Daelim Roadwin 125

Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7

ViestiKirjoittanut Pego » 10.5.2007 19:53

juu-joa kirjoitti:
dr.gyro kirjoitti:jm voikko tehä mulle putken, amiskalla eivät suostu tekemään "laittomia" osia
Mäki kysyin, ei se tee

Miksette vaa ite väännä, ei se oikeesti ole niin vaikeeta. Kyllä varmaan joku tuttu osaa tehdä teille. Itelläni on monta kaveria jotka vois tommosen mulle vääntää.
AmisBeat

ViestiKirjoittanut AmisBeat » 11.5.2007 0:18

onko tässä pyörässä kone kopio hondan koneestä jotan käytettiin >04vm 125 derbeissä?
juu-joa

ViestiKirjoittanut juu-joa » 11.5.2007 10:51

Miksette vaa ite väännä, ei se oikeesti ole niin vaikeeta.
En itse ainakaan ole mitään teeseitse -miehiä. Ei minulla kyllä ole hajuakaan miten putki väännetään. Ja vaikka se jotenkin onnistuisi niin homma kaatuu siihen etten osaa hitsata kunnolla ja sitä vissiin tarvitaan kiinnikkeissä.

Enkä muutenkaan satu tuntemaan ketään joka osaisi taivuttaa putken :(

onko tässä pyörässä kone kopio hondan koneestä jotan käytettiin >04vm 125 derbeissä?
Joku on jo tota mun mielestä joskus kysynykki, eikä mun mielestä ole.
Nesaja
Pyörä:
Z750

ViestiKirjoittanut Nesaja » 11.5.2007 15:41

mukavaahan tuolla on joka paikassa muualla paitsi moottoritiellä ja yli 100:n rajotuksella ajaa.. jääpi motarilla ja nopeemmilla tieosuuksilla koko ajan jalkoihin vakiona. mikä nyt taitaa olla jokasen piikkisen nelarin ongelma..
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7

ViestiKirjoittanut Pego » 11.5.2007 16:06

Joo ei voi vaatia nelari kevarilta (125cc) niin paljoa tehoja. Jos hauat pysyä nopeemman liikenteen mukana ostakaa 2t.
Myanda
Pyörä:
RW

ViestiKirjoittanut Myanda » 12.5.2007 9:06

Pego kirjoitti:Joo ei voi vaatia nelari kevarilta (125cc) niin paljoa tehoja. Jos hauat pysyä nopeemman liikenteen mukana ostakaa 2t.

2t on vain niiin karut äänet. :S

Mutta kurejahan tässä ei oo? Eli noin niinku tiivistettynä
- kaasari
- putki
- pidemmät välit
- ja joku sylinteri
Noilla siis alettais varmaan olla jo lähellä? :)
juu-joa

ViestiKirjoittanut juu-joa » 12.5.2007 12:26

Mutta kurejahan tässä ei oo?
Nooh. Ei tässä varsinaisia ole, mutta ainakin tuo vakioputki tuntuisi ahistavan aika pahasti. Lisäksi ilmanotossa on joku outo tötsä putsarin sisällä, jonka saa ihan vaan otettua pois ilman mitään kummempia toimenpiteitä. En sitten tiedä onko tuo tehty huonontamaan ilmanottoa vai parantamaan filtterin toimintaa.

Pakokaasunkiertokin kannattaa tukkia, se on tosi helppo homma myös. Selaa vaikka sivuja taaksepäin niin löydät ohjeet siihen. Itse en käyttänyt ruuvia kuten ohjeissa neuvottiin, vaan tukin aika amatöörimäisesti kierron sinitarralla :D
Myanda
Pyörä:
RW

ViestiKirjoittanut Myanda » 12.5.2007 13:57

juu-joa kirjoitti:
Mutta kurejahan tässä ei oo?
Nooh. Ei tässä varsinaisia ole, mutta ainakin tuo vakioputki tuntuisi ahistavan aika pahasti. Lisäksi ilmanotossa on joku outo tötsä putsarin sisällä, jonka saa ihan vaan otettua pois ilman mitään kummempia toimenpiteitä. En sitten tiedä onko tuo tehty huonontamaan ilmanottoa vai parantamaan filtterin toimintaa.

Pakokaasunkiertokin kannattaa tukkia, se on tosi helppo homma myös. Selaa vaikka sivuja taaksepäin niin löydät ohjeet siihen. Itse en käyttänyt ruuvia kuten ohjeissa neuvottiin, vaan tukin aika amatöörimäisesti kierron sinitarralla :D

Hmm, no kiitos. :D
Sitten jos(kun) tälläinen tulee niin tuun taas ilmoittamaan itsestäni. :)
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7

ViestiKirjoittanut Pego » 12.5.2007 16:25

kyllä kannattaa varmaa harkita sitä ruuvia :D
Eikös se sinitarra sula sinne?
juu-joa

ViestiKirjoittanut juu-joa » 13.5.2007 12:20

Pego kirjoitti:kyllä kannattaa varmaa harkita sitä ruuvia :D
Eikös se sinitarra sula sinne?
Ei sen pitäisi kun on tarpeeksi hyvin tukittu ja ei pääse niitä pakokaasuja sinne pienen putken sisään vaan ne pysähtyy ennen sitä. Pitäs kyllä avata se ja kattoo että mikä on tilanne :D
Arzkaa

ViestiKirjoittanut Arzkaa » 14.5.2007 20:51

itelläni on nyt vahvasti harkinnassa kyseinen pyörä, ja tältä foorumilta onki aika kivasti tietoo irronnu :).. Mutta onks tääl porukalla tietoo mahdollisista tyyppivioista? ja sit ois kiva tietää et kuinka paljon vääntöö pyöräst löytyy, ku sitä lukemaa ei oikee ees googlettamalla löydy :D
yoyo

ViestiKirjoittanut yoyo » 14.5.2007 20:53

vääntöö o enit3! mun isona murheena oli kauan aikaan tankinkorin tiiviste:D mut ei muuta
JMstyles

ViestiKirjoittanut JMstyles » 15.5.2007 10:13

Arzkaa kirjoitti:itelläni on nyt vahvasti harkinnassa kyseinen pyörä, ja tältä foorumilta onki aika kivasti tietoo irronnu :).. Mutta onks tääl porukalla tietoo mahdollisista tyyppivioista? ja sit ois kiva tietää et kuinka paljon vääntöö pyöräst löytyy, ku sitä lukemaa ei oikee ees googlettamalla löydy :D

Vilkun rele oli mulla ongelma alkuun, vaihdettiin räsän releeseen ja sen jälkeen ei ol travinnu vaihtaa. Meni takuuseen.
dr.gyro

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 15.5.2007 11:28

mulla ei oo ollu mitään ongelmia, aika laiska tää vaan on.

JM. mites se putki?

eiku joo, vaihdepolkimen pultti putos itestään. ne ja muut mutterit kannattaa kiristää enenne ku alat sillä vehkeellä ajamaan(siis ennen ensimmäistä ajokertaa eikä joka ajokerralla)
JMstyles

ViestiKirjoittanut JMstyles » 15.5.2007 22:03

en ala vääntään niitä ajanpuutteen vuoksi (työssäoppimisjakso sekä WoW nyt siihe asti ko saan kortin takas:D)