pommipoika kirjoitti:en jaksanut kaikkia viestejä selailla läpi, jtn:
käykös tuon 200 duken pytty suoraan 125 paikalle, toimiiko, mitä tulisi maksamaan?
kiitos ja anteeksi
Ei mene suoraan, muuttivat perkele lohkoja vaikka ensin kotarin ukot kertovat, että ei oo sille tarvetta ku rakennetaan 125 motin pohjalta 200 kuutionen versio, eli suomeksi sanottuna ei saa isompaa pyttyä dukeen vielä(kään), ainakaan suoraan kiinni menevää.
jakezi95 kirjoitti:Kummoset huolto/öljynvaihtovälit Dukessa?
1000 km kohdalla sisäänajo huolto, sen jälkeen 5000 km kohdalla ja sit aina 5000 km välein (mittarissa on huollon ilmaisin, mutta jos sen mukaan huoltaa saa ravata useemmin siellä huollossa, koska ei käytä samaa logikkaa ku ohjekirja jostain syystä), tosin omasta mielestä öljynvaihtovälinä 5 tkm on piikin koneelle liikaa kun nää on luonteeltaan korkeita kierroksia vaativia, puolet tosta ois fiksumpi ja suositeltavaa muutenki koska öljynvaihto on halpa vakuutus pitää pyörä kunnossa pitkään ilman koneremontin tarvetta (1.5 litraa öljy tilavuus ja suodatin alle 10€).