
Liittynyt:
3.1.2006 22:07
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut hansu1 » 26.4.2012 17:59

Minkähän verran maksaisi jos liikkeessä teettäs etujarrun ilmauksen? Luulis että liikkeellä kovin kauaa menis, jos niillä vaan kunnon laitteet on. Vai kannattaako itse ruveta räpeltään? Joskus aikoinaan mopoon suorittanu ilmauksen, mut nyt kun pyörässä on kaksi jarrusatulaa eessä, niin vaikuttas ainaki vähä monimutkasemmalta hommalta.
timo78
Liittynyt:
26.4.2012 22:41
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut timo78 » 26.4.2012 22:57

Moro!
Pitäis omaan kawasakiin z 750 vuosimallia -07 vaihtaa slipari ixilin hyperlow xl malli!
vakioputkeenhan tulee pakokaasuvirtauksen säätölaitteen johdot 2kpl ja
tosa kyseisessä putkessa ei ole niille paikkoja, niin miten se asia on ratkaistu
teillä esim muissa sliparin vaihdoissa
Kiitos!
ErkkaQ
Pyörä:
ZXR 750
Liittynyt:
16.9.2008 15:27
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut ErkkaQ » 27.4.2012 14:41

-_Joonas_- kirjoitti:
ErkkaQ kirjoitti:Paljon about maksaa muunnospalat, joilla saa clip-on tangon tilalle normi/fatbar tangon?

Kannattaa katsella purkaamoita jos sattus löytymään halvalla, jostain purkupyörästä t-pala, johon saa stongan kiinni.

Entäpä jos poraisi alkuperäiseen t-palaan reiät fattiksen kiinnikkeille. Luulisi pysyvän jos poraisi läpi asti ja pultit kiinni.
madduli
Pyörä:
Honda vfr800 Vtec & aprilia rs 125
Liittynyt:
12.7.2007 13:00
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut madduli » 29.4.2012 19:35

hansu1 kirjoitti:Minkähän verran maksaisi jos liikkeessä teettäs etujarrun ilmauksen? Luulis että liikkeellä kovin kauaa menis, jos niillä vaan kunnon laitteet on. Vai kannattaako itse ruveta räpeltään? Joskus aikoinaan mopoon suorittanu ilmauksen, mut nyt kun pyörässä on kaksi jarrusatulaa eessä, niin vaikuttas ainaki vähä monimutkasemmalta hommalta.

Ilmaa itte, helppo homma ja säätää sen 80€.

timo78 kirjoitti:Moro!
Pitäis omaan kawasakiin z 750 vuosimallia -07 vaihtaa slipari ixilin hyperlow xl malli!
vakioputkeenhan tulee pakokaasuvirtauksen säätölaitteen johdot 2kpl ja
tosa kyseisessä putkessa ei ole niille paikkoja, niin miten se asia on ratkaistu
teillä esim muissa sliparin vaihdoissa
Kiitos!

Mun mielestä niillä ei oo mitään virkaa. En mee varmaks sanoo mut muistelisin et porukka on sitonu ne vaa sinne rungon alle piiloon.
Vile11
Pyörä:
Honda CB600F
Paikkakunta:
Jkoski
Liittynyt:
8.6.2009 1:28
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut Vile11 » 29.4.2012 19:56

Moro. Ei kenelläkään Honda CB600F Hornetin omistajalla sattuisi olemaan kuvaa takavalon ja jarruvalon kytkennöistä? Sähkökaaviokin kelpaisi, koska maahantuojan sivuilla olevassa kaaviossa ei saa teksteistä selvää.
SJK
Pyörä:
RM 250
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
15.8.2005 12:02
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut SJK » 29.4.2012 22:40

Oisko täällä mitään vinkkejä? Kaverin isäll Honda CX500 ja sanoi, että jos oikeen nopeeta meinaa kiihdyttää ja kierrättää vähä normaalia enemmän niin rupee pätkimään, vissiin polttoaineen saannissa jotain? Jos tyhjäkäynniltä lyö nopeeta kaasun pohjaan sammuu, onko normaalia? Ajattelin, että ei ole, mutta en sitte tiedä, kuinka hyvin tollanen vanha kaasari kone kerkee mukaan?
madduli
Pyörä:
Honda vfr800 Vtec & aprilia rs 125
Liittynyt:
12.7.2007 13:00
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut madduli » 30.4.2012 18:15

SJK kirjoitti:Oisko täällä mitään vinkkejä? Kaverin isäll Honda CX500 ja sanoi, että jos oikeen nopeeta meinaa kiihdyttää ja kierrättää vähä normaalia enemmän niin rupee pätkimään, vissiin polttoaineen saannissa jotain? Jos tyhjäkäynniltä lyö nopeeta kaasun pohjaan sammuu, onko normaalia? Ajattelin, että ei ole, mutta en sitte tiedä, kuinka hyvin tollanen vanha kaasari kone kerkee mukaan?

Kuullostaa siltä et saa liikaa bensaa.
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 4.5.2012 9:17

Kuinka keularuodon saa vaihdettua ? TaitaA joutua kokonaan purkaa?
E: marcon USD keula kyseessä piikki hussesta
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Tonz^
Pyörä:
Husqvarna WR 250
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.8.2004 20:45
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut Tonz^ » 5.5.2012 13:26

Kertokaahan mikä ninjassani kusee.

Ongelma on sellainen että olen vaihtanu uuden moottorin pyörääni ja sain eilen pärrän siihen vaiheeseen että pääsi koeajolenkille. kierroksia pyörä ottaa tyhjäkäynnillä normaalisti, jos oikein tapille kierrättää niin ampuu putkeen vähän mutta luulen että tämä johtuu pyörään vaihdetusta factory ajoituskiekosta. mihin suuntaan se nyt sitten ajoitusta onkaan muuttanut?

Ajaessa pyörä nyki ja röpötti eikä heti ottanut kierroksia kun avasin kaasua. pari kertaa sain pyörän kiihtymään kunnolla mutta parin sekunnin kiihdytyksen jälkeen "pooon rörprörpröprröp" ja pyörä meinasin sammua jos avasin kaasua, tyhjäkäynnillä pysyi kyllä käynnissä. sitten kun taas vähän aikaa ajeli pienillä kierroksilla niin pystyi avaamaan kunnolla taas kaasun ja kiihdyttämään.

bensapuolella vika tuntuisi olevan? voiko kaasarien synkat vaikuttaa näin paljon jos ovat päin peetä?

pyöränä siis kawa zx9r -99 jossa -00vm kone, muutoksina dynojetin suutinsetti, acran täysputkisto ja tuo factory ajoituskiekko
Hanzel
Pyörä:
KTM 125 EXC 06
Liittynyt:
26.2.2012 22:31
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut Hanzel » 5.5.2012 16:13

Joku nyt kertoo mikä Yamahassa on vikana !

Elikkä pyörä on Yamaha DT 125 x vm 06 ostin sen vähän ennen talvea ja sitä ennen se toimi moitteettomasti! talven jälkeen monen käynnistys yrityksen jälkeen ei lähtenyt käyntiin kunnes lopulta selvisi että se ei saa kipinää. Nyt kipinä on kuitenkin saatu takaisin eikä siltikkään lähde :( putki paukkaa eli kyllä siellä saatta jotain tapahtua! missä vika? :paha:
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 5.5.2012 16:33

Tonz^ kirjoitti:Kertokaahan mikä ninjassani kusee.

Ongelma on sellainen että olen vaihtanu uuden moottorin pyörääni ja sain eilen pärrän siihen vaiheeseen että pääsi koeajolenkille. kierroksia pyörä ottaa tyhjäkäynnillä normaalisti, jos oikein tapille kierrättää niin ampuu putkeen vähän mutta luulen että tämä johtuu pyörään vaihdetusta factory ajoituskiekosta. mihin suuntaan se nyt sitten ajoitusta onkaan muuttanut?

Ajaessa pyörä nyki ja röpötti eikä heti ottanut kierroksia kun avasin kaasua. pari kertaa sain pyörän kiihtymään kunnolla mutta parin sekunnin kiihdytyksen jälkeen "pooon rörprörpröprröp" ja pyörä meinasin sammua jos avasin kaasua, tyhjäkäynnillä pysyi kyllä käynnissä. sitten kun taas vähän aikaa ajeli pienillä kierroksilla niin pystyi avaamaan kunnolla taas kaasun ja kiihdyttämään.

bensapuolella vika tuntuisi olevan? voiko kaasarien synkat vaikuttaa näin paljon jos ovat päin peetä?

pyöränä siis kawa zx9r -99 jossa -00vm kone, muutoksina dynojetin suutinsetti, acran täysputkisto ja tuo factory ajoituskiekko

onko ilmanpuhdistin puhdas ? Jos on tukossa niin käy rikkaalla koska seos ei ole puhdas, jos ilmansaanti on kunnossa niin kaasaria laihemmalle eli pienempää suutinta kehiin!!
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)