Daelim Roadwin 125

JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 3.4.2007 9:19

Imukaulankuristus ei tunnu mielestäni olevan kuristus, ko sormella kokeilin ni ei siitä mitään koroketta tai vastaavaa tuntunut.

Tämä bensanohjainjuttu on joku ihan perse, veikkaan että sillä on meinattu EGR:ää..
Kai sen imukaulan voisi irroittaa tänään kannesta kokeilu mielessä, jos kerkeen.

BTW, perä on korotettu nytte sitte, ajettavuus vaatii pikkusen totuttelua mutta muuten erittäin jees eikä enään ole sivuprofiili niin hirvee mulla.
Pistän kuvaa tässä kun kerkeen..

E: kuvat korotuksesta
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 3.4.2007 15:01

mikä se kannen kuristuslevy oli vai mistä puhuitte :D
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 3.4.2007 15:10

tuossa se kuristus levy
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 3.4.2007 19:37

jaa se oli tuo.. köyhää
Vsk
Liittynyt:
31.3.2007 23:56

ViestiKirjoittanut Vsk » 12.4.2007 9:24

kolmisentoista sivua kahlattuani parin päivän aikana, jäi jokseenkin tietämätön olo pyörästä. Jos joku voisi ystävällisesti tehdä pienen tiivistelmän tästä pyörästä, kertoa vaikka noin suurinpiirtein hyvät ja huonot puolet, nopeuksia, ajo-ominaisuuksia yms.
Ensimmäistä pyörää olen hankkimassa, ja tämä nyt pisti silmään jotenkin.
Kiitos
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 12.4.2007 12:53

Tuiko kuka mua vastaan tuossa Nakkilan sillalla?
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 12.4.2007 15:02

no minun mielestäni tämä on korealaiseksi pyöräksi yllättävän mainio paitsi mun korkintiivistettä lukuunottamatta:D ajo-ominaisuudet ihan ok. istuin asento on mun niskoille vähän kohtalokas ja perse puutuu pitkällä matkalla. kovaan vasta tuuleen tää nyt menee 80mittariin mut myötä tuuli taas heittää sen helposti 120 mut sit alkaa jo rajotin tulla. mut pyöree 110kmh ilman mitää ympäristö haittoi ja kuluttaa bensaa melko vähän 3,5-4l/100km ja juu tollasta
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 13.4.2007 8:40

Vsk kirjoitti:kolmisentoista sivua kahlattuani parin päivän aikana, jäi jokseenkin tietämätön olo pyörästä. Jos joku voisi ystävällisesti tehdä pienen tiivistelmän tästä pyörästä, kertoa vaikka noin suurinpiirtein hyvät ja huonot puolet, nopeuksia, ajo-ominaisuuksia yms.
Ensimmäistä pyörää olen hankkimassa, ja tämä nyt pisti silmään jotenkin.
Kiitos


Hyvää:
- Teho omassa vakiona 9,7kw
- ulkonäkö mielestäni ihan ok jo vakiona
- etuvalo (H4)
- koko?

Huonoa:
- Vakio vilkkujen rele, vaihdettiin kahdesti takuuseen. toisella kerralla tuli tilalle räsän rele joka kestänyt.

- bensanmittari, näyttää itsellä niin metsään kuin olla ja voi. säätämällä kohdilleen saisi takuuseen.

- vakiovälitykset, shteellisen lyhyet ja kone huutaa jo 100 km/h. Piikin isommalla eturattaalla korjaantuu.

- kovat renkaat vakiona, eturengas ei meinaa stopissa pitää ja kaarteessa tuntuu epäluotettavuutta renkaisiin.

Nyt 2007 malli on saatavalla ruiskulla, ensimmäisiä nelaripiikkejä cbr:n kanssa?
Tehoja tällä ruiskulla tulee vääntöä pari yksikköä lisää. Ja myös kulutus on alhaisempi ;)
Sekä ruiskun kanssa mahdollinen turbotus voi käydä näpsäkämmin jos on innokas virittelijä.

Menopuoli sisäänajon jälkeen on monella käyttäjällä ollut suht hyvää. menee sen 100-120 kuulemma suht hyvin. Itsellä matkavauhti on siinä 100-110km/h,
maksimi ollut 120km/h alamäkeen.

Tehoa tähän saa samalla tavalla kuin muihin nelareihin:

- Kannen ja nokan modausta (vaikka streetturbolle lähettää)

- Isompaa pyttyä ranskasta unlimited-power:sta, hinta oli se 450¤ suurinpiirtein, kuutioita 160 muistaakseni.

- Putkea turbokit:ltä saa sekä myös morowakia. tilaus noissa on ulkomailta, jälleenkyyjää voi koittaa saada tilamaan niitä.
Jos et halua ostaa kaupasta niin aina voi Pyytää kaveria amiksesta vääntämään putken topspeed softan antamiin mittoihin.

Pyörää tuo maahan Nakkilan Pyörä ja Mopo, siellä voi koeajaa kyseisen pyörän :P

- siinä nyt pieni info paketti että noilla luulisi pääsevän alkuun.
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 13.4.2007 16:01

mulla tehoja 9.4kw taitaa neki vaihdella:D
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 15.4.2007 10:23

mulla ei oo ollu yhtään mitään ongelmia, mitään paitsi öljyt ei oo tarvinnu vaihtaa, renkaat on aivan sairas miinus kyllä mutta nekin saa helposti vaihdettua, oon ite laittelemassa uuta rosteriputkea ja isompaa kaasaria (ajattelin laittaa jotain 30mm kokost) ja kun tää nyt on ilmajäähdytteinen nii hirveesti ei uskalla virittää ku muuten voi ylikuumentua, kaippa sen nokka homman vai-mikä-lie voi tehä mutta sehän on sitte vähän hintavampi homma. JM tsiigaa galleriast on kuvaa siitä valomaskista!
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 17.4.2007 20:03

HUOM ROADWINIEN OMISTAJAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ajoin tänään motarilta rampille ja ajattelin vaihtaa tietysti pienempää pykälää mutta kappas poljin oli lähtenyt irti ja roikkui työntö tangon varassa, eli TARKISTAKAA PYÖRIENNE VAIHDEPOLKIMIEN RUUVIN KIREYS JOKA PITÄÄ POLJINTA SIINÄ RUNGOSSA KIINNI OLEVASSA PALASSA KIINNI.(sry en tiiä sen oikeeta nimee mut siinä on jalkatappiki vissiin kiinni jos nyt näin ulkoo muistan)
Hakkis_
Liittynyt:
5.4.2007 16:59

ViestiKirjoittanut Hakkis_ » 18.4.2007 18:29

Morjesss. Tos lauantaina ois tarkotus hakee itelleni toi Roadwin :D. Nelareista ei itelläni oo kummemmin kokemusta, kauppias sano että niissä ei kuulemma mäntää tarvitte vaihtaa KOSKAAN?? Ja sellasenki läväytti että moisella vois pitkääkin matkaa ajaa hana tiskis eikä mottoril tunnu missää:) totta vai tarua :D
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 18.4.2007 18:57

Sami19 kirjoitti:Morjesss. Tos lauantaina ois tarkotus hakee itelleni toi Roadwin :D. Nelareista ei itelläni oo kummemmin kokemusta, kauppias sano että niissä ei kuulemma mäntää tarvitte vaihtaa KOSKAAN?? Ja sellasenki läväytti että moisella vois pitkääkin matkaa ajaa hana tiskis eikä mottoril tunnu missää:) totta vai tarua :D


Mäntä mun ymmärtääkseni pitää vaihtaa 50 000km jälkeen jos silloinkaan.
pitkää matkaa voi ajaa hana tiskissä kyllä, kierrokset alle punarajan voi ajella huoletta, tai no miksei punarajallakin. En itse suosittele kyllä +10krpm ajamaan pitkään.

PS. jos sulla pitkiä ajomatkoja on tiedossa niin tinkaa pyörän mukaan 15p eturatas, matkaa kivempi ajaa kun kone ei huuda ja 100 alueella kone on käy lähempänä parasta vääntöaluettta.
Hakkis_
Liittynyt:
5.4.2007 16:59

ViestiKirjoittanut Hakkis_ » 18.4.2007 19:06

Joo tosiaan, en itte varmaan näillä taidoilla saa sitä vaihettua sitä ratasta niin vois kysästä tonnin huollos jos samal pistäs kii sellasen.
Unohin äskeseen vielä kysyä että mikä olis hyvä 4-tahti moottoriöljy tohon tai mitä ite käytätte?
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 18.4.2007 21:48

castrol gl

oon nyt kokeilemas teboilin 4t öljyä. tarkotettu pyörille.

kannattaa tiedustella mitä SAE tai "SAE-tonta"(is that a word? it is now) öljyä siihen kannattaa lorauttaa, huoltokirjastakin pitäis löytyä.

kiristäkää niitä teidän pultti hommia roadwinin vaihde polkimessa, oma uus on laitettu tilaukseen ja se tulee kohta, jos sen totean huonoksi vempeleeksi eli siis sitä orig. osaa niin siihen on jo suunnitteilla parempi osa joka teetätetään siihen ja se kestää paremmin.