Tuolta löytyy varsinkin koneen osia. Jarrupaloja, rattaita ym. saa esim. Stormilta, Allrightilta.. Ite ajelin matka-ajossa kans piikin alla, 5-7krpm, sitten n. kilometrin välein pienempi vaihde silmään ja vähän happee koneelle Kulutus pysyi silti ihan kohtuullisissa lukemissa, n. 5l/100km
Onko kenelläkään myynnissä jotakin tehoputkea -06 mitoon(pelkkä paisari riittää) ja punaisia oikean puolen ehjiä ja naarmuttomia molempia etukatteita?? tai edes toista noista katteista
paljo teidän mitot kulkee? mulla on jollymoto, vakiokaasari, 14-41 välit ja paritonnia ajettu mitakan sylinterisarja nii menee vaan 140 ja kierrokset 10k. Kaverilla on tyhjätty vakioputki samat välit ja kaasari nii jään sille noin 20m ja se kulkee myös sen 140.
En tiedä johtuuko mitakan pyttysarjasta vai mistä, mutta kyllä sen vähän enempi pitäs jollyn kanssa kiertää. Itsellä jaksoi vetää hyvinkin yli 12krpm ja vielä olis paukkuja riittänyt jos kuskilla kestäis kantti kierrättää Eli kyllä sen vähän pirteämmin pitäs liikkua, tapauskohtanen juttu silti. Voi olla kaasarista kiinni, väljästä yläkerrasta tai juurikin tuosta mitakan pytystä.
Ei ne nyt varsinaisesti cliparit oo ku ei voi liikutella niiku clipareita. Eli ohjaustangot tulee suoraan t-palaan kiinni joten niitä ei siitä paljoa liikutella.
Aaniinjoo meinasit jos ohjaustangot saa käännettyä suoraan kulmaan, luulin että ne on vaan vääntyneet Jooh, ei riitä vaijerit fättikselle, ainakaan kytkinvaijeri ei riitä. Toki sellaset saa jonkun muun vehkeen vaijerista modailtua, eli ei fättistanko ongelma ole.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Fättiksen kanssa tarvii uuden jarruletkun, kaasuvaijerin ja kytkinvaijerin.
Mikäköhän tossa startissa nyt on? Eli kun startti nappulaa painaa niin solenoidi naksahtaa ja samantien virrat katoo johonkin koska heti sen jälkeen pakoaukonsäädin tekee tarkistusliikkeen. Jonkinlainen oikosulku vai voiko ongelma olla jossain muualla?
Oisko kukaan pääkäupunki seudulla asuva mito kuski valmis auttamaan Italialaista veli pyörää? Jos sattuisi olemaan pyörässä tai muuten vaan tehari lojumassa nurkassa. Tarkoitukseni olisi kokeilla tuota legendaa että miton putki menee SP01. Ja olisiko siitä mitään hyötyä. Tietenkään en kajoaisi putkeen millään tapaan vaan muulla keinolla kiinnittäisin jos tarvetta tehdä edes "patentteja". Kun itse en putkea jaksa alkaa väsäämän kun se olisi yritysten ja erheiden taival sekä kyseiseen pyörään kun ei enää mistään löydä teharia. E: vanhan mallinen putki tietenki
Everyone likes to be scared a little bit. -Alice Cooper