Marko321 kirjoitti:Tietääkö kukaan et sopiiko fantic 125 2016 malliin saman vuosimallin 50ccn katteet?
HatkaHege62 kirjoitti:Elikkäs itsellä on 2018 Fantic casa 125 ja olen vaihtanut fanticciin scalvinin putken poistanut egr järjestelmän katkaissut b5 johdon ja vaihtanut sen jälkeen 140 pääsuuttimen ja 40 tyhjäkäynti suuttimen lämpimillä keleillä pyörä nyhtää keski kierroksilla elikkäs 135 suutin on todennäköisesti paras mutta talvella ajettaessa on täydellinen. Tyhjäkäynti on erinomainen ja pyörä ei pauku tai rätise moottorijarrulla ja käy hyvin tyhjäkäyntiä kunhan sen vain säätää kohilleen. Toivottavasti auttoi jotakuta jolla oli ongelmia suuttimien kanssa ja ei saa pyörää säätöihin. Ja vielä noihin huippuihin vakio väleillä sain gps:sään 120 moottoritien tuulessa.
Fantic casa18 kirjoitti:Itellä olis 2018 fantic casa 125 olen hankkimassa scalvinin kokoputkistoa minkälaista suutinta kannattaa vaihtaa ja pitääkö muuta pakollista tehdä.
Rieskamiäs kirjoitti:Mites ku oon ostamassa tommosta 125 4t caballeroa jossa on scalvinin kokoputkisto ja oon nyt kuullu että olis jäätävän laiska ja sit et ne yhdistelmäjarrut on paskaa ni onko muilla mimmosia kokemuksia? Ja saako niitä yhdistelmäjarruja mitenkään pois?
mikkojokinen1 kirjoitti:Onko ihmiset vaihtanut kaasareita 125cc fanaan. vai onko alkuperäinen paras mahdollinen? Oilis mukava saada vinkkiä millainen kaasari sopisi.