Honda Shadow

Markuss
Pyörä:
Suzuki GSF Bandit 600S -01
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.7.2005 17:07

ViestiKirjoittanut Markuss » 29.12.2010 22:09

Harmivaan että Shell häipyy ja samoin V-Power.
Suzuki GSF Bandit 600S
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 30.12.2010 1:00

Markuss kirjoitti:Harmivaan että Shell häipyy ja samoin V-Power.

Kröhöm;
St1 ja Shell ovat solmineet kaupan Shellin Suomen ja Ruotsin liiketoimintojen myynnistä ST1:lle. oy Shell ab toimii jatkossa nimellä St1 Energy Oy. Shell huoltamot toimivat myös jatkossa Shell liikemerkin alla ja tässä vaiheessa Shell-asemia koskevat tiedot löytyvät tältä sivustolta.

http://www.shell.fi/
Itse ymmärsin tuosta sen että Shell pysyy suomessa vaikka omistaja vaihtui. Uskoisin myös että V-Power kanssa pysyy viel markkinoilla.
Honda Shadow
Markuss
Pyörä:
Suzuki GSF Bandit 600S -01
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.7.2005 17:07

ViestiKirjoittanut Markuss » 30.12.2010 1:06

Siirtymä aika taisi olla 5vuotta.
Suzuki GSF Bandit 600S
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 20.1.2011 18:14

L -
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 10:08, muokattu yhteensä 1 kerran
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 9.2.2011 21:31

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 10:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 8.3.2011 22:13

Nostellaanpa topiccia taasen.

Vaihdoin Varjoon öljyt tänään Mobilin Super 2000, semi-synteettistä, 10W-40, API-luokitukseltaa SL, saas nähdä mitenkä toimii Varjossa. Toiseksi korkein luokitus ainakin. Onko muilla kokemusta ko. rasvasta? Huomenna olisi edessä uimurien tyhjennys ja uutta V-Poweria tankkiin. Ennen huhtikuuta olisi tarkoitus aloittaa ajokausi.
Markuss
Pyörä:
Suzuki GSF Bandit 600S -01
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.7.2005 17:07

ViestiKirjoittanut Markuss » 9.3.2011 13:32

Prenger kirjoitti:Nostellaanpa topiccia taasen.

Vaihdoin Varjoon öljyt tänään Mobilin Super 2000, semi-synteettistä, 10W-40, API-luokitukseltaa SL, saas nähdä mitenkä toimii Varjossa. Toiseksi korkein luokitus ainakin. Onko muilla kokemusta ko. rasvasta? Huomenna olisi edessä uimurien tyhjennys ja uutta V-Poweria tankkiin. Ennen huhtikuuta olisi tarkoitus aloittaa ajokausi.


API luokituksessa SL on korkein.
Huonoimmasta parhaimpaan: SE, SF, SG, SH, SJ, SL
Suzuki GSF Bandit 600S
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 9.3.2011 13:39

Itse asiassa SM on parhain, jota ei kylläkään ole vielä markkinoille tuotu, esittely vaiheessa vasta, mutta ei siitä sen enempään, olen tietoinen, että on _tällä hetkellä_ korkeimmaksi korkeimmaksi rankattu API-luokitukseltaan. Vaan toimivuudesta Varjossa en tiedä.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 9.3.2011 15:28

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 10:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 9.3.2011 15:40

Nyt kun muistin asian, niin Varjoon meni ilmeiseti 1,8l tuota öljyä, jollain muullakin on tainnut näin käydä, ainakin muistan lukeneeni juuri tässä topicissa ko. asiasta, mutta en löytänyt enää nopealla syynäämisellä. Mitenkähän lie.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 10.3.2011 15:30

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 10:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 10.3.2011 19:11

Siinä onkelma onkin, kun lisäilin öljyä niin kokeilin välillä, että milloinka alkaisi mittatikussa näkyä, mutta vasta tuolloin kun olin 1,8l purkin mukaan kaatanut niin oli siinä ylärajalla se öljyn taso ja sekin kun olin kiertänyt paikoilleen mittatikun!?
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 10.3.2011 22:42

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 10:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 10.3.2011 22:54

Tiedän, aina, kun olin täyttänyt jonkin verran, nostin Varjon pystyyn ja katsoin olisiko jo tarpeeksi, mutta eih. Ei auta, kuin ottaa huomenna ja täyttää uudestaan.
Markuss
Pyörä:
Suzuki GSF Bandit 600S -01
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.7.2005 17:07

ViestiKirjoittanut Markuss » 10.3.2011 23:45

mustavi kirjoitti:Öljypinta kuuluu tarkistaa nostamalla Shadow pystyyn, tasamaalla tietysti, ja täyttökorkki/tikku vain aukon huulilla, ei sisään kierrettynä. Jos oot jättäny sen kallelleen sivutuen varaan niin tottakai pinta pakenee ja koneeseen mahtuu sen 0,5-0,6 litraa liikaa ineen -> aivan liikaa. Oikeat määrät on 1,2 jos et vaihtanu öljyfilsua tai 1,3 filsuvaihdon kera, tai 1,5 litraa jos kone oli palasina (eli normaalisti 0,2 jää jemmaan kansiin jne.). No onhan tässä vielä hyvää aikaa tsekata asia, aikasin laillinen käyttöönotto on vasta ens tiistai ku talvirengaspakko päättyy (ainaki stadissa vielä suolarapaa teillä, viikon-pari taidan viel odottaa ennenku otan Varjon ajoon).


Eikös talvirengaspakko ole päättynyt jo 1.3?
Suzuki GSF Bandit 600S