Aprilia af1

Larzes
Liittynyt:
2.6.2006 20:30

ViestiKirjoittanut Larzes » 23.4.2009 17:19

Mistäs tilasit ton työntösylinterin tiivisteet?

Pistin jansulle yv:tä..
Mitä merkkiä poltat?
-No Pirelliä tietenkin!
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 25.4.2009 22:44

Larzes kirjoitti:Mistäs tilasit ton työntösylinterin tiivisteet?

Pistin jansulle yv:tä..


tilasin osat suoraan nakkilan pyörästä ja moposta vaikka matkaa on tänne ouluun melkosesti. Huomattiin että tulee halvemmaksi ja nopeammaksi kun tilaa suoraan eikä täältä oulusta jonkun firman kautta. Osat on perillä seuraavana päivänä tilauksesta! Oon todella tyytyväinen palveluun ja oonki tilannu sieltä sen 600e edestä osaa. SUOSITTELEN!
Larzes
Liittynyt:
2.6.2006 20:30

ViestiKirjoittanut Larzes » 25.4.2009 23:09

Tilasin purkuosista ton koko työntösylinterin, 40€ makso
Mitä merkkiä poltat?
-No Pirelliä tietenkin!
Maikson
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.6.2007 16:41

ViestiKirjoittanut Maikson » 26.4.2009 19:08

MYYDÄÄN AF1 vm.90 Kokonaan taikka osina!


Eli myyn Apriliani, jossa ei toimi sytytys ja itselläni ei ole enää aikaa etsiä vikaa/korjata sitä armeijan takia. (Eikä mielenkiintoa).

Puola on uusi, muttei saman mallinen kuin orkkis. 2 magneettoa, joista toinen toimii varmasti ja toisesta en tiedä.

Tietenkin mieluiten kokonaisena myisin, jolloin hinta on 900€.

Kuva


Käsistään itseäni kätevämmälle halpa vaihtoehto.

Yhteydenotot maikson35 (ät) gmail (piste) com .

Lisää kuvia:
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=58963
4nalw0rm
Pyörä:
husse 450 TE
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
6.11.2007 20:28
jarruvalo

ViestiKirjoittanut 4nalw0rm » 26.4.2009 21:46

osaisko kukaa kertoo mulle mikä mättää jarruvalos, ku ostin uuden takavalon toho fighter perää ja sain sen toimimaa, mut jarruvalon kaa tuli ongelmii, siit jarrusylinterin anturist tms lähtee kaks piuhaa, liitin ne yhtee ja laitoin toho takavalon jarruvalo piuhaa kiinni ja mitään ei tapahdu, oon kokeillu muitaki koppakonstei mut mikää ei auta... oisko kellää mitää hyvää neuvoo, että missä vika mahtaisi piileskellä?
Larzes
Liittynyt:
2.6.2006 20:30

ViestiKirjoittanut Larzes » 26.4.2009 21:52

^aleksei^ kirjoitti:osaisko kukaa kertoo mulle mikä mättää jarruvalos, ku ostin uuden takavalon toho fighter perää ja sain sen toimimaa, mut jarruvalon kaa tuli ongelmii, siit jarrusylinterin anturist tms lähtee kaks piuhaa, liitin ne yhtee ja laitoin toho takavalon jarruvalo piuhaa kiinni ja mitään ei tapahdu, oon kokeillu muitaki koppakonstei mut mikää ei auta... oisko kellää mitää hyvää neuvoo, että missä vika mahtaisi piileskellä?

Antaako takajarrun työntösylinteri painetta? Kosketushäikkä polttimoissa? Johto poikki?
Mitä merkkiä poltat?
-No Pirelliä tietenkin!
4nalw0rm
Pyörä:
husse 450 TE
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
6.11.2007 20:28

ViestiKirjoittanut 4nalw0rm » 26.4.2009 22:04

kosketus häikkää ei oo polttimoissa, piuhoissa en oo varma et onko vikaa, ja en oikee tajuu tota sun työntösylinteri juttuu mut takajarru kuitenkin toimii
Larzes
Liittynyt:
2.6.2006 20:30

ViestiKirjoittanut Larzes » 26.4.2009 22:30

^aleksei^ kirjoitti:kosketus häikkää ei oo polttimoissa, piuhoissa en oo varma et onko vikaa, ja en oikee tajuu tota sun työntösylinteri juttuu mut takajarru kuitenkin toimii

Siinähän on siis painekatkaisija. Jos jarru toimii niin painetta tulee...
Mitä merkkiä poltat?
-No Pirelliä tietenkin!
4nalw0rm
Pyörä:
husse 450 TE
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
6.11.2007 20:28
jarruvalo

ViestiKirjoittanut 4nalw0rm » 27.4.2009 18:13

no jarru toimii ni en sit tiedä missä vika mahtaa piillä:E
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 27.4.2009 18:13

Mitäs tää on ku vaihoin mittarinpyörittäjän ja hävis etujarru?
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 29.4.2009 22:43

Larzes kirjoitti:
^aleksei^ kirjoitti:osaisko kukaa kertoo mulle mikä mättää jarruvalos, ku ostin uuden takavalon toho fighter perää ja sain sen toimimaa, mut jarruvalon kaa tuli ongelmii, siit jarrusylinterin anturist tms lähtee kaks piuhaa, liitin ne yhtee ja laitoin toho takavalon jarruvalo piuhaa kiinni ja mitään ei tapahdu, oon kokeillu muitaki koppakonstei mut mikää ei auta... oisko kellää mitää hyvää neuvoo, että missä vika mahtaisi piileskellä?

Antaako takajarrun työntösylinteri painetta? Kosketushäikkä polttimoissa? Johto poikki?


itellä oli sama ongelma. mut korjaantu sillä et kytki johdot oikein :roll: :nolo: :lol: . Eikä muuten pitäny kytkeä niinkun alunperin oli, tai edes niinkun järki olis sanonu. Mutta mittarilla ku mittas ni hyvin sai.
4nalw0rm
Pyörä:
husse 450 TE
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
6.11.2007 20:28
asdas

ViestiKirjoittanut 4nalw0rm » 2.5.2009 11:56

oisko kellää tietoo et onko kaasarissa esim roska koska kun laitan pyörän käyntii ni kiertää iha hyvi, mut sit ku lähtee ajaa ni pätkii sillee oudosti ja sammuilee nykii ja booaa, kytkin pohjaa kiertää taas iha hyvi, just vaihdettu uus tulppa
Kaistu
Pyörä:
Aprilia futura -91
Liittynyt:
30.7.2008 22:02
nopeusmittari... ja virtaluuko

ViestiKirjoittanut Kaistu » 3.5.2009 19:01

Tosta mun moposta on menny toi nopeusmitari sököks, onko se yleensä se mitarin pyörittäjä vai joku muu?! Virtalukon ostan toimivan ja avaimet jos joltain sellainen ylimääräinen löytyy?!! Vituttaa ruuvimeissellilä käynnistellä... ( Katteet maalauksessa, tuloo hienot)
Niin tai oisko teil jotain hyvää vaihtoehto nopeusmittarille, joka passais hyvin ja ois halpa?
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista.
4nalw0rm
Pyörä:
husse 450 TE
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
6.11.2007 20:28

ViestiKirjoittanut 4nalw0rm » 3.5.2009 19:43

Kaistu kirjoitti:Tosta mun moposta on menny toi nopeusmitari sököks, onko se yleensä se mitarin pyörittäjä vai joku muu?! Virtalukon ostan toimivan ja avaimet jos joltain sellainen ylimääräinen löytyy?!! Vituttaa ruuvimeissellilä käynnistellä... ( Katteet maalauksessa, tuloo hienot)
Niin tai oisko teil jotain hyvää vaihtoehto nopeusmittarille, joka passais hyvin ja ois halpa?


sigma
Larzes
Liittynyt:
2.6.2006 20:30

ViestiKirjoittanut Larzes » 4.5.2009 20:09

Kuuluuko putkessa olla tiiviste, siis siinä missä se liitetään pyttyyn kiinni. Ja jotai apuja jousen kiinnitykseen, en saa toista millään paikalleen..

Ja onko järkevää paikata jäähdytinnesteletku jesarilla :D
Mitä merkkiä poltat?
-No Pirelliä tietenkin!