Aprilia af1

-edu
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
30.7.2007 22:50

ViestiKirjoittanut -edu » 18.8.2009 21:40

sipeh kirjoitti:mahtuuko taakse 160/70/17 rengas? onko kenelläkään kokemuksia?

Tuskimpa, itel on 130 levee ja ei kyl kovin paljoo tilaa jää isommalle. Vanteelle vois mennäki ehkä.
sipeh
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
30.3.2008 20:05

ViestiKirjoittanut sipeh » 21.8.2009 18:57

olisi kiva jos tällä foorumilla olisi jonkin laista aktiivisuutta. paljon sähköstartin rele maksaa.?
Pulla-Racing
Pyörä:
Kasawika
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.2.2006 20:59

ViestiKirjoittanut Pulla-Racing » 21.8.2009 19:32

sipeh kirjoitti:olisi kiva jos tällä foorumilla olisi jonkin laista aktiivisuutta. paljon sähköstartin rele maksaa.?


Maahantuojalla 50e. Osta motonet/biltemasta yleismalli rele yli 20A ;)
sipeh
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
30.3.2008 20:05

ViestiKirjoittanut sipeh » 22.8.2009 0:31

Pulla-Racing kirjoitti:
sipeh kirjoitti:olisi kiva jos tällä foorumilla olisi jonkin laista aktiivisuutta. paljon sähköstartin rele maksaa.?


Maahantuojalla 50e. Osta motonet/biltemasta yleismalli rele yli 20A ;)


bilteman sivuilta katoin releitä niin onko se tollanen yksittäis rele sulkeva vai vaihtava. ja onko 30A tarpeeks?
soup
Pyörä:
Aprilia AF1 & YZ 125
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
2.12.2005 20:31

ViestiKirjoittanut soup » 23.8.2009 15:13

Ostakaa aprilia af1 :n sytytyspuola. Jäänyt pyörimään pöydälle. Toimiva peli..
sipeh
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
30.3.2008 20:05

ViestiKirjoittanut sipeh » 24.8.2009 17:44

nyt on rele vaihettu mutta sähköstartti ei vieläkään toimi. voisko vika olla että' joku johto poikki että virta ei mee startille?
Pulla-Racing
Pyörä:
Kasawika
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.2.2006 20:59

ViestiKirjoittanut Pulla-Racing » 24.8.2009 18:38

sipeh kirjoitti:nyt on rele vaihettu mutta sähköstartti ei vieläkään toimi. voisko vika olla että' joku johto poikki että virta ei mee startille?


Hyvä ihminen ota yleismittari käteen ja mittailemaan. Ja voi olla mahollista, että johtopoikki,liitokset ym.
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 30.8.2009 16:28

onko kellään kokemusta 2piikkiä pienemmästä eturattaasta? onko vielä ajokelponen (eli pääseekö vielä n.100km/h) vai meneekö pelleilyks? :D
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 30.8.2009 22:23

no mulla oli replicassa ja ei se mikää hirmu hyvä ollu. kulki sen 140 oikeeta vaan, ja vitun paskasti kiihty ku joutu isompaa läppäämää ihan kokoajan.

mutta keuli kaasusta kun istu takapenkillä :lol:
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 6.9.2009 1:49

Itellä replicassa nyt 16/42 ja voin sanoa et ihan vitun hyvät välit. Jos matkaa ajaa enemmän niin 16/40 vois olla parhaat. Kiihtyy hyvin ja kulkee +130 oikeeta.
Jee Jee
sipeh
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
30.3.2008 20:05

ViestiKirjoittanut sipeh » 10.9.2009 22:14

saako takapyörään laakeria muuta kun merkki liikkeestä? paljon on suunnilleen hintaa onko tietoo?
Pulla-Racing
Pyörä:
Kasawika
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.2.2006 20:59

ViestiKirjoittanut Pulla-Racing » 11.9.2009 17:39

sipeh kirjoitti:saako takapyörään laakeria muuta kun merkki liikkeestä? paljon on suunnilleen hintaa onko tietoo?


Saa laakerit mm. laakeriliikkeestä otat vaa vanhan mukaan tai koodin ylös ;)
sipeh
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
30.3.2008 20:05

ViestiKirjoittanut sipeh » 12.9.2009 0:47

Pulla-Racing kirjoitti:
sipeh kirjoitti:saako takapyörään laakeria muuta kun merkki liikkeestä? paljon on suunnilleen hintaa onko tietoo?


Saa laakerit mm. laakeriliikkeestä otat vaa vanhan mukaan tai koodin ylös ;)

kiitos. missä vika kun vesi ei kierrä. vähän aikaa ajat niin vesi kiehuu. ilmeisesti vesipumppu ei toimi mutta miksi ei?
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 13.9.2009 8:27

Varmaanki ratas paskana.
Jee Jee
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 16.9.2009 0:55

Kysymys: Ne kaksi valkoista muoviratasta AF1:n alakerrassa kytkimen takana/vieressä. Onko niillä muuta toimintoa kuin pyörittää mittarinvaijeria?