Daelim Roadwin 125

juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 7.5.2007 13:44

Paljo muuten Jmstyles pyytäisit jos vääntäisit samallaisen putken ku itelläski on? :D
Myanda
Pyörä:
RW
Paikkakunta:
Jyväskylä (Los HalssilaCity)
Liittynyt:
18.5.2006 13:50

ViestiKirjoittanut Myanda » 7.5.2007 14:39

JMstyles kirjoitti:
Myanda kirjoitti:Hee...Ja minkähänlaiset änkät tohon menis? Ja tarkoitan nyt noita normiputken näköisiä enkä JMstyles-putkia. :P Ja heittäkää nyt samaan syssyyn linkkejä niihin änkkiin. :)


ixil:n putkisto tuossa ainakin
turbokit:n yläkauttanen
yläkauttasen kuva kiinni pyörässä
acrapovic pienellä sovituksella
turbokit, saa tilattua kysymällä niiden kotisivuilta

Etköhän noista löydä mieleisesi ;)
ja jos et ni JMstyles putkea kehiin :D

Uuh, noi kaks viimeistä oli maukkaita. :P
Entäs ne virit? :)
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 7.5.2007 18:15

Täältä voit kysyä että mitä he voisivat tehdä kannelle ja nokalle, tekevät niihin siis työstöjä.
Ranskasta saa tilattua 160cc pyttyä. Kysin itse tätä pyttyä ja tässä vastaus:

For your Roadwin, we have to way :
1- you buy only the parts to modify your engine (piston set + gaskets + bigger sleeve) for 350+shipping15 euro
In this case, you have to find someone in your country to modify your cylinder. There are no modifications to make for the crankcase or head.
2 - you send us your cylinder by post office and we make all the job for 450 + 20 euro

You can paid by credit card or banq swift

Eli suomeksi 365¤ sisältäen postikulut niin he toimittavat Männnän, männänrenkaat sekä sylinteriputken sinulle Suomeen.
Toinen tapa on se että lähetät pyttysi heille ja he laittavat siihen sylinteriputken kiinni. Tämä maksaa sitten taas 470¤ sisältäen postit.

Ilmansaantia voi parantaa esim. pipercross:lla kuten nykyään yleisesti on tapana. Myös voit K&N filttereitä kokeilla.

Kyllä näillä ohjeilla luulisi että pärjäät ;)
Paina Ctrl+D vielä

juu-joa kirjoitti:Paljo muuten Jmstyles pyytäisit jos vääntäisit samallaisen putken ku itelläski on? :D

En ala niitä vääntelemään enempää:)
Jos sulla on kaveri amiksessa metalli tai autopuolella niin annat hänelle vakioputken ja sekä 1½" kokosta putkea noin 2m ja pyydät taivuttamaan vastaavan.
Maksaa sen verran mitä kaverisi pyytää, ehkä 20-30¤;)


selatkaa sivua niin löydätte venttiilien ajoitukset
Viimeksi muokannut JMstyles päivämäärä 7.5.2007 19:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Myanda
Pyörä:
RW
Paikkakunta:
Jyväskylä (Los HalssilaCity)
Liittynyt:
18.5.2006 13:50

ViestiKirjoittanut Myanda » 7.5.2007 18:41

JMstyles kirjoitti:Täältä voit kysyä että mitä he voisivat tehdä kannelle ja nokalle, tekevät niihin siis työstöjä.
Ranskasta saa tilattua 160cc pyttyä. Kysin itse tätä pyttyä ja tässä vastaus:

For your Roadwin, we have to way :
1- you buy only the parts to modify your engine (piston set + gaskets + bigger sleeve) for 350+shipping15 euro
In this case, you have to find someone in your country to modify your cylinder. There are no modifications to make for the crankcase or head.
2 - you send us your cylinder by post office and we make all the job for 450 + 20 euro

You can paid by credit card or banq swift

Eli suomeksi 365¤ sisältäen postikulut niin he toimittavat Männnän, männänrenkaat sekä sylinteriputken sinulle Suomeen.
Toinen tapa on se että lähetät pyttysi heille ja he laittavat siihen sylinteriputken kiinni. Tämä maksaa sitten taas 470¤ sisältäen postit.

Ilmansaantia voi parantaa esim. pipercross:lla kuten nykyään yleisesti on tapana. Myös voit K&N filttereitä kokeilla.



Huuhhuh, ajattelin kyllä jotain pikkuviriä, jolla sais kuitenkin kulkemaan reilu 120km/h. :D No, ehkä noita kahta vikaa vois sitten kokeilla. :D
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 7.5.2007 21:18

no kyllähän ton saa 120 kulkemaan kun vaihat välejä pelkästään :D. Mutta siinä kärsii kiihtyvyys sitten.
Myanda
Pyörä:
RW
Paikkakunta:
Jyväskylä (Los HalssilaCity)
Liittynyt:
18.5.2006 13:50

ViestiKirjoittanut Myanda » 7.5.2007 21:25

Pego kirjoitti:no kyllähän ton saa 120 kulkemaan kun vaihat välejä pelkästään :D. Mutta siinä kärsii kiihtyvyys sitten.

Noniin. Ei se mitään, oon ajanu kylän laiskimmalla mopolla että se on jo tuttu juttu. ;) Neljä vaihdetta ja kuitenkin kulkee sen 75km/h eli liikennevaloista autot meinaa yli ajaa. :D
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 8.5.2007 12:17

Pego kirjoitti:no kyllähän ton saa 120 kulkemaan kun vaihat välejä pelkästään :D. Mutta siinä kärsii kiihtyvyys sitten.
Saa olla kyllä aika pirun tehokas yksilö. Minun ei ainakaan kulkisi pelkällä välien vaihdolla 120.
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 8.5.2007 17:02

no ohan tässä 9,7 kW ja mun pärrässä on 15 piikkine edessä. Mun pyörä on saksassa mun faijan luona ja se sano että ajo tauluun sen 122 km/h.
Ja tolla Jmstylesillähän on galleriassaan se ratastuskuva missä näkee nopeuksia noin.
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 8.5.2007 17:30

Ei se teoreettinen huippunopeus oo sama kun oikee. Kyllähän minkätahansa pyörän teoreettisiks huipuiks saa vaikka neljäsataa. Toinen asia onkin sitten jaksaako se pyörä edes liikkua niin pitkillä väleillä...
lehmäx
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 8.5.2007 18:32

Snage kirjoitti:Ei se teoreettinen huippunopeus oo sama kun oikee. Kyllähän minkätahansa pyörän teoreettisiks huipuiks saa vaikka neljäsataa. Toinen asia onkin sitten jaksaako se pyörä edes liikkua niin pitkillä väleillä...


Kyllä se jaksaa sen oikeestikkin vääntää. Ite ajattelin tehä vielä jtn että jaksais vielä helpommin. Kuten uuden putken vääntää, ehkä änärin, isompaa suutinta, pakokaasujenkierron tukkia ja ilmanputsaria vähän.
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 8.5.2007 21:24

Voin sanoa että sun pyöräs ei todellakaan kulje 120 välien vaihdolla jos et oo tehny siihen yhtään mitään :D. Siinä saa olla jo tosi iso se tehon lisäys että kulkee oikeeta 120 km/h, nimittäin vakionahan toi kulkee sen 108 km/h oikeeta nopeutta, testin mukaan. Mitä suuremmissa nopeuksissa liikutaan sitä enemmän saa olla tehonlisäystä että huippuja tulee.

Ja huiputhan ei mistään väännöistä sillä tavalla ole kiinni.
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 10.5.2007 12:57

älkää unohtako että pienessäkin ylämäessä meno hyytyy 90kmh :PXD

joo kyllä siihen nokkahommaa kannattaa tehä, kaasari, putki, sylinteri, 99 bensaa ja pidemmät välit nii kyl varmasti menee 120

jm voikko tehä mulle putken, amiskalla eivät suostu tekemään "laittomia" osia :(
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 10.5.2007 14:31

jm voikko tehä mulle putken, amiskalla eivät suostu tekemään "laittomia" osia
Mäki kysyin, ei se tee :(
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 10.5.2007 16:38

ei siihen ees ylämäkee tarvita et hyytyy:D hyytyy kovas tuules vaiks mentäis alamäkeenki
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 10.5.2007 18:02


ei siihen ees ylämäkee tarvita et hyytyy:D hyytyy kovas tuules vaiks mentäis alamäkeenki
Mut mä ainaski tykkään täl hetkellä koneen luonteesta. Vääntöö on tosi hyvin alhaalla ja on kaupungis tosi kiva pörrätä. Vähä kaipais tehoja lisää niin olis kovemmis vauhdeis vähä kivempi ajella.