Sattuneista syistä rieputin otti hiukan damagee
Laite on 11k ajettu '07 MRX 50 Pro, eli käytännössä SMX ilman akkua ja sähköstarttia.
Sähköt etupäästä pitää lajitella, stonga ja liittyvä irtaimisto uusia, etumuovit ja takalippa uusia. Kaasariin liittyviä letkuja sotkussa. Myös tilauksessa jalkatapit ja seisontatuki.
KTM enduro etulokari ja Polisport LMX menevät etupäähän kunhan tulee valmista. Myös liki uudet katuenduro nakit löytyy.
Lopuksi joutunee ammattilaisella käyttämään, ettei tekniikka laho ensimmäisillä kilometreillä
Muoveja purettu, rattaat ja ketjut uusittu.
Hurjan kuntoinen pakiputki hiottu ja maalattu.
Kaikkea kivaa stongassa.
Putki kiinni ja änkkä kiillotettu.
Seuraavaksi kaasu toimimaan ja sähköjen ihmettelyä.
Laite on 11k ajettu '07 MRX 50 Pro, eli käytännössä SMX ilman akkua ja sähköstarttia.
Sähköt etupäästä pitää lajitella, stonga ja liittyvä irtaimisto uusia, etumuovit ja takalippa uusia. Kaasariin liittyviä letkuja sotkussa. Myös tilauksessa jalkatapit ja seisontatuki.
KTM enduro etulokari ja Polisport LMX menevät etupäähän kunhan tulee valmista. Myös liki uudet katuenduro nakit löytyy.
Lopuksi joutunee ammattilaisella käyttämään, ettei tekniikka laho ensimmäisillä kilometreillä
Muoveja purettu, rattaat ja ketjut uusittu.
Hurjan kuntoinen pakiputki hiottu ja maalattu.
Kaikkea kivaa stongassa.
Putki kiinni ja änkkä kiillotettu.
Seuraavaksi kaasu toimimaan ja sähköjen ihmettelyä.
Liikenteessä ei viritetyllä mopolla saa ajaa (paitsi jos ei jää kiinni)