allu- kirjoitti:Hyvä palvelu tuol eximakes. Tänää aamupäiväl soitettii sinne et koskakoha niit vesijäähytteisii alkas tulee suomee ni sielt sanottii et me soitetaa tehtaalle ja ilmotetaa teille tänää iltapäivällä mut eipä oo viel mitää kuulunu. Alkaa jotenki vaikuttaa et niit ei oo vähää aikaa viel tulos.
Gaylord Moloko-Mokoko kirjoitti:nii, ei siin muuten muttakun suomessa ei saa kevarikortilla ajaa yli 11kw ja 125 cc laitetta, joten miten luulette että tuo kisakisa versio voi tulla valkokilpisenä KEVARINA, pikku Aallahan sitä voisi ajaa mutta ei kevarikortilla. Selittäkääpäs se pv pojat.
Juuzmo kirjoitti:Eikö se ole jo moneen kertaan selitetty, selaa sivu takasinpäin. Kotarit tulee myyjältä valmiiksi kuristettuina, mut jos tää Fantic tulee sen 20hv kanssa ja se täytyy itse kuristaa ja rekisteröidä, niin tulee kallis paukku.
Juuzmo kirjoitti:Eikö se ole jo moneen kertaan selitetty, selaa sivu takasinpäin. Kotarit tulee myyjältä valmiiksi kuristettuina, mut jos tää Fantic tulee sen 20hv kanssa ja se täytyy itse kuristaa ja rekisteröidä, niin tulee kallis paukku.
Niin jos ostaa A1 Fanticin niin eihän siinä mitään ongelmia ole, mutta kisamalli maksaa sitten pari tonnia päälle jos haluaa rekisteriin =)Armas Paskiainen kirjoitti:Juuzmo kirjoitti:Eikö se ole jo moneen kertaan selitetty, selaa sivu takasinpäin. Kotarit tulee myyjältä valmiiksi kuristettuina, mut jos tää Fantic tulee sen 20hv kanssa ja se täytyy itse kuristaa ja rekisteröidä, niin tulee kallis paukku.
Niin. Jos.