Daelim Roadwin 125

yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 23.5.2007 14:33

mulla on tossa 9.4kw
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 23.5.2007 15:52

ton kW määrän saa tietää ainoastaan ku päräytät dynossa. Toi mikä annetaan voi kusta, ainakin MZ SM125 on ilmotettu että täydet 11 kW mutta sitten yks jätkä kävi sillä dynossa ja sai selville että 9 kW
jontttu
Paikkakunta:
sauvo
Liittynyt:
13.11.2005 17:15

ViestiKirjoittanut jontttu » 23.5.2007 19:52

Tehtaitten antamat arvot on lähes aina enemmän tai vähemmän yläkantissa.
jakee-
Pyörä:
Daytona 675
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
15.5.2007 18:50

ViestiKirjoittanut jakee- » 24.5.2007 15:25

Eli jos daelimin ostaa, niin:
-pakokaasun kierto kannattaa tukkia
-ilmanputsaria modata (vai?)
-suutin vaihtaa? Onko kellää vaihdettu?
Mitä muuta kannattais/tarvis tehä?

Saako vakio putkesta "millään" kureja pois,vai onko siä ees kureja? Kaiken kyllä saa pois mutta ei huvittais putkee katkoo 17 osaan.
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 24.5.2007 15:32

aika asentaja täytyy olla et saa putkest rojut pois et uus putki vaa
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 24.5.2007 19:19

jakee- kirjoitti:Eli jos daelimin ostaa, niin:
-pakokaasun kierto kannattaa tukkia
-ilmanputsaria modata (vai?)
-suutin vaihtaa? Onko kellää vaihdettu?
Mitä muuta kannattais/tarvis tehä?

Saako vakio putkesta "millään" kureja pois,vai onko siä ees kureja? Kaiken kyllä saa pois mutta ei huvittais putkee katkoo 17 osaan.


SSuutin on vaihdettu muistaakseni 105 kokoon itsellä, vakio taisi olla 100. Vaihdosta on aikaa niin en muista tarkkaan.
Muuta on se että avaa seosruuvin vakio 2 1/8 kierroksesta 2 3/4 asentoon. KOkeilkaa, ei häviä mitään ;)

Muuta on tosiaan virtaavampi putki sekä vaimennin.
Itse suosittelen Homemadea, koska putkeen ei tule mitään niin hankalaa taitosta. Aiemmilla sivuilla on listaa eri tehareista sekä muuta viritykseen liittyvää tietoa.
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 24.5.2007 19:50

Tiiätkö JMstyles että mitä rompetta siellä vakioänärissä olis sisällä? Ku miettisin just että kun saan harkkaluvan just, niin pääsisin ajamaan kaverin luokse ja availemaan sitä, kiinnostas vähä saada ääntä tulemaan meinaa :D
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 24.5.2007 20:45

siinä änkän perällä on se sellanen putki popniitattu siihen änkkään kiinni, sen kun otat pois niin sieltä saat sellasen kuriputken vedettyä pois(se musta putki siinä) ja laitat sen kromisen putken popniiteilla takas nii kyllä porisee tarpeeks!
ösöP
Paikkakunta:
Noormarkku
Liittynyt:
27.2.2007 18:22

ViestiKirjoittanut ösöP » 24.5.2007 21:34

Oon tota daelimii kattellu et mimmone se on ajaa? Ja millai se vakion kulkee? Ja mitä KAIKKII kurei siin on?
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 24.5.2007 21:39

siinä änkän perällä on se sellanen putki popniitattu siihen änkkään kiinni, sen kun otat pois niin sieltä saat sellasen kuriputken vedettyä pois(se musta putki siinä) ja laitat sen kromisen putken popniiteilla takas nii kyllä porisee tarpeeks!
Milläs työkaluilla popniittejä revitää irti saatika laitetaan takasin? Ja sitte ku on avannu sen putken sieltä takaa, niin lähteekö se ihan vaan vetämällä se ruikku sieltä tulemaan?

Oon tota daelimii kattellu et mimmone se on ajaa? Ja millai se vakion kulkee?
Mun mielestä on ihan hyvä ajaa, mielestäni autokoulun cebariin verrattuna rauhallisempi käsitellä, varmasti johtuu painoerosta. Vakiona kulkee semmonen 105 sanoisin. Helpoilla nikseillä saa kuitenkin kulkeen helposti sellanen 110-115.


EDIT: Kureja ei varsinaisii oo, olisit vähä lukenu taaksepäin, kaasarin säädöt ja pakokaasunkierrätys vähentää tehoja varmaan jonkun verran, ne hommailee kuntoon niin menee paremmin.
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 24.5.2007 21:49

juu-joa kirjoitti:Milläs työkaluilla popniittejä revitää irti saatika laitetaan takasin?
porataan pois ja laitetaan uus niitti ku pistetää takas.
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 24.5.2007 21:54

paperbox kirjoitti:
juu-joa kirjoitti:Milläs työkaluilla popniittejä revitää irti saatika laitetaan takasin?
porataan pois ja laitetaan uus niitti ku pistetää takas.
Joo, eli akkuporakoneella vaan täräytetään niitin läpi? Mites sitten ne niitit takas laitetaan, jollain ne varmaan täytyy hakata kiinni?
Jeppuroi
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
25.10.2005 19:04

ViestiKirjoittanut Jeppuroi » 24.5.2007 23:03

popniitti pihdeillä et niitä hakkaamalla saa ikinä kiinni :D
All Show No Go
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 24.5.2007 23:14

Jeppuroi kirjoitti:popniitti pihdeillä et niitä hakkaamalla saa ikinä kiinni :D
Jaa, ei mitää hajua että mitkä on popniitti pihdit! :D Ajattelin että ne vaan napautetaan vasaralla kiinni. :D
Jeppuroi
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
25.10.2005 19:04

ViestiKirjoittanut Jeppuroi » 24.5.2007 23:18

ei oo mikää kummallinen työkalu varmasti joltai kaverilta löytyy aika turhaa rupee ostaa niitä sen takii ja sitte jotai 100 kappaleen pakettii niittejä
All Show No Go