siinä änkän perällä on se sellanen putki popniitattu siihen änkkään kiinni, sen kun otat pois niin sieltä saat sellasen kuriputken vedettyä pois(se musta putki siinä) ja laitat sen kromisen putken popniiteilla takas nii kyllä porisee tarpeeks!
Milläs työkaluilla popniittejä revitää irti saatika laitetaan takasin? Ja sitte ku on avannu sen putken sieltä takaa, niin lähteekö se ihan vaan vetämällä se ruikku sieltä tulemaan?
Oon tota daelimii kattellu et mimmone se on ajaa? Ja millai se vakion kulkee?
Mun mielestä on ihan hyvä ajaa, mielestäni autokoulun cebariin verrattuna rauhallisempi käsitellä, varmasti johtuu painoerosta. Vakiona kulkee semmonen 105 sanoisin. Helpoilla nikseillä saa kuitenkin kulkeen helposti sellanen 110-115.
EDIT: Kureja ei varsinaisii oo, olisit vähä lukenu taaksepäin, kaasarin säädöt ja pakokaasunkierrätys vähentää tehoja varmaan jonkun verran, ne hommailee kuntoon niin menee paremmin.