Piti keksiä penkin avausmekanismi koska bensahanaa pitää käännellä comanche tankin vuoksi.
Eli aiemmin piti käsi laittaa katteen sisälle ja kääntää pikku vipua jossa vaijerilähtö.
No nyt se vaijerilähtö tulee hyötykäyttöön. Vaijerin modasin fillarinkahvaan käypäseks.
Toi vipu saa jäädä näkyville kun keksin tukevan paikan runkoon. Fillarin tangon pätkä tulee siis katteen alle jotenkinpäin piiloon.
Etuvilkkujen paikkaa mietin liian kauan, joten aika oli kokeilla jotain ja porata lisää reikiä katteeseen.
Aiemmissa versioissa vilkut oli maskikatteen yläpuolella ja nyt ne on alla, jotta ei ylhäällä ole vaijerien edessä.
Lopulliset versiot taittelen latta-alumiinista että tulee tukevat ja virallisen näköiset.
Sitten ystävät kymcon valmistusmaasta olivat saaneet puserrettua muovista derbiin käypäsen takalipan ennen päiviensä päättämistään.
Lippa istuu kymssiin kuin valettu. Starttimoottorin molemmissa päissä on pultit, ja niihin saan ton kiinnitettyä. Sillä alumiinilatalla. (Alumiinilatalla, ei patenttivanteella.)
Käynnistymisongelmia meinaa olla sähköstartilla, katoin ainakin että bensa ei kule mihinkään suuntaan, ja jos alas niin maahan. Ja koita nyt polkasta ja kääntää kaasua kun kaasukahva ja käynnistyspoljin on niin kaukana toisiaan!
Tuon kun siirsin uuteen rakentelupaikkaan niin tuli heti uuden paikan naapuri juttelemaan ja kehumaan pyörää. Sitten tänään kun koitin startata kadulla tuota rassia, niin tuli joku tuntematon sanomaan, että on aika veikeä vekotin. Siis en oo päässyt pihasta lähtemään niin tulee jo haastattelijoita. Mahtava harrastus!