OziBo_ kirjoitti:$@m! kirjoitti:Santzuk kirjoitti:Osta esim. Skyteamin 250cc kone,eikös se käy suoraan näihin? ja myy vakiokone vaihteisto-vikasena pois jollekkin jos et ite osaa korjata.
Joo toi skyteamin kone menee suoraa,mulla on tos vielä takuuta jäljellä niin pitäis mennä takuuseen,mutta jos ei mee niin oon suunnitellu just ton 250cc koneen ostamista kun ton korjaaminen tulis maksamaan kohtuu paljo.sit kun on kunnos niin myyn pois ja ostan jonkun muun kemmun
Nii ostat tohon 250cc ja vaihdat mun hussee Ja kannattaa ostaa se orion 250cc eikö se ollu jotain 400€ ku skyteam 700€?
santsaa kirjoitti:kevari derbin vanteissa akseli on mun tietojen mukaa vähän paksumpi ku mopoissa ja kaasari on 22mm vakiona
Zlappi kirjoitti:Ei viittis kukaa linkata sitä PiperCross ilmanputsaria ja sitte sopivaa suutinta? Ei meinaa millää löytyä netistä..
haraa kirjoitti:onko kukaan laittanu ikinä tälläsee jotain usd keulaa ja/tai parempia jarruja? mitkähän sopis suht heittämällä kiinni että ei paljoon tarvis muokkailla