Katkarapu kirjoitti:Jep, ja sit pääsee itku kun saat osista laskun.
Jos tuo fantic oikeasti on noin korkea viritteinen vehje niin voi melkein tulla halvemmaks vaan ostaa se 2-tahti ja huoltaa sitä.
Ainakin jos vertaa 2-tahti 125cc ja 4-tahti 250cc kisakisa vehkeitä niin helposti käy niin että piikki tulee pitemmän päälle halvemmaks huoltaa.
[antti92] kirjoitti:Katkarapu kirjoitti:Jep, ja sit pääsee itku kun saat osista laskun.
Jos tuo fantic oikeasti on noin korkea viritteinen vehje niin voi melkein tulla halvemmaks vaan ostaa se 2-tahti ja huoltaa sitä.
Ainakin jos vertaa 2-tahti 125cc ja 4-tahti 250cc kisakisa vehkeitä niin helposti käy niin että piikki tulee pitemmän päälle halvemmaks huoltaa.
Kyl mä uskon et tämmöne nelari kestää pal paremmin ku 2-tahti piikit.
[antti92] kirjoitti:Katkarapu kirjoitti:Jep, ja sit pääsee itku kun saat osista laskun.
Jos tuo fantic oikeasti on noin korkea viritteinen vehje niin voi melkein tulla halvemmaks vaan ostaa se 2-tahti ja huoltaa sitä.
Ainakin jos vertaa 2-tahti 125cc ja 4-tahti 250cc kisakisa vehkeitä niin helposti käy niin että piikki tulee pitemmän päälle halvemmaks huoltaa.
Kyl mä uskon et tämmöne nelari kestää pal paremmin ku 2-tahti piikit.
[antti92] kirjoitti:Kyl mä uskon et tämmöne nelari kestää pal paremmin ku 2-tahti piikit.
-Epeli kirjoitti:[antti92] kirjoitti:Kyl mä uskon et tämmöne nelari kestää pal paremmin ku 2-tahti piikit.
Jos ajat 2-tahti piikillä A1 tehoisena niin taitaa sekin kestää kaemmin mitä kukaan sillä jaksaa ajaa...
Ja nyt kun kyseessä huhutaan olevan laite josta on tehoa otettu ulos enempi mitä tavallisesti niin ainakin nelarikrosseissa remppaa saa tehdä hieman eri tavalla kun mankiin ja osiakaan ei kaikissa merkeissä halvoiksi voi sanoa...
Velmu_ kirjoitti:-Epeli kirjoitti:[antti92] kirjoitti:Kyl mä uskon et tämmöne nelari kestää pal paremmin ku 2-tahti piikit.
Jos ajat 2-tahti piikillä A1 tehoisena niin taitaa sekin kestää kaemmin mitä kukaan sillä jaksaa ajaa...
Ja nyt kun kyseessä huhutaan olevan laite josta on tehoa otettu ulos enempi mitä tavallisesti niin ainakin nelarikrosseissa remppaa saa tehdä hieman eri tavalla kun mankiin ja osiakaan ei kaikissa merkeissä halvoiksi voi sanoa...
Kone on Yamahan ni ei pitäis olla ongelmaa varaosien kanssa
Painosana puhutaan. Ja voin väittää että siitä koneesta ei saa 23hp piste. Ei niillä osilla, mutta tästä se saattaa irrota juurikin eri nokalla, putkistolla jne. Mutta ns. TT ei tarjoa todellakaan paria heppaa enempää kuin vakiopyörä.-Epeli kirjoitti:No jos yzf:n koneessa puhutaan olevan 23 heppaa ja fanticissa pitäis olla sitten vielä enempi viritetty kone, vai?
Darb kirjoitti:Eihän se KISAkone voi yamaha olla jos siinä on se 20hp.
are- kirjoitti:Painosana puhutaan. Ja voin väittää että siitä koneesta ei saa 23hp piste. Ei niillä osilla, mutta tästä se saattaa irrota juurikin eri nokalla, putkistolla jne. Mutta ns. TT ei tarjoa todellakaan paria heppaa enempää kuin vakiopyörä.