Ei sil taida olla merkkiiPex---- kirjoitti:minkä merkkine se kaasari on?:D
juu-joa kirjoitti:Tietääkö muuten kukaan että mitä reittiä toi pakokaasunkierto kierrättää sitä pakokaasua? Onko se vaan tavallanine hukkaputki, että sekoittaa virtauksia, vai ei kai se vaan kierrätä sitä kaasua takaisin pyttyn. Alkoi nimittäin mietityttään kun on sitä sinitarraa siellä putken sisällä
JMstyles kirjoitti:xhenkkax kirjoitti:Mistä saa suuttimia tän kaasariin? Ku olis daelimin kaasari tiedossa tuohon mun piikkiin nii pitäs saaha suuttimia, että sais oikeisiin säätöihin
Ja jatkoksi vielä että hinta on sen 3,5¤ kappale
No joo, ehkä on parasta hankkii pikemmiten se ruuvi siihen ettei tuu ikäviä yllätyksiäJMstyles kirjoitti:juu-joa kirjoitti:Tietääkö muuten kukaan että mitä reittiä toi pakokaasunkierto kierrättää sitä pakokaasua? Onko se vaan tavallanine hukkaputki, että sekoittaa virtauksia, vai ei kai se vaan kierrätä sitä kaasua takaisin pyttyn. Alkoi nimittäin mietityttään kun on sitä sinitarraa siellä putken sisällä
En ole selvitelly enkä usko et moni muukaan.
Jos seuraa niit letkui ni se johtaa imukaulaan.
Eli siitä voi päätellä jo jotain
juu-joa kirjoitti:Onko muuten 500 kilsan kohdalla muuta huoltoa kuin öljyjen vaihto? Ja missä tässä on poistoruuvi? Ja että mitä öljyjä sinne sitte ängetään ja minkä verran, itelläni ei oo nimittäin ohjekirjaa. Kiitos.
Oho Kiitos, olis voinu kyllä googlettaJMstyles kirjoitti:juu-joa kirjoitti:Onko muuten 500 kilsan kohdalla muuta huoltoa kuin öljyjen vaihto? Ja missä tässä on poistoruuvi? Ja että mitä öljyjä sinne sitte ängetään ja minkä verran, itelläni ei oo nimittäin ohjekirjaa. Kiitos.
http://www.daelim.fi/roadwin_tiedostot/ ... oadwin.pdf
Ding, nyt sul on ohjekirja
Mikäs änkkä tuli, ja menikö vakioputkeen kii vai tulevaan putkeen?dr.gyro kirjoitti:noni, nyt on ostettu uus takavalo, vilkut, änkkä ja peili, putki vaan pitäis vielä saada.
ja undertray tehtailla.
No toi 9000rpm on kerran tullu kokeillessa kiihtyvyyttä. Kyllähän se on totta että kone ei siitä tykkää mutta nykyäänhän jotkut jopa ajattelee ettei tällasia laimeita nelareita tarvii sinänsä sisäänajaa koska osat on jo tehtaalta tullessaan niin tarkasti tehtyjä. Itse pyrin vaan tonniin asti perusajossa pitämään kierrokset siellä korkeintaan 7000rpm kohdalla.Pego kirjoitti:Ootko kuullu sellasta että ei sisäänajon aikana ajetakkaan varmaa 60 km/h kovempaa koska joutuu tämmösellä vehkeellä kierrättää enemmän. Sisäänajossa ajellaan vaa jossain kaupungissa. Turhaa koneen rääkkäämistä jos sisäänajossa rupee jo siinä 9000 rpm ja 95 km/h vaiheilla ajelee.