Fantic Caballero

[HuSSe]
Pyörä:
Tunturi Sport 76 WR 125cc 02 Yamaha yzf-r125
Liittynyt:
9.7.2007 15:21

ViestiKirjoittanut [HuSSe] » 17.4.2008 22:48

Tai sitten kisaversio on vain rahastusta joilloin normiversioo myydään TT valmiiksi ostajille.
YöN_kIItäJä
Liittynyt:
21.12.2007 20:37

ViestiKirjoittanut YöN_kIItäJä » 18.4.2008 10:06

Velmu_ kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Ei vaan gizapelissä on 20 heposta.


Puhutko nestejäähdytteisestä ja onko tieto eximakelta?
Meinaan ite sain semmosta tietoo eximakelta, että normi nestejäähdytteisestä tulee TT:nä 20hp koneesta.


Normi mallista otetaan ulos 15 hp eikä siinä ole mitään kuristuksia. Kiremmällä nokalla jne otetaan kisamallista ulos joku 20 pollee eli siitä normi mallista ei oteta mitään 20 heppaa tt:nä. Toivottavasti tajusitte :)
are-
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
15.5.2006 21:19

ViestiKirjoittanut are- » 18.4.2008 10:22

Matsq>> kirjoitti:
are- kirjoitti:
[HuSSe] kirjoitti:Näyttäis olevan kisa ja perus version hintaero olevan noin 700e paljonkohan pelkät "viriosat" maksavat jos jälkeenpäin laittaisi itse kiinni.
Käsittääkseni kisa ja katu ovat eri pyörät. Ei nelariin saa 10hp lisätehoa millään putkistolla..

Sama pyörä, eri kone ;)
Jos niissä on kerran eri kone, niin tuskin niissä on sama jousitus jne.. Ainakin säädöt ovat aivan erilaiset. Luulis että kadulle ei tarvis samanlaisia tarvikkeita kun kisailuun ja säästäis siinä sitten.
Derbi GPR 125 Racing
are-
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
15.5.2006 21:19

ViestiKirjoittanut are- » 18.4.2008 10:26

YöN_kIItäJä kirjoitti:
Velmu_ kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Ei vaan gizapelissä on 20 heposta.


Puhutko nestejäähdytteisestä ja onko tieto eximakelta?
Meinaan ite sain semmosta tietoo eximakelta, että normi nestejäähdytteisestä tulee TT:nä 20hp koneesta.


Normi mallista otetaan ulos 15 hp eikä siinä ole mitään kuristuksia. Kiremmällä nokalla jne otetaan kisamallista ulos joku 20 pollee eli siitä normi mallista ei oteta mitään 20 heppaa tt:nä. Toivottavasti tajusitte :)
Eli siis ne ovat eri pyörät. Ja jos katupelistä haluaa kisan se tulee maksamaan samanverran kuin minkä tahansa muunkin nelarin virittäminen. Eli YZF-R:stä saa lähes samat 20hp niinkuin tästä kisamallista jos kerran sama kone löytyy..
Derbi GPR 125 Racing
[antti92]
Pyörä:
Nelipyöränen :(
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.11.2007 17:00

ViestiKirjoittanut [antti92] » 18.4.2008 14:29

Velmu_ kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Ei vaan gizapelissä on 20 heposta.


Puhutko nestejäähdytteisestä ja onko tieto eximakelta?
Meinaan ite sain semmosta tietoo eximakelta, että normi nestejäähdytteisestä tulee TT:nä 20hp koneesta.

Mulleki jotain tohon suuntaan selitettiin...
YöN_kIItäJä
Liittynyt:
21.12.2007 20:37

ViestiKirjoittanut YöN_kIItäJä » 18.4.2008 14:47

[antti92] kirjoitti:
Velmu_ kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Ei vaan gizapelissä on 20 heposta.


Puhutko nestejäähdytteisestä ja onko tieto eximakelta?
Meinaan ite sain semmosta tietoo eximakelta, että normi nestejäähdytteisestä tulee TT:nä 20hp koneesta.

Mulleki jotain tohon suuntaan selitettiin...

...ette vaan ymmärtäneet mitä ne selitti ;)
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 18.4.2008 15:22

are- kirjoitti:
YöN_kIItäJä kirjoitti:
Velmu_ kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Ei vaan gizapelissä on 20 heposta.


Puhutko nestejäähdytteisestä ja onko tieto eximakelta?
Meinaan ite sain semmosta tietoo eximakelta, että normi nestejäähdytteisestä tulee TT:nä 20hp koneesta.


Normi mallista otetaan ulos 15 hp eikä siinä ole mitään kuristuksia. Kiremmällä nokalla jne otetaan kisamallista ulos joku 20 pollee eli siitä normi mallista ei oteta mitään 20 heppaa tt:nä. Toivottavasti tajusitte :)
Eli siis ne ovat eri pyörät. Ja jos katupelistä haluaa kisan se tulee maksamaan samanverran kuin minkä tahansa muunkin nelarin virittäminen. Eli YZF-R:stä saa lähes samat 20hp niinkuin tästä kisamallista jos kerran sama kone löytyy..


Kisamallissa eri alusta ja kone viritetty, yzf-r saa varmaan viritettyä samoilla osilla. Ruiskun sääntö vain lienee ainut ongelma, mutta yzf-r asiat ei tänne kuulu.
Kiinnostaa miten toi giza pärjää viivoissa tt Deeteelle.
YöN_kIItäJä
Liittynyt:
21.12.2007 20:37

ViestiKirjoittanut YöN_kIItäJä » 18.4.2008 15:25

Ku sais tämän jalan kuntoon ja pyörän pihaan, ni vois lähtä viivoille jotain dt tai mäxä vastaa. Husselle ei ole jakoja :) Ja voispa tiedustella olisiko tulossa 150cc pyttyy...
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 18.4.2008 15:28

Eipä taida kuule olla mäxällekään.
YöN_kIItäJä
Liittynyt:
21.12.2007 20:37

ViestiKirjoittanut YöN_kIItäJä » 18.4.2008 15:46

Countach kirjoitti:Eipä taida kuule olla mäxällekään.

Ja mitä sitte? Ollaan sitä niin pätevänä ja tietävänä. Ja ainahan sitä saa koittaa vaikka tonnista kawaa vastaa ;)
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 18.4.2008 15:51

No miten sanot sitten ettei ole Husselle vastusta kun melko samois mäxät ja Husset pyörii.
YöN_kIItäJä
Liittynyt:
21.12.2007 20:37

ViestiKirjoittanut YöN_kIItäJä » 18.4.2008 15:57

WPWW kirjoitti:No miten sanot sitten ettei ole Husselle vastusta kun melko samois mäxät ja Husset pyörii.


No otetaan sit pelkkää dt:tä vastaan jos siitä mielenne paranee :) ja sovitaan niin ettei ole husselle eikä mäxälle jakoja, tommosesta asiasta alkaa huutoa pitään :)
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 18.4.2008 16:19

Kai sä penkität tuon sitten heti?
YöN_kIItäJä
Liittynyt:
21.12.2007 20:37

ViestiKirjoittanut YöN_kIItäJä » 18.4.2008 16:31

Atech kirjoitti:Kai sä penkität tuon sitten heti?

Eka aattelin suorittaa sisäänajon ja sit penkittää. kyllähän niitä siellä eximakellakin todelliset arvot kiinostavat.
[antti92]
Pyörä:
Nelipyöränen :(
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.11.2007 17:00

ViestiKirjoittanut [antti92] » 18.4.2008 17:15

YöN_kIItäJä kirjoitti:
Atech kirjoitti:Kai sä penkität tuon sitten heti?

Eka aattelin suorittaa sisäänajon ja sit penkittää. kyllähän niitä siellä eximakellakin todelliset arvot kiinostavat.

Kai siin on sit lyhyt sisäänajo?? ;)