jupppe kirjoitti:Nonii kertokaas mulle sitte tän pyörän hyvät ja huonot puolet. tämmönen ruvennu hiukan kiinnostamaan. Ja minkä maalainen tämä pyörä on? sitten kuinkas hyvin kiihtyy ja kuinkas paljon porukka saanut huippuja? Onko mitään tehoa kuristavaa missään?
yoyo kirjoitti:ei tosiaa oo menossa ku ehkä alamäkee myötätuules orava kuskina 120kmh, mut menee tyylii ~~110kmh
ja kyl se vie normii henkilöautoo lähdös johoki 80kmh et sit se hyytyy jo
jupppe kirjoitti:JMstyles sä kun oot nakkilasta, niin tiedätkö myydäänkö nakkilan pyörässä ja mopossa uusia roadwinnejä?
JMstyles kirjoitti:jupppe kirjoitti:JMstyles sä kun oot nakkilasta, niin tiedätkö myydäänkö nakkilan pyörässä ja mopossa uusia roadwinnejä?
Myydäähän siellä, ellen väärässä ole tai muista väärin niin liikkeessä taitaa olla kaasari että ruiskuversio tästä pyörästä. Ruiskulla skidisti enemmän tehoa kuin kaasarilla.
Kaiketi ruiskullisen saa pikkusen tinkaamalla siihen 3500¤
JMstyles kirjoitti:jupppe kirjoitti:Millanes etujarru pyörässä on?
Tarpeeksi hyvä endoihin ja toimittaa virkaansa mutta etukumi on kovaa seosta niin lähtee jopa kuivalla asvaltillakin endoillessa alta. Pehmeemmällä seoksella toimii kyllä paremmin. Teräspunoksilla tuntuma luonnollisesti paranisi (veikkasin niin)
jupppe kirjoitti:JMstyles kirjoitti:jupppe kirjoitti:Millanes etujarru pyörässä on?
Tarpeeksi hyvä endoihin ja toimittaa virkaansa mutta etukumi on kovaa seosta niin lähtee jopa kuivalla asvaltillakin endoillessa alta. Pehmeemmällä seoksella toimii kyllä paremmin. Teräspunoksilla tuntuma luonnollisesti paranisi (veikkasin niin)
Ok. Jos tommonen nyt tulee hommattua niin voisi ostaa teräspunosletkua etujarrulle.
Näin tommosen viestin jossain: "Minulla on sama pyörä vakiona se kulki hikisen 100 km/h mutta nyt kun otin kaasuttimesta bensan ohjaimen pois ja kannesta kuristin levyn muuttui nopeus 120km/h ja kyl on mukava päristellä..".
Kyse on siis daelimista. Eli mitkä mahtaa olla nämä bensanohjain ja kannen kuristinlevy?