Paljo muuten Jmstyles pyytäisit jos vääntäisit samallaisen putken ku itelläski on?
JMstyles kirjoitti:Myanda kirjoitti:Hee...Ja minkähänlaiset änkät tohon menis? Ja tarkoitan nyt noita normiputken näköisiä enkä JMstyles-putkia. Ja heittäkää nyt samaan syssyyn linkkejä niihin änkkiin.
ixil:n putkisto tuossa ainakin
turbokit:n yläkauttanen
yläkauttasen kuva kiinni pyörässä
acrapovic pienellä sovituksella
turbokit, saa tilattua kysymällä niiden kotisivuilta
Etköhän noista löydä mieleisesi
ja jos et ni JMstyles putkea kehiin
juu-joa kirjoitti:Paljo muuten Jmstyles pyytäisit jos vääntäisit samallaisen putken ku itelläski on?
JMstyles kirjoitti:Täältä voit kysyä että mitä he voisivat tehdä kannelle ja nokalle, tekevät niihin siis työstöjä.
Ranskasta saa tilattua 160cc pyttyä. Kysin itse tätä pyttyä ja tässä vastaus:
For your Roadwin, we have to way :
1- you buy only the parts to modify your engine (piston set + gaskets + bigger sleeve) for 350+shipping15 euro
In this case, you have to find someone in your country to modify your cylinder. There are no modifications to make for the crankcase or head.
2 - you send us your cylinder by post office and we make all the job for 450 + 20 euro
You can paid by credit card or banq swift
Eli suomeksi 365¤ sisältäen postikulut niin he toimittavat Männnän, männänrenkaat sekä sylinteriputken sinulle Suomeen.
Toinen tapa on se että lähetät pyttysi heille ja he laittavat siihen sylinteriputken kiinni. Tämä maksaa sitten taas 470¤ sisältäen postit.
Ilmansaantia voi parantaa esim. pipercross:lla kuten nykyään yleisesti on tapana. Myös voit K&N filttereitä kokeilla.
Snage kirjoitti:Ei se teoreettinen huippunopeus oo sama kun oikee. Kyllähän minkätahansa pyörän teoreettisiks huipuiks saa vaikka neljäsataa. Toinen asia onkin sitten jaksaako se pyörä edes liikkua niin pitkillä väleillä...