Tervehdys!!
Hankin itselleni speedfigthin kesäksi. .. totesin
Heti alkuun kiihtyvyyden olevan huono joten lähdin sitä kehittämään.
Nyt ongelmana käynnistys sekä variaattorin säätö.
Uutta osaa vaihdettu;
•Race Performance Pod Air Filter (ei mikään powerfliter)
•naraku 19mm kaasutin (lortto kopio alkuperäinen pääsuutiin 75 nyt kiinni 100 )
•top performance virtaavampi imukaula
•malossi läppärunko+hiilikuituläpät
•naraku 70cc sylinteri + naraku sylinterin kansi
•Tecnigas Next-R tehari (kuri alkukäytästä poistettu)
Variaattori;
•malossi multivar (nyt 7.5 gr rullat)
•malossi sininen vp jousi (+106%)
•malossi punaiset kytkinjouset (en pystynyt vakiokytkimeen laittamaan kireämpiä jousia, varmaan uusi kytkin pitää tilata)
•malossi hihna
Projekti vielä sen verran kesken että en ole saanut käsiryyppyä varten vaijeria enkä sähköstartin ratasosaa (ainoa käynnistysmahdollisuus siis polkemalla ilman ryyppyä)
ONGELMA:
Käynnistyy ainoastaan kaatamalla hiukan bensaa sylinteriin ja polkaisemalla kaasu pohjassa. (Vaikea kuvitella 100 suuttimella saavan liian vähän bensaa)
Kun saa käyntiin voi ajaa normaalisti.
Kone huutaa eikä kierroksia saa tasattua tyhjökäynnillä
En tiedä miten noilla vireillä pitäisi kiihtyä mutta uskoisin että saa kiihtymään paremminkin.
Olisiko jotain osaa mitä voisin vielä lisätä parantamaan kiihtyvyyttä?
Todennäköisesti kaasuttimen sekä varin säädöt metsässä
(Mitkä olisi suunnilleen hyvät perus-säädöt mistä lähteä kokeilemaan)
Esim löysempi vp / selvästi kevyemmät rullat/ uusi kytkin
Isompi kaasari..
Olen lueskellut eri foorumeilta eri ohjeita....
Nyt tarvittaisiin hieman kokeneemmat Virittäjän neuvoja
Hankin itselleni speedfigthin kesäksi. .. totesin
Heti alkuun kiihtyvyyden olevan huono joten lähdin sitä kehittämään.
Nyt ongelmana käynnistys sekä variaattorin säätö.
Uutta osaa vaihdettu;
•Race Performance Pod Air Filter (ei mikään powerfliter)
•naraku 19mm kaasutin (lortto kopio alkuperäinen pääsuutiin 75 nyt kiinni 100 )
•top performance virtaavampi imukaula
•malossi läppärunko+hiilikuituläpät
•naraku 70cc sylinteri + naraku sylinterin kansi
•Tecnigas Next-R tehari (kuri alkukäytästä poistettu)
Variaattori;
•malossi multivar (nyt 7.5 gr rullat)
•malossi sininen vp jousi (+106%)
•malossi punaiset kytkinjouset (en pystynyt vakiokytkimeen laittamaan kireämpiä jousia, varmaan uusi kytkin pitää tilata)
•malossi hihna
Projekti vielä sen verran kesken että en ole saanut käsiryyppyä varten vaijeria enkä sähköstartin ratasosaa (ainoa käynnistysmahdollisuus siis polkemalla ilman ryyppyä)
ONGELMA:
Käynnistyy ainoastaan kaatamalla hiukan bensaa sylinteriin ja polkaisemalla kaasu pohjassa. (Vaikea kuvitella 100 suuttimella saavan liian vähän bensaa)
Kun saa käyntiin voi ajaa normaalisti.
Kone huutaa eikä kierroksia saa tasattua tyhjökäynnillä
En tiedä miten noilla vireillä pitäisi kiihtyä mutta uskoisin että saa kiihtymään paremminkin.
Olisiko jotain osaa mitä voisin vielä lisätä parantamaan kiihtyvyyttä?
Todennäköisesti kaasuttimen sekä varin säädöt metsässä
(Mitkä olisi suunnilleen hyvät perus-säädöt mistä lähteä kokeilemaan)
Esim löysempi vp / selvästi kevyemmät rullat/ uusi kytkin
Isompi kaasari..
Olen lueskellut eri foorumeilta eri ohjeita....
Nyt tarvittaisiin hieman kokeneemmat Virittäjän neuvoja