Henkkaaaa kirjoitti:Mitä muut on laittanu änkkää vaihtaessa liitoskohtaan kun jää löysäksi missä alkukäyrä ja änkkä yhtyy metallikiristimen lisäksi vakiossa jotain tiivistettä ois kiva tietää mitä niin sais leovincen kiinne.
Itte pistin ainaki wurthin tiivisteliimaa kun vuoti karstaa sun muuta liitoskohdasta lohkolle, hyvin on pitäny.
-----------
Jooh, asentelin tossa potikan ja pistin sieltä jonku 300-500 ohmia ja nytten tuli LeoVince/Gianelli yhdistelmällä hetken ajeltua.
Pitääskö ajossa jotaki eroa huomata vai vaan seoksissa/moottorin hyvinvoinnissa?
Ja tosiaan tuo kokoputkistohan tarvittis PC:n, kun eikös potikalla saada vaan bensan/ilman seos parempaan suuntaan? Eihän potikka syöttöjä nosta, eli potikka olis vaan vakioputkelle optimaalinen?
-----------
Edittiä edittiä, tuli tossa magneetonkoppa avattua ja otettua tuo kampuran asennon tunnistin irti ja viilattua sitä sen 4 astetta, tavoitteena 9 astetta/1400r/min. Tää sit vissiin pätee vaan yzärin kans, vaikka muutama siellä yzärin mallikohtases viilaili WeeRastakin kyseistä anturia. Nimittäin WeeRan service manuaalis tuli jälkeenpäin vastaan kohta Ignition timing, josta löytyi 10 astetta/1400r/min, ja yzärin manuaalis samassa kohassa 5 astetta/1400r/min. Miksi tää nyt sitte näin on tehty
Ja mitäs eroa tässä on tietopankin potikkaan, jos koittas toteuttaa? yamahar125.comissa ainakin juttua tuosta.
Edittiä tähänki, menee jo aiva yksinpuheluksi: Polttaa sulakkeen aina jos toteuttaa alla olevan kuvan mukaan, tiedä sitte mikä tuos on ideana kun ruskevalkone johto on + ja harmaamusta - ja ne yhdistyy potikassa...
https://gyazo.com/3c622363575e90fde89b6dce5e082277