Ex. Varressa suutinten vaihto 10 kokoa isommaksi oli selvä ero, vaikka tehoero oli alle 1hp, tuntu todella hyvin että miten vaikutti.
Sen uskon mutta jos joku tehoista tietämätön ajaisi Hondaa ja Fanticikkia peräkkäin epäilen että silloin pystyisi sanomaan kumpi on tehokkaampi. Enemmän moottorin luonne: miten vääntää alakierroksil jne.. vaikuttaisi asiaan mutta parempi vain odottaa että joku nyt edes tuollaisen saa...Jax_KiBez kirjoitti:Kyllä persdyno toimii pienitehoisissa vehkeissä, pienellä varauksella.
Ex. Varressa suutinten vaihto 10 kokoa isommaksi oli selvä ero, vaikka tehoero oli alle 1hp, tuntu todella hyvin että miten vaikutti.
G-Reddy kirjoitti:Atech kirjoitti:Kenen mukaan?
Mutta olen tosiaan samanlaista lukenut ympäri nettiä, että tehokkaimmat kisakäyttöön tehdyt mallit on ilmajäähdytteisiä, saadaan kevyt ja yksinkertainen koneesta.
Nykyään kaikki kisakäyttöön tehdyt 2t ja 4t on nestejäähytteisiä, joten kai se neste kuitenkin paras.
[antti92] kirjoitti:G-Reddy kirjoitti:Atech kirjoitti:Kenen mukaan?
Mutta olen tosiaan samanlaista lukenut ympäri nettiä, että tehokkaimmat kisakäyttöön tehdyt mallit on ilmajäähdytteisiä, saadaan kevyt ja yksinkertainen koneesta.
Nykyään kaikki kisakäyttöön tehdyt 2t ja 4t on nestejäähytteisiä, joten kai se neste kuitenkin paras.
Ei kai se jäähdytys menetelmä nyt tehoihin vaikuta, vai olenko ihan väärässä...