Honda Shadow

mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 29.8.2008 15:01

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Catrik
Liittynyt:
18.7.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Catrik » 29.8.2008 15:52

Ei siellä käyrissä ollu välilevyä, vaan reikäputki joka oli kiinni jollain metallirinkulalla (rinkulan kohdalta pakokaasut pääsee vain reikäputken läpi). En minä tiedä pitäsko sen jotain heijastella, mutta en kyllä silloin muista huomanneeni yhtään mitään eroa vakio/85 suuttimilla. Mutta mitäs ne pakokaasut siellä pytyssä sitten tehostaa muka?
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 29.8.2008 17:06

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Catrik
Liittynyt:
18.7.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Catrik » 29.8.2008 20:15

Mjoo tuosta muuttuvapituuksisista imusarjoista oon lukenukki joskus. Enkä nyt tiiä oliko ne kuristuksena siellä, en ne mitään tuntunu vaikuttavan. Ääniä olin hakemassa ja niitä sainkin.

Ja laitoinhan muuten noista seoksista ihan numeropalautetta tänne. Muuten hyvä, mut koulun päästömittarin anturi ei menny tarpeeksi syvälle putkeen niin ei saanu tarkkoja lukemia (väittikö se nyt 1.6, eli vitun laihaa).

Jospa tuota sanois opettajalle että hommaavat dynon koululle, kun niin aina selittävät että on huipputyökalut ja välineet :D

Ja vielä tuli mieleen, että ois komee semmonen muuttuvapituuksinen 2T putki mopossa.. Jossain kilpaveneissä tommosia vissiin on :D
Tonzer
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Kuntien kuningas
Liittynyt:
8.5.2008 4:00

ViestiKirjoittanut Tonzer » 31.8.2008 16:53

Noniin kertokaas hieman mielipiteitä/kokemuksia silvertaileista ja lasereista. Kumpi kannattais ostaa, onko kumpikaan tieliikenne hyväksytty (ainakaan laserit ei kai oo mutta sillä ei oo väliä pistän vaikkei oliskaa) jne jne...? ENNEN KAIKKEA KUMMASSA ON PAREMMAT PÖRINÄT!!! :lol:
Snade
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.8.2008 10:42

ViestiKirjoittanut Snade » 31.8.2008 23:52

Ite pidän laserin putkista enemmän kaverilla on omassa varjossaan silvertailit ja otettiin just eilen vähän äänikisaa ja kyllä siinä kaverikin myöns että lähti meikäläiseltä laserin putkilla möreemmät pörinät ;)
kalukukkaro
Liittynyt:
21.8.2007 12:59

ViestiKirjoittanut kalukukkaro » 1.9.2008 15:41

Kannatan Laserin putkia. Kuulee monen kilometrin päästä kun on tulossa :D
Siltanen
Pyörä:
Honda Shadow, Papisko -73,
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
29.4.2007 18:15

ViestiKirjoittanut Siltanen » 5.9.2008 23:19

Mitkä suuttimet pitäis olla tyhjän vakioputken kanssa?
Mimmoset välit sopis seuraavanlaiseen ajeluun: kyläpiikille, pitkään ja lyhkäseen matkaan sopivat?
Kuinkahan matalilla kierroksilla se rajotin alkaa pistämään vastaan ko tuntuu, että se alkais rajottamaan juur siinä maukkaimmassa kohtaa kun "kiihdyttelee"? :)
Jo_Hu
Pyörä:
Suzuki GS 500 E
Liittynyt:
24.8.2007 19:25

ViestiKirjoittanut Jo_Hu » 6.9.2008 13:39

Eiköhän ne vakio välitykset ole ne parhaimmat Shadowissa.

Muistelisin, että 12 tuhannen kierroksen kohdalla ottaa rajoitin, muistankohan oikein?
Catrik
Liittynyt:
18.7.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Catrik » 6.9.2008 17:30

Siltanen kirjoitti:Mitkä suuttimet pitäis olla tyhjän vakioputken kanssa?


Mulla on 85 molemmissa kaasareissa, mutta en tarkalleen tiiä mitä ne seokset nyt on.. Tulpista ei näyttäis että olis liian rikkaalla.

Rajotin tais ottaa 12 500rpm kohilla
-mikado-
Pyörä:
Aprilia RS 125 -05
Paikkakunta:
Vorssa
Liittynyt:
7.7.2007 19:08

ViestiKirjoittanut -mikado- » 7.9.2008 17:45

Kertokaas customkuskit että mistä te ostatte kromi-osia? Pitäisi RäSään ostaa uusi takavalo ja siellä sivustolla missä muistan olleen hyviä vaihtoehtoja oli myös paljon erilaisia kromi-osia ja siksi tulin tänne kyselemään :) . Alkoi vissiin jotenkin motor/moto/mc, samaa kyselin jo tuolla mopopuolella mutta jos täällä tulisin paremmin kuulluksi.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Jorina... ööh, #464?

ViestiKirjoittanut mustavi » 8.9.2008 16:47

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 12.7.2009 14:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 8.9.2008 19:07

-mikado- kirjoitti:Kertokaas customkuskit että mistä te ostatte kromi-osia? Pitäisi RäSään ostaa uusi takavalo ja siellä sivustolla missä muistan olleen hyviä vaihtoehtoja oli myös paljon erilaisia kromi-osia ja siksi tulin tänne kyselemään :) . Alkoi vissiin jotenkin motor/moto/mc, samaa kyselin jo tuolla mopopuolella mutta jos täällä tulisin paremmin kuulluksi.


Eli oot ettimässä kauppaa jonka nimi alkaa mc? mc-scatter? Sieltä nyt ainakin saa jotain..
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 8.9.2008 21:51

mustavi kirjoitti:Korjausoppaasta ei löytyny vahvistusta että rajoitinta olis. Suurin sallittu kierroslukuhan on 12K rpm, ja luultavasti venttiilikoneisto (jouset) ei pysy perässä jos kierroksia tästä vielä nostaa. Noh, tosin en viitsiny kaivaa tietoa kovin pitkään et ehkä CDI-boxissa tosiaan on tällainen suojausjuttu. Tehohuippu taas on 11K rpm eli tosiaan 1K rpm vaan pelivaraa. On ollu suunnitelmissa tilata Louis`ilta Saksasta MD:n kierrosmittari... epäilen, et kone voi joissain oloissa (alamäkeen säälittömästi huudattamalla) mennä oikeen roimasti 12K yli mikä ei varmaankaan tee sille hyvää.

Varaderossa oli muistaakseni kierroslukumittarin mukaan 12500rpm kohdalla rajoitin. Veikkaisin samaa varjossakin. noin 99,95% varmuudella se rajoitin siellä on.
Catrik
Liittynyt:
18.7.2007 19:35

ViestiKirjoittanut Catrik » 9.9.2008 10:12

mustavi kirjoitti:Vakiona ne on edessä 70, takana 75


Mistä noi vois tarkistaa todeksi? Ihmetyttää, kun itellä oli 78 molemmat, eikä tolle ollu 90% varmuudella tehty mitään (entinen omistaja tyttö ja huoltokirjassa 1k, 4k ja 8k leimat). Oma shadowi on '04