Rieju RS 2 125

Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 26.3.2007 20:48

Naiko kirjoitti:
--JK-- kirjoitti:
Balboa kirjoitti:
-Rico- kirjoitti:Mitähän tää meinaa, kun just maahantuoja sano että ei tule uutta mallia mut mikä tää malli sit on?? :O

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=24896

Ja toi on vielä 10.6 Kw?!?!?!?
Jos tuota ei vielä tänä vuonna myydä Suomessa tai tullu virhe sivulle...
Onpa tuola netisä ollu alusta asti jo joillain sivuolla tuo 10.6 kw.. sitä vissii vaa kuristetaa ku tuuaan Suomee.


Kerro mulle miksi sitä kuristettaisiin? :D
Uskokaa nyt että siellä on se sama yamahan 8,4kw pannu, toi 10,6 o kirjotusrvirhe tai jotain.
guggelisguu
Paikkakunta:
Juuka
Liittynyt:
24.9.2006 20:57

ViestiKirjoittanut guggelisguu » 28.3.2007 18:55

Voisiko joku olla niin ystävällinen, että laittaisi kuvan siitä pakoaukon kuristuksesta? Tai siis on ollut aika ristiriitaista tietoa, että onko siellä edes kuristuksia. Kertokaahan kellä tuntuu olevan kurit pakoaukossa ja kellä ei? :D Ja sitten vielä että kuristaako enemmän ilmanputsarista vaiko pakoaukosta? Itsellä tämä piikki mökillä säilytyksessä, joten en pääse näitä itse tarkistamaan..
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 28.3.2007 19:29

guggelisguu kirjoitti:Voisiko joku olla niin ystävällinen, että laittaisi kuvan siitä pakoaukon kuristuksesta? Tai siis on ollut aika ristiriitaista tietoa, että onko siellä edes kuristuksia. Kertokaahan kellä tuntuu olevan kurit pakoaukossa ja kellä ei? :D Ja sitten vielä että kuristaako enemmän ilmanputsarista vaiko pakoaukosta? Itsellä tämä piikki mökillä säilytyksessä, joten en pääse näitä itse tarkistamaan..
Pakoaukko vain on pieni, ei siellä kuristusta ole.
Peppo
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 23:56

ViestiKirjoittanut Peppo » 31.3.2007 21:45

Kysymys oli semmonen ettäs missä päin maailmaa noi Rs2:sen koneet valmistetaan? Kun eikös se ite merkki oo ainakin espanjalainen.
Viimeksi muokannut Peppo päivämäärä 1.4.2007 11:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Anti-hero
Paikkakunta:
Jyväskylä mlk
Liittynyt:
9.9.2003 21:30

ViestiKirjoittanut Anti-hero » 31.3.2007 23:49

Peppo kirjoitti:Kysymys oli semmonen ettäs missä päin maailmaa noi Rs2:sen koneet valmistetaan? Kun eikös se ite merkki oo ainakin Espanjalainen.


Joo kyllähän se yamaha ihan selvästi espanjalainen on.

Siinä on yamahan kone mitä on toitotettu joka toisessa viestissä ja se on iha japanilainen merkki mutta kone todennäköisesti valmistetaan tai ainakin kootaan jossain halvassa maassa korea/thaimaa jne.
kerran luulin olevani väärässä mutta erehhdyin...
Peppo
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 23:56

ViestiKirjoittanut Peppo » 1.4.2007 11:07

Siis mä meinasin vain että eikö toi ite RIEJU merkkinä ole espanjalainen...
Kiitti tästä koneen valmistus paikan valaisusta. Meinasin vain että pitäis saada tässä syitä kasaan miksi Aprilia RS olisi parempi kuin Rieju Rs2:nen.
guggelisguu
Paikkakunta:
Juuka
Liittynyt:
24.9.2006 20:57

ViestiKirjoittanut guggelisguu » 1.4.2007 14:26

Peppo kirjoitti:Siis mä meinasin vain että eikö toi ite RIEJU merkkinä ole espanjalainen...
Kiitti tästä koneen valmistus paikan valaisusta. Meinasin vain että pitäis saada tässä syitä kasaan miksi Aprilia RS olisi parempi kuin Rieju Rs2:nen.

No onko siinä ensimmäinen syy, että rieju on espanjalainen ja aprilia on italialainen?
Tomiii.
Paikkakunta:
Kauhava
Liittynyt:
16.1.2007 0:02

ViestiKirjoittanut Tomiii. » 1.4.2007 14:42

guggelisguu kirjoitti:
Peppo kirjoitti:Siis mä meinasin vain että eikö toi ite RIEJU merkkinä ole espanjalainen...
Kiitti tästä koneen valmistus paikan valaisusta. Meinasin vain että pitäis saada tässä syitä kasaan miksi Aprilia RS olisi parempi kuin Rieju Rs2:nen.

No onko siinä ensimmäinen syy, että rieju on espanjalainen ja aprilia on italialainen?

Niinpä :D
Peppo
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 23:56

ViestiKirjoittanut Peppo » 1.4.2007 18:23

guggelisguu kirjoitti:
Peppo kirjoitti:Siis mä meinasin vain että eikö toi ite RIEJU merkkinä ole espanjalainen...
Kiitti tästä koneen valmistus paikan valaisusta. Meinasin vain että pitäis saada tässä syitä kasaan miksi Aprilia RS olisi parempi kuin Rieju Rs2:nen.

No onko siinä ensimmäinen syy, että rieju on espanjalainen ja aprilia on italialainen?

Onhan toi ihan hyvä syy mun mielestä, mutta luulen että meidän isäntä toteaa että ei sillä maalla ole merkitystä molemmilla voi ajaa paikasta A paikkaan B ja sillon hinta ero ratkasee Riejun hyväksi. Silti mä aion kyllä yrittää puhua sitä ympäri... :) Kiitän kyllä kaikkia jotka kertoo hyviä perusteluja jotka ratkaisisi tämän kiistan Aprilian hyväksi.
guggelisguu
Paikkakunta:
Juuka
Liittynyt:
24.9.2006 20:57

ViestiKirjoittanut guggelisguu » 1.4.2007 18:41

Peppo kirjoitti:
guggelisguu kirjoitti:
Peppo kirjoitti:Siis mä meinasin vain että eikö toi ite RIEJU merkkinä ole espanjalainen...
Kiitti tästä koneen valmistus paikan valaisusta. Meinasin vain että pitäis saada tässä syitä kasaan miksi Aprilia RS olisi parempi kuin Rieju Rs2:nen.

No onko siinä ensimmäinen syy, että rieju on espanjalainen ja aprilia on italialainen?

Onhan toi ihan hyvä syy mun mielestä, mutta luulen että meidän isäntä toteaa että ei sillä maalla ole merkitystä molemmilla voi ajaa paikasta A paikkaan B ja sillon hinta ero ratkasee Riejun hyväksi. Silti mä aion kyllä yrittää puhua sitä ympäri... :) Kiitän kyllä kaikkia jotka kertoo hyviä perusteluja jotka ratkaisisi tämän kiistan Aprilian hyväksi.

Voipi olla ettei täältä löydy kovinkaan paljoa kannatusta tolle sun aprillilles..
Peppo
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 23:56

ViestiKirjoittanut Peppo » 1.4.2007 18:50

Heh ymmärrän vinkin... Ei mulla tänne muuta asiaa olis ollutkaan kuin toi kone homma... Mutta tulevaisuudessa ehkä palaan jos tulee ostettua Rieju ;)
rautio89
Paikkakunta:
raisio
Liittynyt:
11.9.2004 13:59

ViestiKirjoittanut rautio89 » 1.4.2007 23:00

Mitä tällasel voi pitää 2 pääl matkavauhtii? ja kumpihan ois parempi tällanen rieju vai hyosung comet?
--JK--
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut --JK-- » 2.4.2007 7:51

Oisko kelläkää myyä ehjää ja naarmutonta vasemmanpuoleista peilii? yv:tä kehii.
rautio89
Paikkakunta:
raisio
Liittynyt:
11.9.2004 13:59

ViestiKirjoittanut rautio89 » 2.4.2007 11:13

Mitä tän kans pystyy ajaa matkavauhtii?
wertty
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
9.4.2005 18:58

ViestiKirjoittanut wertty » 2.4.2007 12:44

ite sanoisin että matkavauhtii n.80-95 km/h oma arvaus
mutta jos kovempaa haluaa niin saa sitten jo vinguttaa kaasu pohjassa