Fantic Caballero

Hirsa
Pyörä:
R6
Liittynyt:
6.12.2006 0:23

ViestiKirjoittanut Hirsa » 28.1.2008 22:40

Nuo tiedot koskee vanhaa ilmajäähdytteistä mallia.
Pertsa_
Liittynyt:
14.3.2006 18:41

ViestiKirjoittanut Pertsa_ » 28.1.2008 22:40

Vilestine kirjoitti:Tarkempia ja yksityiskohtaisempia kuvia SM-mallista, sekä ladattavissa oleva vertailu enskan, kisaenskan ja smoton välillä.
http://www.fanticmotor.it/prodotti/cb12 ... /mtrdz.php


Ja sitä "Dati tecnini:kiä"
http://www.fanticmotor.it/prodotti/cb12 ... /mtrdx.php


Suoraan Fanticin sivuilta molemmat linkit, joten tuolla ilmenevät tiedot ovat täysin paikkansa pitäviä. Varmempia ei muualta ainakaan saa?


Yks vika vaan, et toi on se vanha ilmajäähdytteinen malli. Tääl puhutaa nyt yleisesti siitä uudesta nestejäähdytteisestä.
Vilestine
Paikkakunta:
TRE
Liittynyt:
28.7.2006 2:03

ViestiKirjoittanut Vilestine » 28.1.2008 22:57

Ahaa, pyydän anteeksi väärinkäsitykseni, ymmärsin että tuo on se uusi.
saijala
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
2.6.2007 16:20

ViestiKirjoittanut saijala » 29.1.2008 14:56

Siis kenenmielest muka liian kallis?? pelkät renkaat ja vanteetki on tos 2000¤ paikkeilla.. eli se on oikeesti pelkkää laatukamaa kiinni.. eihä se painakkaa ku 96kg..
SJK
Pyörä:
RM 250
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
15.8.2005 12:02

ViestiKirjoittanut SJK » 29.1.2008 16:10

Mun mielestä ainaki on. Ennemmin ottaisin tolla hinnalla sx:n tai hussen.
saijala
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
2.6.2007 16:20

ViestiKirjoittanut saijala » 29.1.2008 19:28

no sen parisataa sä häviit huollois ja bensois.. nelari on halvempi huoltaa ku jaksaa pitää muuten huolta siisteydestä ja takuu huollot kanssa. ja kulutus on reippaasti pienempi.. n.4-6L/100km..
YöN_kIItäJä
Liittynyt:
21.12.2007 20:37

ViestiKirjoittanut YöN_kIItäJä » 30.1.2008 18:17

Kuka on ostamanssa kyseistä pärrää? ;)
Jokimaa
Liittynyt:
14.1.2007 17:20
Cabalero

ViestiKirjoittanut Jokimaa » 9.2.2008 13:37

No kun arvailette hintaa kyseisestä vehkeestä.Ottakaa huomioon millä palikoilla kyseinen mopedi on kasattu.
Italialaiset kun on sen verran tarkkaa kansaaa ettei niille paska kelpaa,nyt ei puhuta mistään kiina ilmiöstä.

Olen pojalle tuon kyseisenn nelarin luvannut ja se tilataan.Ei noilla Derbeillä mitään tee ja 2-tahtinen on aina 2-tahtinen.
Ja jos tuosta nelarista haluaa tehoja niin päästään palikoilla yli 21 hepan ja silti tehdas pitää takuun koska se itse myy ne palikat.Että silleen.
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 9.2.2008 14:05

Vaikka käyttää tehtaan tekemiä osia, ei takuu yleensä tällöinkään säily. Typerää, mutta niin se menee.
Pertsa_
Liittynyt:
14.3.2006 18:41
Re: Cabalero

ViestiKirjoittanut Pertsa_ » 9.2.2008 14:35

Jokimaa kirjoitti:No kun arvailette hintaa kyseisestä vehkeestä.Ottakaa huomioon millä palikoilla kyseinen mopedi on kasattu.
Italialaiset kun on sen verran tarkkaa kansaaa ettei niille paska kelpaa,nyt ei puhuta mistään kiina ilmiöstä.

Olen pojalle tuon kyseisenn nelarin luvannut ja se tilataan.Ei noilla Derbeillä mitään tee ja 2-tahtinen on aina 2-tahtinen.
Ja jos tuosta nelarista haluaa tehoja niin päästään palikoilla yli 21 hepan ja silti tehdas pitää takuun koska se itse myy ne palikat.Että silleen.


Jaa kuinka "ei näillä derbeillä mitään tee"?? Kyl mä ainakii on tehny. Kato ku se jopa maagisesti liikkuu etiäpäin.
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Re: Cabalero

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 10.2.2008 14:02

Jokimaa kirjoitti:pälä pälä


No mikäs siinä tuplatahdisaa on vikana? Ei pysy työkalut kädessä? Enkä sitten tiedä tästä "viriosilla 21hp" saattaa olla tottakin ja varmaan onkin, mutta mitä järkeä, hankkia nelari ja alkaa virittämään sitä kovalla rahalla, kun joistain 2 tahdeista esim. mito, saa parilla eurolla reilusti yli 21hp.

Yleensäkin kannattaisi pitää nyrkkisääntönä, että jos haluaa kevarista tehoa irti, kannattaa hankkia suosiolla 2-t.
jussi-
Pyörä:
Mx 125
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
15.1.2006 17:50

ViestiKirjoittanut jussi- » 10.2.2008 15:54

niinpä jos haluaa tehoja niin kannattaa ostaa 2t ja virityskin on halvempaa mutta pitemmän päälle tulee kalliiksi kulutus ym... mutta jos ajaa a1 tehosena niin kannattaa ostaa 4t mutta sitten jos alkaa viritys kiinnostaa niin tulee aika kalliiks...

E: vielä pitää lisätä että jos on rahaa noin kalliiseen pyörään niin on varmaan myös sit varaa bensoihin, öljyihin ja kulutus osiin.
Ride fast or be last!
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 10.2.2008 16:55

saijala kirjoitti:ja kulutus on reippaasti pienempi.. n.4-6L/100km..

2-tahtinen menee jo tohon 4-6 litraan hyvinkin, joten jos tommonen kulutus tässä on, niin ei kannata sit sillä kehuskella ;)
Kettu kuittaa.
jikolo
Liittynyt:
20.10.2005 20:42
Re: Cabalero

ViestiKirjoittanut jikolo » 11.2.2008 1:25

Jokimaa kirjoitti:No kun arvailette hintaa kyseisestä vehkeestä.Ottakaa huomioon millä palikoilla kyseinen mopedi on kasattu.
Italialaiset kun on sen verran tarkkaa kansaaa ettei niille paska kelpaa,nyt ei puhuta mistään kiina ilmiöstä.

Olen pojalle tuon kyseisenn nelarin luvannut ja se tilataan.Ei noilla Derbeillä mitään tee ja 2-tahtinen on aina 2-tahtinen.
Ja jos tuosta nelarista haluaa tehoja niin päästään palikoilla yli 21 hepan ja silti tehdas pitää takuun koska se itse myy ne palikat.Että silleen.


Kyllä se nelarikin kuluu kun virittämään alat ja virittämiseen palaa rahaa enemmän mitä kakstahdin täydelliseen koneremppaan menee.
Hirsa
Pyörä:
R6
Liittynyt:
6.12.2006 0:23

ViestiKirjoittanut Hirsa » 11.2.2008 12:05

Nyt on Eximake saanut ensimmäiset Fanticit käsiinsä:
http://www.nettimoto.com/567275

Tuo on kyllä edelleen se ilmajäähdytteinen vanha malli, koskahan niitä neliventtiilisiä nestejäähyjä tulee?
Hieno on tuokin, sitä ei voi kiistää.