Daelim Roadwin 125

juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 3.6.2007 21:00

Kuinka paljon muuten maksoi teillä tonnin huolto?
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 3.6.2007 22:17

juu-joa kirjoitti:Kuinka paljon muuten maksoi teillä tonnin huolto?


100¤ ja +-10¤
ei tuosta paljoa enempää tai vähempää
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 5.6.2007 22:52

jea o/ tänää tuli joku tosi ihQ sähkövika varmaa sulake tms.. ei käynnisty sähköstartil tai ei oikeestaa sano mitään ku painaa sitä:D kierrosmittari menee misä sattuu mutku laittaa valot pois ni johan toimii! ja vilkku tikittää minkä kerkeää, että tällasta...
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 6.6.2007 0:19

Varmaan kovannäköstä kun jätkä vetää illalla koko mopon valosarja sykkien :D .

Mitä muuten teidän Daelimeille tehtiin tonnin huollossa?Jos oli pelkkä öljynvaihto niin vois melkee jättää itselle.
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 6.6.2007 0:27

no mitäs ne:D kiristää pultit ja mahd. pesee sen ja juu öljytki vissii vaihto hmmm.. ja ketjut tais kiristää:D eli kaikkee paskaa mist ei oo mittää hyötyy.. sit jottain angstasin niil vioista ni ne korjas
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 6.6.2007 14:19

yoyo kirjoitti:jea o/ tänää tuli joku tosi ihQ sähkövika varmaa sulake tms.. ei käynnisty sähköstartil tai ei oikeestaa sano mitään ku painaa sitä:D kierrosmittari menee misä sattuu mutku laittaa valot pois ni johan toimii! ja vilkku tikittää minkä kerkeää, että tällasta...


avaa oikealla puolella(kun istutaan) olevan penkin alla oleva kate, sen alkka on joku käynnistys rele, ota piuhat irti ja vaihda niiden paikkoja, varo ettei ne piuhat osu toisiinsa ku sillon se alkaa käynnistää sitä konetta.

missähän kohti kaasaria olis seos ruuvi, hirveesti paukkuu putki ja on hirmu karstanen sieltä putken sisältä. varmaan venttiilitki menny siitä ihan paskaseks ku sammuu jos vetää kaasusta nopeesti.
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 6.6.2007 14:48

Vähän hankalassa paikassa toi bensahana, onko teillä ollu ongelmia vaihtaa varatankille ajosta?? vai onko joku keksiny jonkun hyvän patentin :D??
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 6.6.2007 15:56

käsi vaa hanalle ja hana ylös:D
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 6.6.2007 15:57

kuuluuko teiltä sellanen *piuu* ku sammuilee välillä ku kaasun nopeesti? sammuu mullaki heti jos vääntää liian nopeesti
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 6.6.2007 16:07

yoyo kirjoitti:kuuluuko teiltä sellanen *piuu* ku sammuilee välillä ku kaasun nopeesti? sammuu mullaki heti jos vääntää liian nopeesti


joo se vaihteisto vaihtaa kait sille starttimoottorin rattaille sillon ku kierrokset on todella pienet, näin mä luulisin? mut joo samaa ääntä kuuluu kans mulla ku kiskasen nopeesti kaasusta ja samallahan se sammuuki siinä, seos ruuvi pitäis löytää nii pysyis sopivaks säätää seokset. kone kai tukehtuu bensasta ku kiskasee nopeesti kaasusta, eli liian paljon bensaa antaa koneeseen.
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 6.6.2007 17:35

yoyo kirjoitti:kuuluuko teiltä sellanen *piuu* ku sammuilee välillä ku kaasun nopeesti? sammuu mullaki heti jos vääntää liian nopeesti
Mulla oli kylmemmällä säällä sellanen että ku oli tyhjäkäynnillä kylmänä ja vähä koitti antaa kaasua nii sammu ja kuulu toi inhottava ääni. Se kuullostaa vähä siltä ku männänrenkaat raapasis sylinterii. :D
yoyo
Paikkakunta:
Sagu
Liittynyt:
17.7.2005 0:05

ViestiKirjoittanut yoyo » 6.6.2007 17:38

mjoo akku oli paskana:( nyt toimii taas
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 6.6.2007 21:21

tänään sai hävetä silmät päästä ku 2t kavereiden kanssa ajelulle lähdin daelimilla, kokeilin kaverin husqvarnaa ja täytyy sanoa että ihan surkea vempele on tämä daelim, surkeat renkaat, surkeat tehot, surkea kone... jne. lista jatkuu. kokeilkaas ihan huvikseen kaverinne 2t kevareita ja yrittäkää sen jälkeen sanoa daelimia hyväksi.

eli pistettäisikö porukalla täällä pystyyn viritys "talkoot" eli etsittäisiin ihan urakalla virityksiä daelimiin ja listattaisiin niitä ylös? kaikkea millä saa tehoa vaikkei se konetta säästäisi, ja mieluiten sellaisia jotka eivät ole itsestäänselviä kuten kannen laskeminen, sylinterin poraukset tai muut, etsitään netistä mitä ulkomailla on tehty roadloosereihin tai kerrotaan mitä on itse tehty ja miten se vaikutti.

mua vituttaa ihan hirveesti tää tehottomuus ja surkeet renkaat ja... ja... ja ihan kaikki muu mikä liittyy vähänki tän vehkeen toimintaan.
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 6.6.2007 22:19

Noh noh :D Olen minäkin kokeillut 34 heppasta RGF:ää. Kyllähän se vähän aikaa tuntui siltä maailman mahtavimmalta pyörältä, mutta jotenkin se on ihan sama, koska kaikkeen tottuu.

Pistetääs listaa että mitä näihin roadWINEIHIN ;) voi tehdä, ihan pikkujuttuja myöten.

- Uusi putki
- Isompi kaasari
- Uusi ilmanputsari/vanhan muokkaaminen
- Pakokaasunkierron tukkiminen
- Kireempi nokka akseli
- Kannen muotoilu
- Kannen laskeminen
- Sylinterin poraaminen suuremmaksi/kokonaan uusi suurempi motti jostain.

Kyllähän noilla kaikilla (jopa alinta mukaan ottamatta) saa ainakin sen 15kw tehoa, mikä ennen A1-luokituksia on ollut nelari piikeissäkin jo melko vähän.
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 6.6.2007 22:33

Ainiin, jos ei noista lähe tarpeeksi tehoa, voit aina ihan vapaasti myydä härpättimesi ja ostaa jonkun 2-tahtisen. :D