Jepjepjep pitää katella.. Jos huomenna kopan aukasis ainakii. Jos jaksaa Tuli kypäräkamerakii hommattua ja kuvattua pien pätkä Derbin kanssa (kun satuin saaman isomman vaihteen päälle...)
Pitäis vielä löytää sulaa että vois kunnolla kokeilla säätöjä sunmuuta..
Kattele ihmeessä HD:na Kamera tosin olis voinu olla suunnattuna vähän ylemmäs.
Viimeksi muokannut KUISKUIS päivämäärä 14.2.2013 23:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Präääm pärpärpärpär
Jippeyee
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Minkäännäkösiä sivuääniä ei kuulu tai vaihteistossa ei tunnu muuten että olis jotain häikkää. Niin ei kai siinä (toivottavasti) mitää.. Voihan se olla että sielä on puoli vaihteistoa jauhona kun avaa koneen tai vaihtaa öljyt. Mutta toivottavast ei
Kerta vaihteet menee kuitenkin isommalle ja sivuääniäkään ei kuulu niin vika on varmasti jossain siirtäjässä, nimim. yhden siirtäjänhaarukan tuhonnut jolloin ei vaihtunut pykälät mihinkään
Jjeep.. nyt tuli sellanen pikku ongelma eteen että koneen etukiinnike/pultti löystyy ihan koko ajan.. Väännettiin kaverin kans naama punaseen niin tiukalle ku saatiin. Ajoin pari sataa metriä ja se jo pyörii sielä puol irtonaisena...
Vaihoin vielä ihan uuden lukkomutterin siihe ja ei mitään vaikutusta. Lukko prikkakii löytyy tai mikäs sen oikea nimi nyt on..Pitääkö täs nyt mennä kierrelukitetta ostamaa Jos se edes auttais.
Kyllä vain.. mysteerisiä hommia kun avaa kytkinkopan ja korjaantuu:D Vieläkii koneen pultti aukeaa... Ihan uus lukkomutteri (nylock siis..) ja silti. Toisella puolella jousiprikka ja silti
Nnoh kävin motarilla tesmimässä nii 100kmh rajotuksel pysy autojen peräs ilman huudattamista. Kytkin tosin luistaa ihan perkeleesti mitä isommalle vaihteelle menee... Öljyt tuli kans vaihettua jostain mobilin 8e maksavasta Castrolin MTX:ään paremman toivossa
Ja vieläkii pinnapulttien ja muttereiden välistä tulee vähän nestettä vaikka kupariprikat pistin alle.. Voiko johtua jotenkin siitä että vesikansi on "väärinpäin" vaikka ei sillä omasta mielestä ole väliä.
Nnoh kaipa näistä selvitään.. Kuhan kaikki pikkuviat saa korjattua nii voi alkaa ulkonäköön keskittymään. Sähköjen piilotus (tällä hetkellä kiinni vaan siinä yhdessä katteen pultin paikassa ja sähköt vaan kasassa nippusiteillä, takahaarukan kiillotus, täydelliin pesu, takajarru kuntoo, syyläreiden parempi kiinnitys ja pikku juttuja:) Esim lakkojen irti otto siitä emäputkesta kun ajattelin ilman maskis ton pitää.
Ja tähän vielä perjantai kevennys
Viimeksi muokannut KUISKUIS päivämäärä 15.2.2013 23:22, muokattu yhteensä 1 kerran