Rieju RS 2 125

--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 20.10.2006 15:45

Mistä sää tollasia tietoja sait ? :D vaikka en ite ranskaa osaa paskan vertaa niin jotenki teksti antaa mun mielestä olettaa et siin on edelleen sama moottori kuin yamahan xt 125:ssa:((Pratiquement toutes les motorisations sont fournies par Yamaha (ces moteurs que l'on retrouve notamment sur les XT125R et X chez le constructeur japonais)).
Mut ois tietysti kiva jos joku kieltä taitava selventäisi asian. :D Nii ja tuos pyöräs näyttäs kyl olevan lisänä usd-keula, jos en aivan väärin kattonut.

Mut rieskasta näkkileipään, ihmettelen kyl miks porukka haukkuu riejun kestävyyttä ku itel ei oo ollu mitään ongelmia ja en usko et niit tuleekaan,.
kale3000
Pyörä:
KTM LC4 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.9.2004 21:22

ViestiKirjoittanut kale3000 » 20.10.2006 15:50

--JK-- kirjoitti:Mistä sää tollasia tietoja sait ? :D vaikka en ite ranskaa osaa paskan vertaa niin jotenki teksti antaa mun mielestä olettaa et siin on edelleen sama moottori kuin yamahan xt 125:ssa:((Pratiquement toutes les motorisations sont fournies par Yamaha (ces moteurs que l'on retrouve notamment sur les XT125R et X chez le constructeur japonais))...

Practically all the motorizations are provided by Yamaha (these engines which one finds in particular on the XT125R and X in the Japanese manufacturer.

Noin kertoo Altavistan Babel Fish käännös :) hyödyllinen kapistus.
Viiden vuoden päästä nämä hommat on tehty tavalla tai toisella, ja yleensä vielä halvemmalla.
waille
Paikkakunta:
lohja
Liittynyt:
31.1.2005 18:06

ViestiKirjoittanut waille » 20.10.2006 16:33

Kallee_ kirjoitti:
waille kirjoitti:onko oikeesti vaa 7.5kw? ostakaa pojat mieluummi sachs!(11.2kw) 20l tankki ja pääsee tappinurinki ajamalla n.500km. ja ledivalot sun muut ja ei niin lelun tuntune:D
no jeejeejejejejejejejeejej miten liittyy aiheeseen? sachseille on oma topic



joo sori en ollut tuolloin ihan täysin järjissäni:d :P
Viljo||
Paikkakunta:
Valkeakoski city
Liittynyt:
17.1.2006 13:54

ViestiKirjoittanut Viljo|| » 20.10.2006 19:07

waille kirjoitti:
Kallee_ kirjoitti:
waille kirjoitti:onko oikeesti vaa 7.5kw? ostakaa pojat mieluummi sachs!(11.2kw) 20l tankki ja pääsee tappinurinki ajamalla n.500km. ja ledivalot sun muut ja ei niin lelun tuntune:D
no jeejeejejejejejejejeejej miten liittyy aiheeseen? sachseille on oma topic



joo sori en ollut tuolloin ihan täysin järjissäni:d :P


J00 h31 v4h4X 00t k0v1s ku ju0t 4lk0h0l11 !!

My hero < 3
EPI<3 TSKM<3 .... .....<3
-Rico-
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
11.8.2006 16:40

ViestiKirjoittanut -Rico- » 20.10.2006 22:47

Rieju RS2 125 Matrix

The small Spanish house which proposes a whole range

of 125 energy of the trail of leisure to the

roadster, seems to have the wind in poop. Practically

all the motorizations are provided by Yamaha (these

engines which one finds in particular on the XT125R

and X in the Japanese manufacturer). Courageous and

reliable, these one-cylinder with air cooling comes

from the factory Yamaha de Manaus in Brazil. Rieju

had already presented in 2006 the RS2 125, a machine

appreciated for its level of equipment and its

captivating lines. With the 125 Matrix, the

manufacturer of Girona pushes a little further still

the racing spirit from its RS2 to the top of range,

mainly because of equipment of quality. Notice a

little: reversed fork Showa diam. 35 mm, adjustable

back shock absorber with bottle separated, disc of

brake before diam. 280 mm with clamp with double

piston, carburizing Mikuni VM diam. 20 mm... The list

is long but the weight of the unit just higher than

100 kg! With this are Rieju Matrix, more than the

power, the pleasure of piloting and happiness to have

a "beautiful object" certainly the best arguments to

justify the 3 000? claimed by this beautiful Spanish.

Available in March 2007, it is proposed in yellow and

black or green and black... :):)

Jos juku jaksas suomentaa :D:D
jymi
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
9.3.2004 19:11

ViestiKirjoittanut jymi » 21.10.2006 2:37

Rieju RS2 125 Matrix

Pieni espanjalainen "kone" tuottaa koko laajuudelta

"125 energiaa" (enskasta kyykkyyn bla bla), homma näyttää olevan hallussa. Käytännössä kaikki moottorisointi on Yamahan tuottamaa (samat moottorit löytyvät myös XT125R ja X malleista). Nämä yksisylinteriset ilmajäähdytteiset siis Yamahalta (Yamaha De manus Brasiliassa).

Rieju oli ajo aijemmin vuonna 2006 esitellyt RS2 125:nsa, pyörän joka silloin saavutti varustelunsa, laatunsa ja ja urheilullisen henkensä.

Reiju 125 Matrixilla (pyörämalli), Gironan tuottaja puskee kilpailuhenkisen RS2:n hieman pitemmälle luokkansa huipulle varustelunsa ja laatunsa ansioista. 35 millinen säädettävä takaiskari, kaksimäntäinen 280mm jarrulevy, kaasuttimena Mikunin 20mm <i>(VM diam?)</i>... Lista on pitkä, mutta pyörän paino on vain hiukan yli 100kg!

Näinpä Reiju Matrix onvoimaa, ajamisen nautintoa ja "kauniin pyörän" omistamisen iloa. Eivätkö nämä ole parhaat perustelut käyttää se 3000? Saatavilla maaliskuussa 2007, saatavilla kelta-mustana tai musta-vihreänä.



Suomensin minkä osasin. Oli semmosia sanoja että en tiennyt eikä tiennyt edes www.sanakirja.com. Siinä kuitenkin minun näkemys. Englanti oli kansakoulussa 9. :P
Jax_KiBez
Pyörä:
HusQ SM/WRE 125
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
23.4.2005 13:02

ViestiKirjoittanut Jax_KiBez » 21.10.2006 8:37

-Rico- kirjoitti:Rieju RS2 125 Matrix

The small Spanish house which proposes a whole range

of 125 energy of the trail of leisure to the

roadster, seems to have the wind in poop. Practically

all the motorizations are provided by Yamaha (these

engines which one finds in particular on the XT125R

and X in the Japanese manufacturer). Courageous and

reliable, these one-cylinder with air cooling comes

from the factory Yamaha de Manaus in Brazil. Rieju

had already presented in 2006 the RS2 125, a machine

appreciated for its level of equipment and its

captivating lines. With the 125 Matrix, the

manufacturer of Girona pushes a little further still

the racing spirit from its RS2 to the top of range,

mainly because of equipment of quality. Notice a

little: reversed fork Showa diam. 35 mm, adjustable

back shock absorber with bottle separated, disc of

brake before diam. 280 mm with clamp with double

piston, carburizing Mikuni VM diam. 20 mm... The list

is long but the weight of the unit just higher than

100 kg! With this are Rieju Matrix, more than the

power, the pleasure of piloting and happiness to have

a "beautiful object" certainly the best arguments to

justify the 3 000? claimed by this beautiful Spanish.

Available in March 2007, it is proposed in yellow and

black or green and black... :):)

Jos juku jaksas suomentaa :D:D


Eikö joku näin vanha osaa edes englantia, toihan on ihan selvää tekstiä..
Viljo||
Paikkakunta:
Valkeakoski city
Liittynyt:
17.1.2006 13:54

ViestiKirjoittanut Viljo|| » 21.10.2006 13:06

Rieju RS2 125cc
Pieni espanjalainen merkki tuottaa koko laajuudelta

"125 energiaa" (enskasta kyykkyyn), homma näyttää olevan hallussa. Käytännössä kaikki moottorisointi on Yamahan tuottamaa (samat moottorit löytyvät myös XT125R ja X malleista). Nämä luotettavat yksisylinteriset ilmajäähdytteiset siis tulevat Yamahan Brasilian tehtaasta.

Rieju oli jo aijemmin vuonna 2006 esitellyt RS2 125:nsa, pyörän joka silloin saavutti varustelunsa, laatunsa ja ja urheilullisen henkensä.

Reiju 125 Matrixilla (pyörämalli), Gironan tuottaja puskee kilpailuhenkisen RS2:n hieman pitemmälle luokkansa huipulle varustelunsa ja laatunsa ansioista. 35 millinen USD-keula, säädettävä takaiskari, kaksimäntäinen 280mm jarrulevy, kaasuttimena Mikunin 20mm...
Lista on pitkä, mutta pyörän paino on vain hiukan yli 100kg!

Näinpä Reiju Matrix ei ole voiman, vaan ajamisen nautintoa ja "kauniin pyörän" omistamisen iloa. Eivätkö nämä ole parhaat perustelut käyttää se 3000¤
Saatavilla maaliskuussa 2007, saatavilla kelta-mustana tai musta-vihreänä.



Käyin pohjana tuota aikasempaa suomennosta, korjasin vaan räikeimmät virheet poies. Englanti kansakoulussa 10 ;)
EPI<3 TSKM<3 .... .....<3
NiXu
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
21.6.2004 18:05

ViestiKirjoittanut NiXu » 21.10.2006 13:45

Paljos äidinkieli :D
Viljo||
Paikkakunta:
Valkeakoski city
Liittynyt:
17.1.2006 13:54

ViestiKirjoittanut Viljo|| » 21.10.2006 13:53

NiXu kirjoitti:Paljos äidinkieli :D


Sitä kannattaa kysyä jymiltä, mä vaan korjasin virheet englannista suomeks, en koskenut suomeks oleviin osuuksiin ku pikkasen, sieltäki ne perusvirheet poies. Tai no, nyt lukiossa käyty 5 kurssia, keskiarvoltaan ne on öö.. 7.6
EPI<3 TSKM<3 .... .....<3
jymi
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
9.3.2004 19:11

ViestiKirjoittanut jymi » 21.10.2006 16:30

NiXu kirjoitti:Paljos äidinkieli :D

Kasi. Paljos sait aina luetun ymmärtämisestä? :D

Muutenkin käänsin tuon tekstin kahden jälkeen yöllä laskuhumalassa / krapulassa joten nyt vois saaha parempaa jälkee jopa. Mut ei tuossa kyllä niin älyttömästi virheitä oo. Itse en löydä yhään ainakaan viljon korjauksesta :)
dumbbi
Paikkakunta:
kerimäki
Liittynyt:
25.9.2004 19:59

ViestiKirjoittanut dumbbi » 24.10.2006 12:27

en tiiä onko eroa vai ei -07 ja -06 välillä.. mut itelle on kuulema tulossa se -07 alakerta... en sit tiiä mistä johtuu..
wertty
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
9.4.2005 18:58

ViestiKirjoittanut wertty » 25.10.2006 15:37

tässä näyttää olevan joku tehari ei oo varma mut ei ainaskaa oo vakio pönttö
http://youtube.com/watch?v=01XRxHzhjGw

ja olitkos dumppi laittamassa minkä kokosta kaasaria?
Viimeksi muokannut wertty päivämäärä 25.10.2006 19:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Noheva
Pyörä:
BMW S1000rr
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.4.2006 13:35

ViestiKirjoittanut Noheva » 25.10.2006 16:00

Saksalaisessa moottoripyörä lehdessä Motorradissa oli testi kevareista. Rieju ei hyvin pärjänny, runko oli ruostunu aika pahasti. en tiiä, oliko riejulla huono yksilö testissä vai onko se riejuissa yleistä. Ja se on riejun haittapuoli tuo teho. vain 7.5kW. kulkeekohan edes satasta... :(
wertty
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
9.4.2005 18:58

ViestiKirjoittanut wertty » 25.10.2006 22:02

kyllähän se sen 115km/h menee tasasella ja alamäkeen sen 120 itselläni