Kesän alkupuolella ostin tutulta vm11 generic trigger sm ja 04 Derbi Senda mopot, sekä honda nsr 125cc kevarin yhteishintaan 112€. Kaikille oon tehny jotain mutta ei ole ollut aikaa, varaa tai kiinnostusta tehä mitään isompaa. Derbin oon lähinnä purkanu, Genericiä yrittäny saaha toimimaan (bensan saannissa ongelmaa) ja näsäri toimii välillä ja välillä ei (staattorivika varmaan) ja siihen oon laittanu lähinnä öljyä. Nyt kummunkin päätin alottaa projektoimaan derbiä kun koulu alko ja pääsee arkeen kiinni. Tavoitteena saada talven aikana valmiiksi.
Lähtökohta Derbillä ei ole kauhean ihmeellinen... Männästtä on lohennu puolet irti, sylinteri on naarmuilla, katteet maalattu "hyvin" (spray maalilla yks kerros ja kaikki eri väreillä), jarrut ei toimi, avain puuttuuja muoviosissa aikapaljon halkeemia (mittarin lasi halkeillu, katteissa halkeemia, etujarrun pääsylinterin kansi halennu, tankin kierteet lohennu irti ym).
Vikojen korjaamisen yhteydessä tarkotus tehdä myös ulkonäöllistä projektia. Suunnitelmana tällä hetkellä on maalata runko vaalean siniseksi, katteet valkoisiksi ja päällystää ubertapella, timeless racingin tanko ja vanteet puoliksi sinisiksi ja puoliksi valkoisiksi tai mustiksi. (4 osaan jaettuna 2 kohtaa molemmilla väreillä)
Hahmotuskuva
(Jos joku ei osaa muokata värejä tai lisätä tarrasarjoja ym ni mua voi pyytää
Tänne päivittelen aina ku pääsen etenemään projektissa
Lähtökohta Derbillä ei ole kauhean ihmeellinen... Männästtä on lohennu puolet irti, sylinteri on naarmuilla, katteet maalattu "hyvin" (spray maalilla yks kerros ja kaikki eri väreillä), jarrut ei toimi, avain puuttuuja muoviosissa aikapaljon halkeemia (mittarin lasi halkeillu, katteissa halkeemia, etujarrun pääsylinterin kansi halennu, tankin kierteet lohennu irti ym).
Vikojen korjaamisen yhteydessä tarkotus tehdä myös ulkonäöllistä projektia. Suunnitelmana tällä hetkellä on maalata runko vaalean siniseksi, katteet valkoisiksi ja päällystää ubertapella, timeless racingin tanko ja vanteet puoliksi sinisiksi ja puoliksi valkoisiksi tai mustiksi. (4 osaan jaettuna 2 kohtaa molemmilla väreillä)
Hahmotuskuva
(Jos joku ei osaa muokata värejä tai lisätä tarrasarjoja ym ni mua voi pyytää
Tänne päivittelen aina ku pääsen etenemään projektissa