Muistettavaa?
No oikeastaan tärkein on, et arkiajossa on syytä ajaa 98E:llä koska kone tykkää kerätä karstaa, ja se taas laskee nakutuskynnystä. Olin iteki yllättyny viime kesän Norja-rykäsyn jälkeen kun öljyt näytti menneen mustaks... niin paljo liukeni vanhoja karstoja, vaikkei kone edes kovin nuhaiselta minust vaikuttanu (vaihdoin sitten öljyt, mut ei vanhat niin pahoiks ollukaan menny... tikusta katsottuna vaikutti vaan siltä). Tämä siis jos haluat varmistaa ettei mitään nakutusvahinkoa voi käydä: valtaosa V2-Hondist pärjäis kai 95:lläkin - et vaan voi koskaan tietää saitko tankatessa huonoa bensaa (Nesteellä oli 0,3 AKI:n laatuheitto standardin ja minimilaatuisen bensan välillä... yks osatekijä varmaan koneissa mist mäntä halkes). Shadow-Wikissä on jutun selostus. Ite ajan lähes pelkästään V-Powerilla: se ei kuitenkaan ajokaudelle tee ku muutaman kympin lisäkulun, ja ainaki persdyno sanois et kone olis hiukan vahvempi kun se saa karkkibensaa. Jokainen kW-kymppä kotiin, heh.
Vesijäähykoneen lämmittelyajosta oliki jo puhe. Ei tarvi hysterisoida, sellasta normaalia tarkkuutta vaa millä Sun kone menee hyvinki vielä toiset 39tkm. Itelläni ny hiukka vajaa 56tkm ja kone edelleen tiivis ku pullo, ainoastaan venttiilikoneistossa hiukan alkavaa kulumista (ohjaimet, luulisin) mikä selittyy tosin matkakäytöstä eli tuntikausien huudattelusta, eli oli odotettavissakin. Veikkaisin, et 20tkm ainakin tuo menee vielä ennenku tarvii toimenpiteitä. Tai ehkä hankin jossain välissä varakoneen johon 170-pytyt, nokka-akselit jne., swapattavaks alle kunhan alkuperäiselle tarvii alkaa tehdä jotain