Aprilia af1

Morini
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
22.7.2005 18:22

ViestiKirjoittanut Morini » 11.5.2008 1:38

Iskeppäs se 34mm dellu kiinni niin johan luonne muuttuu. Itelläkin on ja alakierroksia on yllättävän paljon nähen ettei ravea ole. Silti ois kiva jos jollain olis myydä ravea halvalla. On se perhana kun niitä ei ikinä tule vastaan sillon kun niitä tarvitsee :S
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35

ViestiKirjoittanut Keppis- » 11.5.2008 10:21

Mites tuon RAVE2:n kanssa, meneekö poraamatta kiinni kun luin jostain että rotax 123:n sylinterissä on se hole valmiina?
Pähkinänsärkijä
Liittynyt:
7.5.2008 21:17

ViestiKirjoittanut Pähkinänsärkijä » 11.5.2008 21:49

Onko kukaan mitannut tai koittanut meneekö rs:n swingi af1:sen kiinnityskohtiin?
Laiska
Jylpä91
Paikkakunta:
Hattula
Liittynyt:
1.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut Jylpä91 » 12.5.2008 18:18

MIKS ihmeessä sä semmottee haluisit ?
Pähkinänsärkijä
Liittynyt:
7.5.2008 21:17

ViestiKirjoittanut Pähkinänsärkijä » 12.5.2008 18:35

Ketjulinja kulkee nykyään vasemmalta puolelta, siksi.
Laiska
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 13.5.2008 1:41

käännä toisin päin se haarukka :D linkulle tekee vaa uuden kiinikkeen..
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35

ViestiKirjoittanut Keppis- » 13.5.2008 16:26

Hmm, eilen illalla toimi af1 täydellisesti (napista käyntiin) mutta tänä aamuna tuntui ettei saa kipinää kun ei edes työntämällä lähtenyt käyntiin. Onko näillä yleensä tapana hajottaa itseään yön aikana?
RSXX
Pyörä:
Ten7CradlePro ja vessa
Liittynyt:
8.5.2007 22:15

ViestiKirjoittanut RSXX » 13.5.2008 17:11

Kyllä noinkin oudosti saattaa käydä, veikkaisin vikaa tulpassa, saattaa antaa kipinän muuten hyvin, mutta sitten paineessa ei anna, koita uutta tulppaa. Käynyt mulla about 3 -4 kertaa.
Jylpä91
Paikkakunta:
Hattula
Liittynyt:
1.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut Jylpä91 » 13.5.2008 18:21

Jep koitas toi tulppa kattoo iha ekana... tulpathan tuppaa hajoamaan ihan mitä ihmeellisimpään aikaan ja paikkaan :)
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 15.5.2008 14:43

nyt tais munkin virtalukko tulla tiensä päähän ku valot välkkyy ja välillä ei mee virrat päälle.. :S mitähän tuo maksaa uutena? käytettynä tuskin kannattaa ostaa...
petteri_k
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
21.6.2005 14:03
Kytkimen säätö

ViestiKirjoittanut petteri_k » 15.5.2008 14:46

Osaisko joku sanoa miten toi af1:n kytkimen säätö tapahtuu? Muistaakseni lukenu ennenki jossain täällä foorumilla, mutta en ainaka haulla löytäny eikä viittisi kaikki vanhoja keskusteluja ruveta selaamaan
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 15.5.2008 14:51

toinen niistä isoista mustista korkeista auki, sit 11m hylsyllä lukkopultti auki ja pääset taltta meisselillä säätämään. oikein säädetty on muistaakseni niin että 1,5mm pitää vaijerin vetää sitä limppua ennen kuin osuu painelaakeriin. liikaa välystä ni vaijeri pomppaa pois ja liian vähän niin jää kantamaan eli kytkin luistaa.
puukaasari
Pyörä:
Aprilia AF1 & Suzuki RG
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2006 11:03

ViestiKirjoittanut puukaasari » 15.5.2008 15:57

Huoh, tuli eilen vaihdettua etustefat kun vanhat suorastaan "lorotti" öljyt ulos.
Mikähän osa noissa kierroslukumittareissa tahtoo hajota näissä Aprilioissa (vai hajoaako vaihdelaatikon puolelta), kun eikös tuo kierroslukumittarin pimeänä olo ole vähän tyyppivika näissä?

Mitkäköhän olis sopivat alkusäädöt 34mm Dellortolle, kun pyörästä on otettu laippa pois ja tilalla RAVE?
Vielä uupuu tosiaan se 34mm imukaula, jos joltain löytyy ylimääräinen niin olisin halukas ostamaan, kun uutenakaan en sitä viitsisi hankkia.
Urheilu ilman moottoreita on aika vaatimatonta
Jylpä91
Paikkakunta:
Hattula
Liittynyt:
1.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut Jylpä91 » 15.5.2008 16:56

no mul on muistaakseni 1,5 kierrosta auki ilmaruuvi ja tyhjäkäynti nyt pitää sitte iha ite hakee kyl :)
soup
Pyörä:
Aprilia AF1 & YZ 125
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
2.12.2005 20:31

ViestiKirjoittanut soup » 16.5.2008 19:11

Vaihdoin etupyörän laakerit ja stefat keulaan. Kasatessa ilmeni ongelma : Laitoin tavallisesti mittarinpyörittäjä n toiselle puolelle ja sen holkin toiselle puolelle, jarrulevyn puolelle jäi kuitenkin parin millin rako. Jos siihen laittaa prikan niin sitten jarrulevy kanittaa jarrusatulaan. Miksi siis pyörä on siirtynyt? Yhtään osaa ei pitäisi olla hukassa. Tuleeko mittarinpyörittäjän alle sitten joku rikka vielä?