Pikkuniksit käyttöön, eli tukit pakokaasunkierron, kaasarin laitat säätöihin, otat vähä rompetta änkästä ja ostat vaikka kireemmän nokka akselin.Pex---- kirjoitti:Miten saisin tämmöseen kulkemaan sen verran, että pysyisi 100 alueella hyvil liikenteen mukana ettei tarvi repii koko aikaa kaasu pohjas. (Vastaus voi olla tuolla josai mut en jaksas ettii )
Nii ja ku pystys ajaa nii ei tä pidä ees sitä satasen matkavauhtii yllä 90 pysyy.samssoni kirjoitti:Pex---- kirjoitti:Miten saisin tämmöseen kulkemaan sen verran, että pysyisi 100 alueella hyvil liikenteen mukana ettei tarvi repii koko aikaa kaasu pohjas. (Vastaus voi olla tuolla josai mut en jaksas ettii )
no tällähän voi ajaa hana tiskis hyvin kauanki xD
No se nokka-akseli on se joka liikuttaa niitä venttiilejä. Ja kun on kireempi nokka-akseli niin venttiilit aukee enemmän ja on enemmän aikaa auki, parantaa vääntöö. Ja kyllä sillä pikkasen vaikutusta on, ainakin oikeen kokosen kaasarin kanssa.Pego kirjoitti:mitä se kireempi nokka-akseli auttaa? ja onko vaikeee asentaa.Paljo maksaa? En oo mitenkää perehtyny nokkaakselin vaikutukseen.
WeDü kirjoitti:Minkä väriset pillerit jäi aamulla ottamatta?