Työkseni lakaisen metallipajan lattioita, joten alkuun tehdään kaikki hitsaukset itse. Projekti kestää toivottavasti alle kk että pääsee keväällä ajelemaan, tästä siis tulee käyttis kesäksi. Ja myyntiin menee heti jos vaikka joku propellihattunen herrasmies tykkää samanlaisesta tyylisuunnasta kuin minä.
Otsikon menopeli on siis Kymco Agility 50.
Projektia olen jo jonkun aikaa kerennyt tekemään Stanced 125 kymcon ohella. Penkkirungon madalsin töissä:
Oranssi kate kertoo penkin entisen korkeuden. Joten sitäkin jouduttiin leikkaamaan. Peltisakset oli parhaat jotka kädestä löytyi siihen hätään.
Runkoakin pääsin jatkamaan. Moottorinkannakkeeseen tein tilaa ylimääräiselle sentille joka tulee lattarautajatkon paksuudesta.
Ja tuolta näyttää valmiit jatkot Kymco agilityyn. Tuo vaan hitsattiin vielä kiinteäksi. Hitsauksen teettäminen olisi maksanut noin 30e joten ei ole kallista tehdä skootteriin jatkopaloja.
Ja tältä näyttää jatkettu Kymco. Jatkojen pituudeksi tuli 18cm pienen mittavirheen ansiosta, 20cm jatkoja tavoiteltiin.
Penkkimadalluksen takia myös iskarin yläpään kiinnike lähti mäkeen, joten aloin työstää uutta kiinnikettä samaisesta lattaraudasta.
Penkin runko vaihtui vielä paksumpaan ja hitsaan sen tällä viikolla valmiiksi. Keulapumput madallan vielä asiallisesti kun löydän kuusiokoloavaimeni.
Suunnitelmia ja ideoita on ja tulee lisää, osia tulee tällä viikolla ja tehtävälistaa riittää.