Ja juu 150 mahtuu vielä, juuri ja juuri. Itellä sellanen ja näkee renkaasta että ketju ottaa satunnaisesti vähän kiinni samaten ketjunsuojaan saattaa tarvita tehä muutaman millin lovi ettei hankaa mutta mitäs pienistä
rasse92 kirjoitti:Kuuluukohan tämä tekniikan puolelle... Noh laitetaan tänne.
Elikkä kuuluu moottorijarruttaessa kova kolina, jonka myös tuntee nykimisenä. Missään muussa tilanteessa tätä ei tapahdu. Oisko kampiakselin laakerit menny? Paljonko korjaus maksais? Pyörällä ajettu 23tkm...
riksu26 kirjoitti:rasse92 kirjoitti:Kuuluukohan tämä tekniikan puolelle... Noh laitetaan tänne.
Elikkä kuuluu moottorijarruttaessa kova kolina, jonka myös tuntee nykimisenä. Missään muussa tilanteessa tätä ei tapahdu. Oisko kampiakselin laakerit menny? Paljonko korjaus maksais? Pyörällä ajettu 23tkm...
Ääni siis kuuluu vain moottorijarrutuksessa? Loppuuko ääni kun kytkimen painaa pohjaan kesken moottorijarrun? Jos loppuu niin kytkintä epäilisin ensin.
Kampuran laakerit ne tuskin on.. Ne pyörii kokoajan, joten varmasti myös oireilisi kokoajan. Tuskin ne noilla kilometrillä pettäisi muutenkaan.
rasse92 kirjoitti:riksu26 kirjoitti:rasse92 kirjoitti:Kuuluukohan tämä tekniikan puolelle... Noh laitetaan tänne.
Elikkä kuuluu moottorijarruttaessa kova kolina, jonka myös tuntee nykimisenä. Missään muussa tilanteessa tätä ei tapahdu. Oisko kampiakselin laakerit menny? Paljonko korjaus maksais? Pyörällä ajettu 23tkm...
Ääni siis kuuluu vain moottorijarrutuksessa? Loppuuko ääni kun kytkimen painaa pohjaan kesken moottorijarrun? Jos loppuu niin kytkintä epäilisin ensin.
Kampuran laakerit ne tuskin on.. Ne pyörii kokoajan, joten varmasti myös oireilisi kokoajan. Tuskin ne noilla kilometrillä pettäisi muutenkaan.
Pelkästään moottorijarrutuksessa. Ja kyllä, ääni loppuu tuolloin...
Killerchipmunk kirjoitti:Wikiin hieman huomautettavaa