Ite vähä vaikee sanoo minkä vuotisissa KMX pyörissä olis tota rajotettuu CDI-lootaa.
Kannattaa kahella ulkomaitten Kawasaki foorumeilta jos sattus löytymää infoo tosta asiasta.
Se miten pyörä kiertää tai ottaa kierroksia on niin paljon riippuvainen pyörästä.Näissä 2-taheissa tuntuu et jokane vähä niin ja näin yksilö.
Omassa pyörässä joka tällä hetkellä ollu atomeina jokusen aikaa
otti kierroksia sinne 10 tonniin ehkä vähä enemmänkin,en muista kunnolla.
Pyörä on 01-Kawasaki KMX,kaasuttimena 34mm Mikuni ja tais olla pyöree luistin,läppärungon/läppien kuntoa en muista raottiko ja oliko vakiot vai ei.
Kaasuttimen sisukset tais olla vakiot.
Putkena Gianellin putkisto,änkässä villat pois
KIPS toimi ainaki ulkoo päin tarkistettuna.
Mäntä oli tuolloin semmone 3-5 tonnii ajeltu.
Huiput oli jotain 120-130 km/h luokkaa,välykset ratkasi ton asian.
Suodattimena joku halpa Piperi
Tulpan arvoja en muista mutta varmaa joku 8-9 lämpöarvoltaa.
Eli siis tuossa ois niiku tommone perus Kämäxi ja ei nää mitää huimia laitteita ole,tehoja ehkä hitusen vähemmän kun TT KTM pyörissä tai Husqvarna pyörissä mutta nehä onkin edistyneempää tekniikkaa.
Olisha tossa omassa pyörässä vielä jotai hifisteltävää esim.Kanavien siistiminen,ehkä hitusen muokata kanavia,puristusten nostaminen,putken puhistus karstasta tai muokata kiinni joku yläkiertonen putki
Seosten säätö prikulleen kohillee ja läppien tarkistus ehkä vaihto uusiin.
Nii ja tuli mieleen että muistelen lukeneeni että vakio mutta tyhjennetty KMX putkisto antas koneen kiertää enemmän kuin tuo Gianelli.
Sitten niistä BigOne putkistoista ei tietoa miten käyttäytyy,kaho Youtubesta sieltä löytyy jotain videoo tosta BigOne putkesta Kämäxissä.
Löydät myös paljon videoo Kämäxeistä erillaisilla asetuksilla.
Ps:Tai teet silleen mitä itellä olis joskus suunnitteilla kuha olis ylimäärästä rahaa, isket jonku KX200 tai KX500 koneen Kämäxi runkoo
Ja tosiaa täällä KMX foorumilla ei oikein näy paljoa porukkaa,nykyää nykynuorisoo kiinnostaa ne husset,kotarit tai weeärrät
Itekki autoikä päällä niin ei oikein ole Kämäxi saanut huolenpitoa
mutta tulee noitte 2-tahtien kanssa sillon tällöin puuhailtuu.
T:Vili