Omalla weeralla ajettu 35t alkuperäsel männäl ja viel löytyy vetoja, nappaa helposti yli sen 120. Mutta asiaan, talvella remonttia tulossa, tekiskö paljon hallaa kun laittas 150cc pytyn ja jättäis loppu tekniikan vakioksi. Venttiilien uskoisin kestävän.
~Yamaha WR R 2009~
~Se mikä tehoissa hävitään, se matkassa voitetaan~
Onko tämmöne yamaha wr 125 luotettava peli jos ostaa 10k ajettuna? Mites varaosien saatavuus? Entä kulkupuoli, ei voi kai muuten virittää ku isommalla pytyllä ja kireemmällä nokalla?
Mikähä mahtas olla weeras vikana ku venttiilien säätämisen jälkeen kilisee ja tuntuu että ois enemmän puristuksia kun sähköstartti ei jaksa startata kunnolla
Mikä mahtais olla vikana kun lämpövalo alkaa palamaan ja flekti pyörimään heti kun pari kilsaa on ajellu, ei riipu siitä että kuinka paljon kaasua käyttää ja mitään muita vikoja (kuten jäähdytysnesteen "syömistä") ei ole. Voisko kokoputkistolla ja potikalla olla jotai tekemistä asian kanssa?
Weeral on 20tkm kilometrei takan ja kytkimeen ei oo viel koskettu ni kui paljo täytyy vahvistaa uusie levyje lisäks ku pistää 180, kokoränni ja k&n ilmaputsari?
Saako Malossin Force masterilla koko pelkkää kokoputkistoa miten hyvin säätöihin kun laittaa kartan 1 käyttöön joka on tarkoitettu pelkälle 180cc ja normaalille putkistolle on ero kuinka merkittävä? ja jos on niin haittaako jos se käy vähän rikkaalla?
Moro! Olisin tilaamassa WR 125x 2015 malliin osia, (syyläri, virtalukko, katteet). En löydä mistään 2015 osia, sopivatko 2011 osat? Jos ei, mistä saa 2015 mallin osia muualta kuin yamaha centeriltä? Entä mistä löytää pidemmän jalustimen kyseiseen pyörään?
If one day the speed kills me, don't cry because i was smiling.