Daelim Roadwin 125

dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 19.6.2007 20:35

vähemmän menee pakokaasuja takas sylinteriin eli kaikki pakokaasut menee putkesta ulos, pakokaasun kierto polttaa vanhat pakokaasut puhtaammaks sylinterissä. ei paljoo tehoja tuo mut kone toimii paremmin ja vähemmän karstaa tulee sylinteriin.

ja se piuu ääni tarkottaa sitä että sylinteri tukehtuu ja kone ei enää käy, tulpan voisit ehkä vaihtaa. en tiiä miks se pitää sellasta ääntä, kannattaa joltain korjaamolta käydä kysymässä, ne tietää ja jos ei tiedä nii käske tutkimaan.
miksu693
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
15.5.2005 14:01

ViestiKirjoittanut miksu693 » 21.6.2007 17:37

Blizzer kirjoitti:Mitä tossa `topspeed` softassa tarkottaa tuo "Exh Valve opening in degrees BBDC" ja miten noita pitäs soveltaa ku tupla putken aion väsätä, vai otanko luvut suoraa? Ja sitte jos jollain ois daelimin vakio änkkää myynnissä (hyväkuntoinen) voi ottaa yhteyttä, tai sitte hommaan nuo auton änkät... Tai ehkä Akrapovicin :D


akran pöntöt maksaa iha vitusti kävin salon mopos ja pyöräs ni sanos vaa et yks akran pönttö on semmoset 1000e jäi se sit sinne kaupan hyllylle
miksu693
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
15.5.2005 14:01

ViestiKirjoittanut miksu693 » 21.6.2007 17:39

ei kukaan oo kiihdytys pumppuu säädelly tai tietäis sen säätöi meni renklaamaa sitä vaieria kun laitoin vakio koneen takas ja nyt kiihtyy iha kivasti mut ei jaksa vääntää 5 mihinkää
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 21.6.2007 17:53

miksu693 kirjoitti:ei kukaan oo kiihdytys pumppuu säädelly tai tietäis sen säätöi meni renklaamaa sitä vaieria kun laitoin vakio koneen takas ja nyt kiihtyy iha kivasti mut ei jaksa vääntää 5 mihinkää


Miksi vakiokoneen vaihoit takas?
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 21.6.2007 21:12

JMstyles kirjoitti:
miksu693 kirjoitti:ei kukaan oo kiihdytys pumppuu säädelly tai tietäis sen säätöi meni renklaamaa sitä vaieria kun laitoin vakio koneen takas ja nyt kiihtyy iha kivasti mut ei jaksa vääntää 5 mihinkää


Miksi vakiokoneen vaihoit takas?
Ja mikä oli sitä ennen :O
Blizzer
Pyörä:
Husowarna
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
14.6.2006 23:23

ViestiKirjoittanut Blizzer » 21.6.2007 21:25

Joo maksaa ihan sikana eikä niistä mitää hyötyä tässä kokoluokassa oikeesti oo... (ehkä äänissä) :D Mut nyt tuosta TopSpeedistä Eli mikä mikä luku siihen EXH valve opening in degrees pitää pistää? joku asteluku, mut mikä niin? neuvokaa tyhmää.
Niin ja mitä takanakkeja teil on kiinni? (siis leveempii ku vakio) attelin ite heittää 170 tai 180
juu-joa
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
17.10.2006 18:10

ViestiKirjoittanut juu-joa » 21.6.2007 22:53

Blizzer kirjoitti:Joo maksaa ihan sikana eikä niistä mitää hyötyä tässä kokoluokassa oikeesti oo... (ehkä äänissä) :D Mut nyt tuosta TopSpeedistä Eli mikä mikä luku siihen EXH valve opening in degrees pitää pistää? joku asteluku, mut mikä niin? neuvokaa tyhmää.
Niin ja mitä takanakkeja teil on kiinni? (siis leveempii ku vakio) attelin ite heittää 170 tai 180


EXH= Exhaust eli pakopuoli, valve= venttiili, eli pakopuolen venttiilin aukeaminen asteissa.

Ja tosta nakista, eikö takana vakiona oo 140, seki on jo aika levee, saa nähä miten mahdutat 170 tai 180 sinne :D .
Hakkis_
Liittynyt:
5.4.2007 16:59

ViestiKirjoittanut Hakkis_ » 23.6.2007 21:47

millä ootte tukkinu ton pakokaasunkierron jos ootte?
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 24.6.2007 1:03

Ruuvilla se kannattaa. Sopivan kokosen löyät jostain rautakaupasta.
Hakkis_
Liittynyt:
5.4.2007 16:59

ViestiKirjoittanut Hakkis_ » 24.6.2007 1:09

siis tungen vaa jonku hemmetin ruuvin sinne sen putken sisää :O
miksu693
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
15.5.2005 14:01

ViestiKirjoittanut miksu693 » 24.6.2007 13:28

mukava vekotin ha se oli mut oli vaa toi putki ongelma ja rupes tankki tyhjenee kaasun väännöil eli ei sopiva omal kukkarol ostakaa pois vaan toimii moitteettomasti ja menee suoraa paikal
JMstyles
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
8.7.2004 13:11

ViestiKirjoittanut JMstyles » 24.6.2007 14:55

miksu693 kirjoitti:mukava vekotin ha se oli mut oli vaa toi putki ongelma ja rupes tankki tyhjenee kaasun väännöil eli ei sopiva omal kukkarol ostakaa pois vaan toimii moitteettomasti ja menee suoraa paikal


Paljonko pyydät ja tuleeko siihe mitä mukaan?
Tarkoitan nyt sähköi ja kaasaria mm.
Blizzer
Pyörä:
Husowarna
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
14.6.2006 23:23

ViestiKirjoittanut Blizzer » 24.6.2007 17:55

"EXH= Exhaust eli pakopuoli, valve= venttiili, eli pakopuolen venttiilin aukeaminen asteissa.

Ja tosta nakista, eikö takana vakiona oo 140, seki on jo aika levee, saa nähä miten mahdutat 170 tai 180 sinne :D"

Joo kiitos tästä, mutta vielä se että paljonko se aukeaminen on tässä Daelimissa? :)
Kattelin että kyl sinne 180 nakki menee, mut en tiiä miten sitte sopii ku vanne on kuitenki aika kapee... 170 sano rengasliikettä pitävä kaverini et siihen sais..
miksu693
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
15.5.2005 14:01

ViestiKirjoittanut miksu693 » 24.6.2007 19:11

cdi käynnistys rele paikal on 15piikkinen eturatas ja powerfilsu kaasari on joklu 32mm en muista ulko muistista kun kaverin luona kirjottelen mut joku 400 voi alentaaki hiuka
dr.gyro
Liittynyt:
30.12.2005 22:46

ViestiKirjoittanut dr.gyro » 24.6.2007 20:07

samssoni kirjoitti:siis tungen vaa jonku hemmetin ruuvin sinne sen putken sisää :O


ei vaan siihen sylinterissä olevan reiän siään, muista että lyhyt pitää olla se ruuvvi, enemmänkin levee.