Honda Shadow

mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 7.4.2008 10:29

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 13:22, muokattu yhteensä 1 kerran
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 7.4.2008 14:25

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:44, muokattu yhteensä 1 kerran
-IceBurn-
Paikkakunta:
Ikaalinen
Liittynyt:
3.1.2007 12:13

ViestiKirjoittanut -IceBurn- » 16.4.2008 19:34

Kävipäs sitten niin, että...

Ajelin kylällä, huomasin yllättäen risteyksessä Stop-merkin ja jarrutin pikaisesti ja selasin vaihteen ykköselle. Jalkojen välistä kuului ensin helähdys ja sitten hieman kolinaa perään. Pyörä toimii muuten hyvin, mutta ykkösellä tuntuu pieni nykäisy hetken kuluttua vaihteen kytkemisestä, ja silloin tällöin kuuluu helähdys. Siispä, meninkö rikkomaan hampaan/hampaita vauhtipyörästä tai jostakin muusta rattaasta vaihdelaatikon/kytkimen seuduilta? Auttakaa miestä mäessä :(
Elämä on kuin penis; joskus kova muttei koskaan riittävän pitkä.
Hyvin menee ja vielä paremmin tulee pois!
Luovun Nitrostani: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=45029
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 16.4.2008 20:37

Viisainta lienee avata kytkinkoppa ja ottaa öljyt sitä kautta pihalle ja tutkia ne kokonaan, ettei löydy epänormaalia metallia. Sit myös öljyfiltteri vaihtoon ja purat sen myös ja tutkit. Jotain pientä metallipurua voi tietysti olla(kohtuuden rajoissa), mutta jos joku palanen tulee mukana niin joutuupi konetta availemaan :(
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 17.4.2008 14:05

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 13:21, muokattu yhteensä 1 kerran
zeiou
Liittynyt:
14.9.2006 15:20

ViestiKirjoittanut zeiou » 20.4.2008 18:16

-IceBurn- kirjoitti:Kävipäs sitten niin, että...

Ajelin kylällä, huomasin yllättäen risteyksessä Stop-merkin ja jarrutin pikaisesti ja selasin vaihteen ykköselle. Jalkojen välistä kuului ensin helähdys ja sitten hieman kolinaa perään. Pyörä toimii muuten hyvin, mutta ykkösellä tuntuu pieni nykäisy hetken kuluttua vaihteen kytkemisestä, ja silloin tällöin kuuluu helähdys. Siispä, meninkö rikkomaan hampaan/hampaita vauhtipyörästä tai jostakin muusta rattaasta vaihdelaatikon/kytkimen seuduilta? Auttakaa miestä mäessä :(


En tiedä kyllä että mikä on, mutta toivottasti pääset halvalla/helpolla. Tuli muuten otettua pari uutta kuvaakin.
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 20.4.2008 22:43

Suunnittelin tilaavani tuolta --> http://www.dragrace.fi/catalog/advanced ... 351c438b10 <-- tuon 168,99¤ hintasen sissybarin... Tuleekohan siinä mukana uudet pultit joilla ne saa kiinni pyörään vai riittääkö alkuperäisten pituus? Suunnittelin vielä, että tekisin itse laukkuraudat Varjoon, että pitäskö hommata pidemmät ruuvit vai riittääköhän nuo?
zeiou
Liittynyt:
14.9.2006 15:20

ViestiKirjoittanut zeiou » 22.4.2008 19:49

Jo_Hu kirjoitti:Suunnittelin tilaavani tuolta --> http://www.dragrace.fi/catalog/advanced ... 351c438b10 <-- tuon 168,99¤ hintasen sissybarin... Tuleekohan siinä mukana uudet pultit joilla ne saa kiinni pyörään vai riittääkö alkuperäisten pituus? Suunnittelin vielä, että tekisin itse laukkuraudat Varjoon, että pitäskö hommata pidemmät ruuvit vai riittääköhän nuo?


Kannattaa soittaa ja kysyä liikkeestä, ne varmastikin tietää.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 24.4.2008 14:55

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 13:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 24.4.2008 19:35

Juu. Pitää katsoa tilannetta sitten, kun varusteet on tehty/hommattu... :)

Tänään on semmonen 4 ja puol tuntia CBR:llä ajoo takana. :D Oli käsittelykoe naapurikaupungissa ja toisella kortin suorittajalla oli myös inssi niin meni vähä aikaa. Ihan hyvä sääkin oli ajella, aurinko paisto ja ~10 astetta lämmintä. Käsittelykoe meni läpi ja inssi on maanantaina. Eli maanantaina toivottavasti pääsis Varjokin talviuniltaan. ;)

Ei mikään erittäin hyvä kulkuinen ollu tuo autokoulun CeBaRi. 100km/h oli melkosen työn takana ja sai kyyryynkin mennä, että kulkis paremmin. Reissulla tuli tosin vasta 3000km mittariin siinä, eikös nää CBR:t ala kulkee paremmin, kun on joku tuhat km ajettu?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 24.4.2008 19:52

Jo_Hu kirjoitti:Reissulla tuli tosin vasta 3000km mittariin siinä, eikös nää CBR:t ala kulkee paremmin, kun on joku tuhat km ajettu?
Eiköhän se tolla mittarilukemalla jo johonki kulkis. Veikkaan että tukkonen vaan. Yhen luokkakaverinkin cebari kulki satasta kun osti sen käytettynä, mutta kun sitten ajoi vähän ripeämmin niin alko kulkea kute pitääkin :)
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 24.4.2008 20:13

Niin voi olla joo. Eihän sillä autokoulun pyörällä yleensä ajeta paljo muualla kuin kaupungissa ja käsittely harjotuksia, että ainakaan ei kovilla kierroksilla paljo oo ajettu.

Mutta. Minäpä lähen tästä tilaamaan sissybaria Varjoon. ;)
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 27.4.2008 9:50

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 19:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 27.4.2008 18:42

Tuli haettua Shadow tänään talvi säilöstä. Ei ollu vuotoja tai mitään muitakaan ongelmia ilmestyny. Puhdistelin lisää, pyyhin pölyjä, puhdistin (Castrol Chain Cleaner:illa) ja rasvasin (Castrol Chain Spray -OR:illa) ketjut, tarkistin jarrujen toiminnan ym. Tuo Chain Spray tulee kans semmosena vaaleena suihkuna.
Jäähdytysnesteen määrää, kun katoin niin se oli pikkusen alarajan yläpuolella, että sitä pitäs varmaan ostaa... Ohjekirjassa lukee, että "Käytä aina jäähdytysnesteseokseen korkealaatuista, korroosionestoainetta sisältävää ja erityisesti alumiinimoottoreissa käytettäväksi suositeltua jäähdytysnestettä." Myydäänkö tämmöstä erityisesti alumiinimoottoreille tarkotettua ainetta yleensä huoltoasemilla, varaosaliikkeissä ym.? Itse en muista semmosta nähneeni... Onkos kuinka kallista tuo aine? Huomenna ostaisin, jos vaan löytäsin.
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 29.4.2008 19:22

Eipä paljo vastauksia näy tulleen. :D No eipä tuo haittaa, sitä jäähdytysnestettä löyty paikallisesta varaosa liikkeestä.

Sain eilen kortin, oli vähä viilee/pilvinen/kostee päivä niin en käyny vielä Varjolla ajamassa mutta nyt äsken kävin ~140km lenkin pyörähtämässä. ;) Hyvä ja mukava oli ajaa eikä oo paikat yhtään kipeenä, ohitin 2 rekkaa ja 1 kuorma-autonkin ja ihan siististi meni ohi. 100 rajotuksen aluetta oli jotain 30-40km.

E: Uus kuva galleriassa.