Kun kytkin alkaa luistamaan niin levyt on kuluneet toleranssien alarajoille, silmällä katottuna on vielä pintaa mutta työntömitta kertoo toista. Riittää kun jokaisesta levystä on kulunut 0.1-0.2mm pois niin aletaan olla toleranssien alarajoilla ja kytkin alkaa luistamaan. Uudet levyt paikalleen ja luisto loppuu siihen.
Ennen kun asennat uudet kytkinlevyt niin laita ne vuorokaudeksi likoomaan moottoriöljyyn että levyt imee öljyä itseensä, kytkinlevyjä ei saa koskaan asentaa kuivana paikalleen.
Jos kytkin luistaa uusilla levyillä niin sen jälkeen voi vaihtaa jouset. Jousien alle ei saa laittaa mihinkään kohtaan ylimääräisiä prikkoja koska silloin jouset alkaa pohjaamaan. Yleensä luistaminen loppuu levyjen vaihdolla, ja kytkin toimii hyvin 183 pytyn kanssa.