luikero kirjoitti:En tiedä onko täällä eloa, mutta kumminkin uusi Suzukin omistaja ilmoittautuu Tosiaan sellasen kävin tässä hakemassa, ei oikeastaa muuta vikaa kuin että ei lähde käyntiin. Tänään päivällä selvittämään mitä mahtaa olla vikana, sähköstartti pyörii, ja pyörä tärisee omasta mielestä ehkä hieman eli ei ole ainakaan leiponut kiinni? Työntämällä pienellä vaivalla en saanut käyntiin. Akku näytti 12.20V, varmaan lataan sen vielä. Tulpan ja kaiken muun katon huomenna, kaasari kuulemma olisi ollut vikana en sitten tiedä, se pitäisi olla puhdistettu ultraäänipesurilla, mutta puhditukseen menee sekin tietty. Tavoitteena olisi ekaksi saada käyntiin, sitten kaikki muu. Saatan tehdä jopa projutopikin kun kuitenkin ajattelin uuden perän laittaa ja virittää tästä kotarintappajan Kortinhan saan vasta joskus ensi keväällä syndet siis talvella, eli aikaa kerrankin olisi. Ja tulen varmaan kyselemään aika paljon täällä sitten jos tänne joku muu vielä eksyis...
-jokin kirjoitti:luikero kirjoitti:En tiedä onko täällä eloa, mutta kumminkin uusi Suzukin omistaja ilmoittautuu Tosiaan sellasen kävin tässä hakemassa, ei oikeastaa muuta vikaa kuin että ei lähde käyntiin. Tänään päivällä selvittämään mitä mahtaa olla vikana, sähköstartti pyörii, ja pyörä tärisee omasta mielestä ehkä hieman eli ei ole ainakaan leiponut kiinni? Työntämällä pienellä vaivalla en saanut käyntiin. Akku näytti 12.20V, varmaan lataan sen vielä. Tulpan ja kaiken muun katon huomenna, kaasari kuulemma olisi ollut vikana en sitten tiedä, se pitäisi olla puhdistettu ultraäänipesurilla, mutta puhditukseen menee sekin tietty. Tavoitteena olisi ekaksi saada käyntiin, sitten kaikki muu. Saatan tehdä jopa projutopikin kun kuitenkin ajattelin uuden perän laittaa ja virittää tästä kotarintappajan Kortinhan saan vasta joskus ensi keväällä syndet siis talvella, eli aikaa kerrankin olisi. Ja tulen varmaan kyselemään aika paljon täällä sitten jos tänne joku muu vielä eksyis...
ootko kokkeillu tulpan reijästä laitaa bensaa niin sillähän se selviää että onko kaasarissa vikkaa?
Kannattaa ainakin säätää ne yläasentoon, jos haluaa täydet huipputehot käyttöön, käytännöllisintä on jättää ne hieman peittämään pakoaukkoa samalla rokottaen huipputehoa. Tyhjät kolot on kaikkein epäoptimaalisin vaihtoehto, sekottaa pakopulssit/virtaukset täysin.-jokin kirjoitti:kannattaako pa-säätimiä pitää paikallaan jos ne ei ole käytössää?
dubdub kirjoitti:Käytettyä RGF:ää ostaessa mihin asioihin erityisesti tulisi kiinnittää huomiota? Käykö RGF:ään muuten RGV:n PA säädin? Mites vaikuttaa kulkupuoleen jos PA säätimet ovat pois paikaltaan?