Tyyppivikana juurikin että jo vakiona käy ruisku laihalla, seokset menee vain vieläkin enemmän päin persettä kun lyö kiinni teharin. Ja kun lähdetään heti ajamaan ilman lämmittelyä niin kuluu männänrenkaat hyvinkin nopeasti. Sitten tietysti etuiskarit herkät lahoamaan, katot vaan ettei stefat vuoda. Vittumaista ajaa sellaista jossa ne vuotaa, keula sukeltaa ja meno kuin pomppukepeillä
Todennäköistä että pyörä juurikin käynyt laihalla ja männänrenkaat kuluneet, öljyä kadonnut koneesta ja uudet osat vaan vaihdettu. Pahimmassa tapauksessa tietenkin voinut leikata jopa kiinni öljynpuutteen takia, hieman epäillyttävää koska sylinterikin vaihdettu?
Ei tuossa sen suurempia ongelmia sulla pitäisi tulla kunhan lämmität koneen kunnolla ennen jokaista ajoa. Tietysti se ruiskun säätäminen olisi paras, saattaa jopa kukkaro kiittää kun pyörä ei ala syömään männänrenkaita ja öljyä huonolla tuurilla.