Katkarapu kirjoitti:Jep, ja sit pääsee itku kun saat osista laskun.
Jos tuo fantic oikeasti on noin korkea viritteinen vehje niin voi melkein tulla halvemmaks vaan ostaa se 2-tahti ja huoltaa sitä.
Ainakin jos vertaa 2-tahti 125cc ja 4-tahti 250cc kisakisa vehkeitä niin helposti käy niin että piikki tulee pitemmän päälle halvemmaks huoltaa.
tulee näköjään enska/mx/fmx puolen tyyppien mukaan myös "lyhemmän päälle" halvemmaksi toi piikin huolto.
lainattu crossi puolelta: " 250cc 4-t Männän vaihtoväli on noin 40-50h, riippuen ajotyylistä. Jos ajaa kovaa ja samanlaila kun piikkiä eli paukuttaa rajottimelle, niin silloin ehkä toi 40h tai aikasemmin vois olla hyvä vaihtoväli. Kotarissa (250cc 4-t) 80h remontti + pari ratasta tulee maksamaan noin 1500¤. Siihen sisältyy kaikki moottorin laakerit, mäntä, kampiakseli, nokkaketju ja pakovenat. Piikissä on vähemmän liikkuvia osia joten se tulee halvemmaksi".