Vsk kirjoitti:kolmisentoista sivua kahlattuani parin päivän aikana, jäi jokseenkin tietämätön olo pyörästä. Jos joku voisi ystävällisesti tehdä pienen tiivistelmän tästä pyörästä, kertoa vaikka noin suurinpiirtein hyvät ja huonot puolet, nopeuksia, ajo-ominaisuuksia yms.
Ensimmäistä pyörää olen hankkimassa, ja tämä nyt pisti silmään jotenkin.
Kiitos
Hyvää:
- Teho omassa vakiona 9,7kw
- ulkonäkö mielestäni ihan ok jo vakiona
- etuvalo (H4)
- koko?
Huonoa:
- Vakio vilkkujen rele, vaihdettiin kahdesti takuuseen. toisella kerralla tuli tilalle räsän rele joka kestänyt.
- bensanmittari, näyttää itsellä niin metsään kuin olla ja voi. säätämällä kohdilleen saisi takuuseen.
- vakiovälitykset, shteellisen lyhyet ja kone huutaa jo 100 km/h. Piikin isommalla eturattaalla korjaantuu.
- kovat renkaat vakiona, eturengas ei meinaa stopissa pitää ja kaarteessa tuntuu epäluotettavuutta renkaisiin.
Nyt 2007 malli on saatavalla ruiskulla, ensimmäisiä nelaripiikkejä cbr:n kanssa?
Tehoja tällä ruiskulla tulee vääntöä pari yksikköä lisää. Ja myös kulutus on alhaisempi
Sekä ruiskun kanssa mahdollinen turbotus voi käydä näpsäkämmin jos on innokas virittelijä.
Menopuoli sisäänajon jälkeen on monella käyttäjällä ollut suht hyvää. menee sen 100-120 kuulemma suht hyvin. Itsellä matkavauhti on siinä 100-110km/h,
maksimi ollut 120km/h alamäkeen.
Tehoa tähän saa samalla tavalla kuin muihin nelareihin:
- Kannen ja nokan modausta (vaikka streetturbolle lähettää)
- Isompaa pyttyä ranskasta unlimited-power:sta, hinta oli se 450¤ suurinpiirtein, kuutioita 160 muistaakseni.
- Putkea turbokit:ltä saa sekä myös morowakia. tilaus noissa on ulkomailta, jälleenkyyjää voi koittaa saada tilamaan niitä.
Jos et halua ostaa kaupasta niin aina voi Pyytää kaveria amiksesta vääntämään putken topspeed softan antamiin mittoihin.
Pyörää tuo maahan Nakkilan Pyörä ja Mopo, siellä voi koeajaa kyseisen pyörän
- siinä nyt pieni info paketti että noilla luulisi pääsevän alkuun.