Kukas sen tietää vaikka se lyhentäminen tois lissää sitä tehua, häh?!
Offerings to the God of Speed: ---------------------------------------- P+ 75 cc, piston port, 121 km/h (gps). P+ 75 cc, case reed, "Nuclear Disarmament - Boba Fett -edition", 117 km/h (gps). Suzuki GSXR1100w, 260 hp @ 0.8 bar.
Nnoo nii eihän sitä tiedä ku se tt putki on kuitekii enemmän sellanen "vääntävä". Ja jos lyhentämällä tulee kierroksia lisää nii voi vaikka tehdä ihmeitä
Noniin, tää viikonloppu piti omistaa tyttöystävälle kun kuulemma viettäny vähä liikaa aikaa kakspyörästen parissa. Joten ens viikon aikana olis tarkotus järjestää laatuaikaa Derbin parissa. Jos sais sulosointuja ilmoille sieltä putkesta;)
Kävin motonetistä ostaas sellasen bensaletkun välii sellasen yleisbensahanan kun vanha hajos:)
Mönkijää kerkesin vähän alottaa noiten rungon putkien tekemistä. Enään ostettavaa osaa puuttuu kaasari, joka on hankinnassa justiinsa:)
Sain sitten luettua koko topicin tällee viien tunnin sisään koska vitun tylsä sunnuntai . Tuli noista katteista mieleen että jos oikeesti haluut erottua kansasta niin vedät stickerbombit niihin jos ei nyt sieltä kuusaalta kauheesti samanlaisia satu löytymään?
Mun puolest sais stickerbombaajat vaikka pistää jalkapuuhun torille muiden naurettavaks.Se nyt vaan ei sovi kun yksityiskohtiin. Koko hössötys on mennyt jo vuos pari sitten ohitte Amerikassa josta se on tänne tullutkin.
Laitat katteisiin Hart&Huntingtonin tarroja sinne tänne maulla niin ei varmaa kovin useesti samanlaista vastaan tule Ja on ne tarrat hienojakin eikä mitään sponsori tarra viritelmiä
Sellanen nyt. Konekkin pyörii oikeinpäin ja sähköjen säädötkin pitäis olla suht kohillaan. Vaatii kyllä pientä säätöä vielä.
Sellanen mysteeri että ilman ryyppyä ei ota kierroksia ihan niin nätisti mutta tyhjäkäynti on sellanen kun pitäs kaasua auki ihan vähän. Sellanen vähän normaalia korkeempi mutta ihan siedettävän kuulonen.
Ryypyn ku pistää nii "tyhjäkäynti" hyppää korkealle mut ottaa muuten kierroksia paremmin.
Kaikki viittaa että kävis laihalla mutta tulppa taas ihan musta.
Suutin tällä hetkel 140. Löytyy suuttimet kokoa 125-148. Neula taitaa olla keskiasennossa. Ilmaruuvia kun vääntää ihan kiinni nii toimii vähän paremmin.
Mihkäköhän suuntaan alkaa säätämään? Isompi tk suutin?
Ei muuten välttämättä kannata kierrätellä sitä noin hurjasti paikallaan. Kuvittelisin että mäntä sun muut pyörivät osat kokee siellä aika perkeleellisiä kiihtyvyysvoimia kun se ulvaisee noin nopeasti kierrokset ylös kun kaasua painaa. Vähän hitaammin painaa kaasua ja kuulostelee röpeltääkö.