Päivittelempäs tässä yksikseni kuollutta lankakerää. Elikkäs nyt on laitettu ärveetä vähän sieltä sun täältä. Vaihoin dicen (?) 2 lamppusen maskin vakioon ja pistin telkkarit takas vilkkumaan. Ja sain kuin sainkin patentoitua mittarinpyörittimen kuntoon. Käänsin ne "tassut", mitkä pitää sen vastakappaleen paikallaan, ympäri niin että se nostaa sitä suoraa siihen mittarinpyörittimeen kiinni. Nyt se pyörii eteenpäin ja taaksepäin koko ajan. Mutta hajotkoon jos on hajotakseen. Muutaman ajoreissun aikana kattelin gepsistä vauhdit ja sain lukemaksi tasan 100kph@10k rpm. Taka rattaasta laskeskelin piikit ja sain tulokseksi 42 O_o. Taidan pistää 39 piikkisen tilaukseen... Mutta tuotanoinniin muutakin tuli duunattua kuten powerfilter ja dbkilleri. Powerfiltterin vaihdon yhteydessä pistin kaasarin neulan yhen pykälän alemmas jolloin kone pyöri niinkuin piti. Vakio kakkos asennossa ei suostunut ottamaan yhtään kaasua booaamatta. Imuäänet nousivat korviahuumaavaksi mutta se ei minua ainakaan haittaa..
En sitten tiedä niistä kukkahattutädeistä naapurissa... :S Ja se db-killerin irrottaminen oli aika miellyttävä yllätys. Äänistä tuli huomattavasti moottoripyörämäisemmät (machommat) ja kukkahattutädit vihaavat minua vielä enemmän. Kuulosti ehkä vielä vähän paremmin kun jätti sen kromipalan päästä pois.
Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu välitysten vaihto varmaan jonnekkin 15-39 tienoille, suuttimen vaihto ja se kortin ajaminen
Kohta menee parhaat kelit ohi.
Niin ja takajalkatapit olivat juuttuneet paikalleen mutta onneksi irrotusöljy oli lähellä. Hyvää ainetta täytyy myöntää.
Suotan tieten kuvia laittaa jos jotaketä kinostaa
Edit. Putkikin olisi tarkoitus joskus vääntää. Varmaan menee talvelle..