Yksinpuhelu jatkuu...
Hatunnoston arvoinen teko
N2O:lta - eka noteeraus ”vakiopyttysarjaan” eli Vakiopytty-Classic-50cc: Suzuki S1 vakiopytty -
69km/h. Onkohan muuten läppäpytty vai vanhempi mäntäohjattu?
Muoks: N2O kertoi, että sylinteri on mäntäohjattu PV-Patu kärkisijalle sarjassa Classic-50cc: Suzuki PV p+50 (vai Nakkilan RM?) -
95km/h. Hienosti kulkee ja satanen lähestyy!
Muoks: Pv-Patu kuittasi, että tämä pytty on "se sama" Nakkilan RM.Toistan itseäni, eli viesti menneisyydestä (tämän aiheen varhaisilta sivulta):
Nalle Puch kirjoitti:Kilpailuun osallistuvien laitteiden vertailun helpottamiseksi ehdotan, että jokaisesta tuloslistan tuloksesta olisi linkki galleriaan, josta löytyy kyseisen mopon speksejä sekä kuvia moposta ja sen osista sen verran kuin rakentelija niitä haluaa esitellä. Osallistuja koostaisi galleriaansa haluamansa kuvat teksteineen ja asian selkeyttämiseksi olisi hyvä, jos samassa galleriassa ei olisi muiden mopojen ja osien kuvia. Sitten linkki Tumelle, joka voi liittää linkin tuloslistaan.
-> näin tuloslistassa olevaa riviä (esim. "PV-Patu 105 km/h") tekstiä klikkaamalla saisi lisätietoa projektista... kätevää ja mukavaa?
Sitten vielä sarjojen nimistä: joskus tässä keskustelussa aiemmin todettiin, että 50cc pytyille on hyvä sallia vähän porausvaraa, ettei iskutilavuus mene yli rajan kun sen porauttaa kerran-kaksi ylikokoon. Eli iskutilavuuden raja on 50cc luokissa kuitenkin alle 55cc. Tuota porausvara-asiaa ei kuitenkaan voi päätellä aloitusviestiä lukemalla, joten olisikohan syytä muuttaa noiden 50cc sarjojen nimet väärinkäsitysten välttämiseksi seuraavasti:
Vakiopytty-Classic-50cc -> Vakiopytty-Classic-55cc
Classic-50cc -> Classic-55cc:
Lopuksi vielä lisää toistoa:
Nalle Puch kirjoitti:So not, tuloksista riippumatta hatunnoston ansaitsee jokainen, joka saa ylipäänsä jotain rakennettua, dokumentoitua, mitattua ja vielä raportoitua tänne saakka.